- Katılım
- 10 Ocak 2017
- Mesajlar
- 3,076
- Konu Yazar
- #1
Çoğu kişi eldivenin önemi olarak düşme anında elleri asfalttan korumak yada ele bir şey sıçraması sonucunda eli korumak örneklerini verir ama ben dün gece eldiven konusunda bir ilki yaşadım
düşük hızda (70-80kmh) yavaş yavaş giderken kavşağa yaklaştım, ne yapacağı belirsiz bir araç beni bekliyormuş. selektör yaptım, beni gördü. biraz yola çıktı tekrar selektör yaptım durdu, selektör yapmaya devam ederken tekrar yürüdü ve tam şeridime (önüme) fren mesafesi bırakmadan atladı tabi yapacak çok bişey yoktu sağa manevra yapıp sol gidon kısmıyla arabanın sağ aynasına çarparak aracı silme geçtim(şükür). araçları kenara çektikten sonra elimin üst bölgesinde hafif bir acı vardı. tabi o an çok takamadım olayın şokuyla. eldiven olmasaydı eminim kırılan parçalar elimin üst bölgesinde ki deriyi kaldırabilir, kırılan ayna parçaları elime saplanabilir ve kanlar içinde kalabilirdi yada elime daha kötü şeyler olabilirdi. eldiven sayesinde elimi çiziksiz kurtardım
tabi düşseydim çok daha kötüsü olacaktı sadece mont kask ve eldiven vardı şükür ucuz atlattım. motorda hasar olarak debriyaj maneti ve gidon topuzunda çizikler oluştu. aynam daha önce çizikti zaten ona birşey oldumu bilemiyorum aracında ayna pert:cherry: ucuz atlatılmış bir kaza ders alınması açısından yazmak istedim. tecrübeli tecrübesiz herkesin kavşaklara her zaman dikkat etmesini şiddetle tavsiye ediyorum bu ilk kavşak vakam değil ne geldiyse başıma kavşaklarda geldi. benzer durumları arabayla da yaşadım. acı ama gerçek insanımız ana yola nasıl girilir bilmiyor.
düşük hızda (70-80kmh) yavaş yavaş giderken kavşağa yaklaştım, ne yapacağı belirsiz bir araç beni bekliyormuş. selektör yaptım, beni gördü. biraz yola çıktı tekrar selektör yaptım durdu, selektör yapmaya devam ederken tekrar yürüdü ve tam şeridime (önüme) fren mesafesi bırakmadan atladı tabi yapacak çok bişey yoktu sağa manevra yapıp sol gidon kısmıyla arabanın sağ aynasına çarparak aracı silme geçtim(şükür). araçları kenara çektikten sonra elimin üst bölgesinde hafif bir acı vardı. tabi o an çok takamadım olayın şokuyla. eldiven olmasaydı eminim kırılan parçalar elimin üst bölgesinde ki deriyi kaldırabilir, kırılan ayna parçaları elime saplanabilir ve kanlar içinde kalabilirdi yada elime daha kötü şeyler olabilirdi. eldiven sayesinde elimi çiziksiz kurtardım