Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.
Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
Çok teşekkür ederim. İnşallah İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin

. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten
Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine

Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napollon amcanın Çin için dediği gibi 'Bırak devi uyusun, uyandığında çok geç olacak.') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum

. Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.

İyi forumlamalar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.
Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
Çok teşekkür ederim. İnşallah İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin

. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten
Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine

Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napoly
on amcanın Çin için dediği gibi 'Bırakın devi uyusun, uyandığında dünyayı sarsacak') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum

. Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.

İyi forumlamalar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------
Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.
Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
Çok teşekkür ederim. İnşallah �� İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten
Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napollon amcanın Çin için dediği gibi 'Bırakın devi uyusun, uyandığında dünyayı sarsacak') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum . Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.
İyi forumlamalar