Toprak Razgatlıoğlu: Tek hayalim dünya superbike şampiyonluğu

Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Parasız aşk olmuyor pembe hayallerden vazgeçin hatta apexmaster drift yarışmasnda bilet parası bile yok harcanan para ortada sezonluk 100kdan fazla kazanılan teneke kupa
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Nedir bu Kenan Sofuoğlu nefreti? Başarılı olamadığı yada olamayacağına inandığı bir yeri neden istemek ve arzulamak zorunda olsun? Neden daha iyisini yapmadı diye elde ettiği Dünya Şampiyonlupu görmezden geliniyor? Neden Toptağın başarılarının mimarı sayılacak kişinin Kenan Sofuoğlu olduğu görmezden geliniyor? Adamı sevmeyebilirsiniz, saygı bile duymayabilirsiniz ama neden kendi akıl ve mantığınıza saygısızlık edip bariz gerçekkerin üstünü örtmeye çalışıyorsunuz?
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Nedir bu Kenan Sofuoğlu nefreti? Başarılı olamadığı yada olamayacağına inandığı bir yeri neden istemek ve arzulamak zorunda olsun? Neden daha iyisini yapmadı diye elde ettiği Dünya Şampiyonlupu görmezden geliniyor? Neden Toptağın başarılarının mimarı sayılacak kişinin Kenan Sofuoğlu olduğu görmezden geliniyor? Adamı sevmeyebilirsiniz, saygı bile duymayabilirsiniz ama neden kendi akıl ve mantığınıza saygısızlık edip bariz gerçekkerin üstünü örtmeye çalışıyorsunuz?

biz süperligde şampiyon olana şampiyon deriz.
alt kümede çömezleri geçen asla ve asla şampiyon değildir.
kenan nefreti de yok, başarısız bir sporcunun başarılı olmaya cesaretinin olmadıgını izah ediyoruz.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Kenan Sofuoğlu 'nun etkisini Toprak'ın birkaç ay önce takım değişikliği acıklamasında görmüştük, biraz daha etkisinde kalsa kariyerini bitirecekti.

Toprak'ın oldugu konuma gelmesinde Kenan'ın emeği coktur doğru, ancak bitti. Kenan'ın hayal gücü zaten yüksek değildi ki bulundugu klasmandan bunu biliyoruz, Toprak'ın hayal ettiği ki inanıyorum ki birgün başaracagı bu klasmanlarda Kenan bırak destek olmayı yanında bile durmaya utanması grerekir.


Kenan böcekler arası bir tanrı idi doğru, ancak siyasete geçince boş bir insan oldugunu yeterınce belli etti ki tanrı rolünü oynarken de ileriyi hiç hedeflemedi.

marşımızı okuttu amenna ! ama insanın başarılı hayal ettiği kadardır.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Kenan Sofuoğlu 'nun etkisini Toprak'ın birkaç ay önce takım değişikliği acıklamasında görmüştük, biraz daha etkisinde kalsa kariyerini bitirecekti.

Toprak'ın oldugu konuma gelmesinde Kenan'ın emeği coktur doğru, ancak bitti. Kenan'ın hayal gücü zaten yüksek değildi ki bulundugu klasmandan bunu biliyoruz, Toprak'ın hayal ettiği ki inanıyorum ki birgün başaracagı bu klasmanlarda Kenan bırak destek olmayı yanında bile durmaya utanması grerekir.


Kenan böcekler arası bir tanrı idi doğru, ancak siyasete geçince boş bir insan oldugunu yeterınce belli etti ki tanrı rolünü oynarken de ileriyi hiç hedeflemedi.

marşımızı okuttu amenna ! ama insanın başarılı hayal ettiği kadardır.

Belli ki gözünüzü sımsıkı kapamışsınız. Önünüzdekini değil hayal ettiğinizi görme peşindesiniz. Size göre Toprağ'ın Yamahaya geçişi ile de Kenan beyin alakası yok herhalde.
Önce önünü açıp sonra arkasında durarak bu seviyelere gelmesine sebep olduğu sporcunun yanında olmaktan utanacak öyle mi? Bravo.
O bahsettiğiniz böceklerin yapabildiğinin yarısını yapın sonra böyle tabirler kullanın. Başkasını aşağılamak için karşıdakinden yukarıda olun bi zahmet.
İnsan bazen susmayı bilmeli.
Edit: Maalesef ben kendimi tutamadım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
O bahsettiğiniz böceklerin yapabildiğinin yarısını yapın sonra böyle tabirler kullanın..


Sadece bu cümlenize cevap vermek istedim, belli ki Kenan sevicisiniz.

Kenanı eleştirmek için onun yaptıgının yarısını yapmak gerekiyor ise bu ülkede sadece aynı işi yapan kişiler birbirini eleştirebilir.

Futbol yorumcusu olmak için ilgili takımın en iyi oyuncusunun yarısı kadar futbolcu olmak, Erdoğan'ı eleştirmek için en az sanırım belediye başkanı olmak, bir müzik grubunun sololarını eleştirmek için gitaristin yarısı kadar solo atabilmek falan gerekiyor herhalde.

Hocam kusura bakmayın bende kendimi tutamayacagım, boş konuşuyorsunuz.

Birisini eleştirebilmek için DÜŞÜNEBİLMEK ve YORUMLAYABİLMEK yeterlidir, karşı tarafın yaptıgı işin yarısını yapmak gerekmez.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Sadece bu cümlenize cevap vermek istedim, belli ki Kenan sevicisiniz.

Kenanı eleştirmek için onun yaptıgının yarısını yapmak gerekiyor ise bu ülkede sadece aynı işi yapan kişiler birbirini eleştirebilir.

Futbol yorumcusu olmak için ilgili takımın en iyi oyuncusunun yarısı kadar futbolcu olmak, Erdoğan'ı eleştirmek için en az sanırım belediye başkanı olmak, bir müzik grubunun sololarını eleştirmek için gitaristin yarısı kadar solo atabilmek falan gerekiyor herhalde.

Hocam kusura bakmayın bende kendimi tutamayacagım, boş konuşuyorsunuz.

Birisini eleştirebilmek için DÜŞÜNEBİLMEK ve YORUMLAYABİLMEK yeterlidir, karşı tarafın yaptıgı işin yarısını yapmak gerekmez.

@arndiol alıntı yaptığın kısmı bir daha oku,yine anlamazsan bir daha oku ama bu sefer başka bir ara oku belki anlamamanın sebebi o anki kafa halindir.

Ayrıca şunu da belirteyim(burası alıntı yaptığın lısımdan ayrı zaten orada eleştiri yapmamaktan bahsetmemişim) eleştirebilirsin tabi ki lakin bu yaptığın eleştirinin pek değeri olmadığı gerçeğini değiştirmez. Yani eleştirebilirsin ama mantıklı olan eleştirmemen.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
@arndiol alıntı yaptığın kısmı bir daha oku,yine anlamazsan bir daha oku ama bu sefer başka bir ara oku belki anlamamanın sebebi o anki kafa halindir.

Ayrıca şunu da belirteyim(burası alıntı yaptığın lısımdan ayrı zaten orada eleştiri yapmamaktan bahsetmemişim) eleştirebilirsin tabi ki lakin bu yaptığın eleştirinin pek değeri olmadığı gerçeğini değiştirmez. Yani eleştirebilirsin ama mantıklı olan eleştirmemen.



Yaptıgım eleştiri forumda ciddi bir üye sayısının da fikri ile aynı, cogu konuda Kenan seviciler ile forum üyeleri karşılıklı tartışmaya girmiştir bu konuda. Hatta burası haricinde bir cok sosyal kanalda Kenan'ın abartıldığı acıkca belirtilmektedir.

Belirtmek isterim ki eleştirimin mantıklı olup olmaması kararını sizin veremeyeceğiniz gibi, fan boyluk yapmamanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Yaptıgım eleştiri forumda ciddi bir üye sayısının da fikri ile aynı, cogu konuda Kenan seviciler ile forum üyeleri karşılıklı tartışmaya girmiştir bu konuda. Hatta burası haricinde bir cok sosyal kanalda Kenan'ın abartıldığı acıkca belirtilmektedir.

Belirtmek isterim ki eleştirimin mantıklı olup olmaması kararını sizin veremeyeceğiniz gibi, fan boyluk yapmamanızı tavsiye ederim.

Doğrudur, forumdakilerin çoğunun fikri ile dedikleriniz uyuşuyor olabilir, gerçi bundan ne anlamamız lazım ki?

Neden dediklerinizin için karar veremeyeyim. Siz böcekli tanrılı ifadeler kullanmakta, tanımadığınızı tahmin ettiğim bir insanın karakteri hakkında yorum yapmakta özgürsünüz lakin ben sizin dedikleriniz hakkında bir karara varmakta yada bunu belirtmekte özgür değil miyim? Tekrar bravo.

Fanboy'luk yapmamamı tavsiye ediyorsunuz, teşekkürler. Ama sevdiğim birisine yapılan bazı ithamlar beni savunma yapmaya itti. Demiştim ya kendimi tutamadım lakin fanboy'luk yapmadım zannımca. Yani en azından ne kişiliğini övdüm ne size hakaret ettim. Eğer ettiysem söyleyin bizzat burada açıkça özür dileyeyim.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Fıkra bu ya; Cehennemde yeni bir zebani işe başlamış. İlk gün kıdemli zebani tarafından gezdiriliyormuş. Her yerde dev, yüksek kaynar kazanlar içinde yanan insanlar ve her bir kazanın başında zebaniler varmış. Bizimki bakmış derin bir kazanın başında 5 zebani bekliyor.
– Bu ne demiş ?
– Bu Almanların kazanı, sürekli birlik olup yardımlaşıp üst üste çıkarak yukarıya tırmanıyorlar ve oradaki zebaniler de tırmananı tekrar aşağıya atıyor…
Biraz daha ilerlemişler dev bir kazan daha. Başında 3 zebani bekliyormuş. Bizimki yine dayanamamış;
– Peki burada niye 3 zebani bekliyor?
– Bu da Amerikalıların kazanı, bunlar da arada yardımlaşıp çıkmaya çalışıyorlar ve görevli 3 zebani yukarıya çıkanı tekrar aşağıya atıyor.
Bizimki bakmış bir sürü dev kazan ve her kazanın başında çeşitli sayıda görevli zebani varken ileride bir kazan var ki başında hiç zebani falan yok. Hemen atılmış;
– Yahu bu kazanda niye görevli zebani yok, boş mu?
Kıdemli artık bıkkın bir şekilde cevaplamış;
– O Türklerin kazanı. Görevli zebaniye gerek duymuyoruz. Zaten içlerinden birisi çıkmak için çaba sarf ettiğinde diğerleri birlik olarak hemen onu aşağıya çekiyor.

Gençler,

Önce İstanbul Parkı 2:20 nin altında bir dönün sonra yüzünüze soğuk bir su çarpıp tekrar konuşalım emi :bounce:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Önce İstanbul Parkı 2:20 nin altında bir dönün sonra yüzünüze soğuk bir su çarpıp tekrar konuşalım emi :bounce:

Belli ki anlaşamayacağız size yukarda yazdıgım cevabı tekrar bırakıyorum, ki eleştiri konusunda belki bakış açınız değişir.

Gurbetci tüm arkadaşları da Kenan ile aynı oksijeni solumak için ülkemize bekliyorum.



Kenanı eleştirmek için onun yaptıgının yarısını yapmak gerekiyor ise bu ülkede sadece aynı işi yapan kişiler birbirini eleştirebilir.

Futbol yorumcusu olmak için ilgili takımın en iyi oyuncusunun yarısı kadar futbolcu olmak, Erdoğan'ı eleştirmek için en az sanırım belediye başkanı olmak, bir müzik grubunun sololarını eleştirmek için gitaristin yarısı kadar solo atabilmek falan gerekiyor herhalde.


Birisini eleştirebilmek için DÜŞÜNEBİLMEK ve YORUMLAYABİLMEK yeterlidir, karşı tarafın yaptıgı işin yarısını yapmak gerekmez.


Bu da bonusu olsun.


1930182-L8NjSn.jpg
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Belli ki anlaşamayacağız size yukarda yazdıgım cevabı tekrar bırakıyorum, ki eleştiri konusunda belki bakış açınız değişir.

Gurbetci tüm arkadaşları da Kenan ile aynı oksijeni solumak için ülkemize bekliyorum.






Bu da bonusu olsun.


http://i.internethaber.com/files/2018/12/27/1930182/1930182-L8NjSn.jpg

Provakatörsünüz deyince hemen celaleniyorsunuz ama ne yazıkki öylesiniz. Konu Toprak Razgatlıoğlu iken kaşınacak başka bir yere dönüveriyorsunuz. Konu Toprağın sportif kariyeri hakkında yaptığı bir açıklama ile ilgiliyken siyasi yorumlarınızla hemen burayıda kirletiveriyorsunuz. Toprağın sportif kariyeri hakkında söyleyecek birşeyiniz varsa söylemeli , yok ise susmayı öğrenmelisiniz.

Ayrıca 2:20 lik İstanbul Park tur süresi yapılan işin ciddiyetini anlayabilmeniz için verdiğim bir örnektir. Yarış süresi değil , sivil sürücüler için pist günlerinde A grubunda piste çıkabilmek için bir baraj süresidir hepsi o :bounce:
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Toprak çok ytenkli bir pilot.Kenan Sofuoğlu da o ışığı gördüğü için ön ayak oldu.Elindeki imkanları kullanarak.

Elinde ki elmas değerli usta.tabi ki ışığında duracak.

Bundan 5 sene sonra Toprak GP de podyumda çıksa Kenan gene yanında olacak.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Provakatörsünüz deyince hemen celaleniyorsunuz ama ne yazıkki öylesiniz. Konu Toprak Razgatlıoğlu iken kaşınacak başka bir yere dönüveriyorsunuz. Konu Toprağın sportif kariyeri hakkında yaptığı bir açıklama ile ilgiliyken siyasi yorumlarınızla hemen burayıda kirletiveriyorsunuz. Toprağın sportif kariyeri hakkında söyleyecek birşeyiniz varsa söylemeli , yok ise susmayı öğrenmelisiniz.

Ayrıca 2:20 lik İstanbul Park tur süresi yapılan işin ciddiyetini anlayabilmeniz için verdiğim bir örnektir. Yarış süresi değil , sivil sürücüler için pist günlerinde A grubunda piste çıkabilmek için bir baraj süresidir hepsi o :bounce:


Provokasyonu kimin sevdiğini son günlerdiki yazılarınızdan herkes farkında Okan hocam, merak etmeyin. Ben sizin gibi 2 tiple diyaloga giriyorum, bütün forum sizinle diyaloga giriyor. Hoşunuza gittiği belli cünkü direk konuya girip karıştırmaya calısıyorsunuz.




P siyasi yorumlarınızla hemen burayıda kirletiveriyorsunuz.



Cok merak ettim siyasi yorumumu? Attıgım 5 mesaj varsa 5'i de Kenan'ın motosiklet ve kişiliği ile alakalı. Siyasi olarak parti vs. herhangi bir yorum da yapmadım, siyasete geçince boş insan oldugunu kanıtladıgını söyledim ki bu da siyasi bir yorum değil hareketlerinden kaynaklı kişiliğine bir eleştiri.

Konuyu siyasi yorumum hangisidir söylerseniz sevinirim yoksa susmayı öğrenmelisiniz.
Sizin gibi Gurbetcileri cok gördü bu forum, insan kendi evladını uzaktan sevmez, provokatörlük tam anlamıyla bu yaptıgınızdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Konuyu siyasi yorumum hangisidir söylerseniz sevinirim yoksa susmayı öğrenmelisiniz.
Sizin gibi Gurbetcileri cok gördü bu forum, insan kendi evladını uzaktan sevmez, provokatörlük tam anlamıyla bu yaptıgınızdır.

Sevgili Kardeşim,

Konunun Kenan ile zerre alakası yokken oraya çekmeye çalışmanız siyasetin dik alakası , provakasyonun ta kendisidir.

Forum benim gibi gurbetçileri çok görmüş olamaz sadece son 3 yıldır Almanyada yaşıyorum , daha öncesinde yurt dışında bolca çalışmakla beraber evim hep Türkiyedeydi. 15 yıldır bu forumda aktif olarak yazıyorum.

Girdiğiniz her konuda ısrarla konu dışına taşma alışkanlığınız var. Bunu kasıtlı olarak yaptığınızdan da eminim. Son günlerde sizin içerisinde olduğunuz başlıklarda olan yazdığım tüm mesajlar bu serzenişten ibarettir.

Burasının bir motosiklet forumu olduğunu hatırlayıp ağırlıklı olarak motosikletler konusunda yazıp çizerseniz bu serzenişlerin olmayacağını da görebilirsiniz.

Sevgilerimle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst