Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
merhaba sevgili dostlarım .

2017 model mt 07 aracım var 10bin km bakımına gittim bugun hava filtresi ve yag degişti genel kontroller yapıldı 466 tl aldılar.

birde debrıyaj da kacırma var dediler . sanırım ilerde degişmesi gerekecek miş. motorumun garantisi devam ediyor fakat ben yamaha dan parcaları almak istemıyorum önere bileceginiz bir MARKA varmı acaba birde hangi parcaları almak lazım balata seti - yay- tas v.s

kalkışta debriyajı bırakırken motorda atlama yada aniden kavrama hissediyor musun?
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Selamlar 2 ay önce 07 abs aldım,daha 6bin'de ancak lastikler çok güven vermiyor ,soguklar başlamadan değiştirmeyi düşünüyorum.Forumu araştırdım biraz,genelde Angel gt veya pilot road öneriliyor,benim aklımda'da mt60 rs corsa var,lastikleri tecrübe eden kullanıcıları varsa öneri isteyeceğim :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Selamlar 2 ay önce 07 abs aldım,daha 6bin'de ancak lastikler çok güven vermiyor ,soguklar başlamadan değiştirmeyi düşünüyorum.Forumu araştırdım biraz,genelde Angel gt veya pilot road öneriliyor,benim aklımda'da mt60 rs corsa var,lastikleri tecrübe eden kullanıcıları varsa öneri isteyeceğim :mrgreen:

Çok iyi lastik ve kış için iyi bir seçim, bununla birlikte çabuk bitiyorlar; MT-07 gibi torklu bir motosiklette arka lastiğin 6-7.000km'den fazla dayanacağını zannetmem. Ömrü hariç çok memnun kalırsınız...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben şahsen mt60rs corsa takacaktım ama otobanda lastik patlayınca mecbur buzmotora çektik. Road4 taktım. Gayet güzel gidiyor ve duruyor. Virajda da tutuyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Demin başıma gelen bir olayı sormak istiyorum. 5.viteste tapagaz giderken motor birden 4.vitese düştü. Başına gelen var mıdır?
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Demin başıma gelen bir olayı sormak istiyorum. 5.viteste tapagaz giderken motor birden 4.vitese düştü. Başına gelen var mıdır?

Nadiren başıma geliyor,2 den boşa düştüğü bile oldu,.


Lastik konusunda rosso 3 tavsiye edebilirim,alalı 20,000 kmyi geçti hala canavar gibi işini yapıyor.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar benim sol ayna yalama oldu 120 lerden sonra kapanıp duruyor.Söktüm baktım yamulmuş mamulmuş bişiler olmuş.Fırsat bu fırsat değiştireyim aynaları dedim.Tavsiye edebileceğiniz hem spor görünümlü hemde yeterli miktarda arkayı gösterebilcek ayna var mı ?Yoksa yine orj mi takayım?
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
47
Arkadaşlar benim sol ayna yalama oldu 120 lerden sonra kapanıp duruyor.Söktüm baktım yamulmuş mamulmuş bişiler olmuş.Fırsat bu fırsat değiştireyim aynaları dedim.Tavsiye edebileceğiniz hem spor görünümlü hemde yeterli miktarda arkayı gösterebilcek ayna var mı ?Yoksa yine orj mi takayım?
Aynı sorun benimde başıma geldi ben üst vidasına ve göbeğine vida sabitleyici döküp sıktım çözüldü sorun
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bugün mt-07’yimi şımartıp radyatör koruma ve ön spor cam taktım. Gidişi bile değişti yada psikolojim o yönde :queen:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Teşekkürler. Dışarı çıkacağım die çekmemiştim. Bugün çıktığımda çekerim camın resmini.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
EBo3JY.jpg



Ancak yükleyebildim. Kusura bakmayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

Birde bu motosiklette Metzeller M7rr lastik kullanan var mı? Yorumları nasıldır???
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
mt 07 im yok ama merak ettiğim bir konu var.İlerde almayı düşünüyorum fakat oturuş pozisyonu nasıl acaba? Benim r25 in oturuş pozisyonunu çok seviyorum hafif agresif olması güzel.Mt 07 nin ki nasıl acaba ? etrafımda hiç yok deneme fırsatım yok.Eğer r25 gibi ise almayı ciddi ciddi düşünebilirim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bunun uzununu sitede satıyorlar ama elinde kısa bundan da varmış. Bir nevi prototip :)

Takınca onlarda beğendiler. Herhalde satışa çıkarırlar bu modelide. Radyatör koruma da eskileri ile aynıymış. Bir soğutucu hazne koruyucu ve stomp grip lazım.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
Güncel 07 ile eski 07 nin süspansiyonları arasında çok fark var mı? Kıyaslayabilecek biri bulunur mu aramızda?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Telefon ile iletişime geçmen gerekiyor cam için. Ben 250’ye aldım ama daha fazla da söyleyebilirler yada daha az da. En iyisi arayıp teyit almak. Yeni kasa mt-07 için olan kısa camdan die açıklarsan sana yardımcılıktırlar. Motor üstünde fotoğraflarınıda çekmişlerdi fakat siteye yüklememişler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

Benim motorunda zincir-dişlisinin canına ot tıkamışım. Ne almak? Nasıl yapmak? Ne takmak gerekir? Fikirleriniz şuan benim için gram altın değerindedir :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst