[MT] Hyosung Resimleri [BBRR firarda]

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
amma MOTOR varmıs haaa :D abıcım bunlar kendılerımı cıktı yoksa senmı rıca ettın anlmadım yada senın motorda manyak bı cekım gucu var
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Abi anlamıyorum bu ucuz ahlakçı, etikçi muhabbetleri. Mod olma kimseye elbette dokunulmazlık tanımaz fakat motosiklet - kadın dünyanın kabul ettiği bir estetik görselliğidir. Sevgili modumuzda marmariste tatil yöresinde yaşadığı için böyle hoş resimler yolluyor bizlere. Bayan kullanıcıları nasıl ne gibi bir gerekçeyle rahatsız ediyor bu anlamıyorum.. Bir bayan kullanıcı motorun tepesine binmiş yakışıklı ve kaslı bir adamın resmini çekse erkek kullanıcılara ayıpmı olucak? Ya geçin takılmayın böyle ufak şeylere. Şu sıcaklarda kafamız saten buharlaşıyor sıkıntı yaratacağımıza eğlenmenize bakın..:cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bu resimlerden rahatsız olan zihniyet hemen aklıma şu olayı getirdi...
yanılmıyosam geçen sene bir iç giyim markası havaalanındaki billboard lara iç çamaşırlı bir bayanın resmini koymuş ve bu resim tam emin değilim milletvekili veya bir yüksek makamı işgal eden görevli tarafından kaldırtılmıştı..

Demekki her yerde bu zihniyetten insanlar var...Onlara burdan sesleniyorum sakın ha sakın ege sahillerine gelmeyin ..plajda güneşlenen bayanların çoğu üstsüz...bunların çoğuda türk ..Çok rahatsızlık verici bir görüntü..bu tip çirkin görüntülerle tatilinizi zehretmeyin ...hatta motor ve araba fuarlarınada gitmeyin motor üstünde poz veren araba içinde poz veren bayanlarda yukarda ki resimleri aratmayacak pozlar veriyolar...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Barış Abi kendi resmini koymadığın sürece ben rahatsız olmam...kimsede olmaz herhalde...:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
MMaaaşşşşaaalllaahhhhhhhh

Maşallah...

Motora da , bayan arkadaşlara da..... :) Maşallah
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Barış kardeş inşallah fotolarını çektiğiniz arkadaşların adres ve telefonlarını almışsınızdır,yoksa bu resimleri onlara nasıl yollayacaksınız değilmi ama.:cherry:

Hatta msn ve mail adresleri de daha iyi olur.:wiinkk: :wiinkk: :wiinkk: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
25
ne kadar da iğrenç olabiliyorsunuz siz erkekler.
motor resimlerimi bunlar şimdi????
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne kadar da iğrenç olabiliyorsunuz siz erkekler.
motor resimlerimi bunlar şimdi????

güzele bakmak sevaptır motor güzel resim çekilen bayan arkadaşlarda güzel buna bakıp hayırlı olsun yeni motorun maşallah demenin nesi iğrenç ??

Yakışıklı bir erkeğe bakan yada konserlerde tarkaan tarkaaaan diye bağıran bayanlara iğrenç demedik hiç :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
güzele bakmak sevaptır motor güzel resim çekilen bayan arkadaşlarda güzel buna bakıp hayırlı olsun yeni motorun maşallah demenin nesi iğrenç ??

Yakışıklı bir erkeğe bakan yada konserlerde tarkaan tarkaaaan diye bağıran bayanlara iğrenç demedik hiç :p

::plus1:: ::plus1:: ::plus1:: ::plus1:: ::plus1::
 
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
25
güzele bakmak sevaptır motor güzel resim çekilen bayan arkadaşlarda güzel buna bakıp hayırlı olsun yeni motorun maşallah demenin nesi iğrenç ??

Yakışıklı bir erkeğe bakan yada konserlerde tarkaan tarkaaaan diye bağıran bayanlara iğrenç demedik hiç :p

onlar da iğrençler de konser salonu dışında tarkan tarkan diye inleyen bir kızı görmedim ben hiç? sen gördün mü? gördüysen uyarsaydın, bunun yeri burası değil diye!
bu fotoğrafların yerinin de burası olmadığını düşünmüştüm ilk başta...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw motor resmi diye açtık, sakatladık be orucu :cyclopsan

Yapılırmı bole şey ramazanda be usta heheheh :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bu aralar gençler bitti hep yaşlı turistler geliyo ...resim olayına malesef belli bi süre ara verecez...:p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
İkna etmedik :) ..Yukardada dedim bunlar gelip motorun yanında resim çekiliyolar ben saadece eğer isterseniz üstünede binebilirsiniz diyorum..ama sadece güzel olanlara ..Çikinleri bindirmiyom ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst