- Katılım
- 8 Eki 2018
- Mesajlar
- 338
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar kendi tecrübelerimizi burada paylaşarak Lastik konusuyla alakalı birbirimize yardımcı olabileceğimizi düşünüyorum.Satıcının tavirları,telefonda konuşması,bilgilendirmesi,yanlışları... gibi
Öncelikle hafta sonu uzun yol yapmadan önce lastiklerimi değiştirdim.Tecrübelerimi sizinle paylaşıp en azından 1 kişide olsa yardımcı olabileceğimi düşünüyorum.Uzuuuunn araştırmalarım sonucunde rosso2 lastikte karar kılmıştım.Çoğu lastik satıcısı,abi 160 tak herkes bunu takıyo diyen yetkili firmalarda gördüm,biraz fazla araştırma yapıyorum.En son motolastik'ten ersan bey'e ulaştım sağ olsun.Hiç sıkılmadan 20dk anlattı ve sorularıma cevap verdi.Sonra istanbul istinyedeki şubelerine ulaştım ve lastiklerimi aldım,rosso2 alman üretim.Taktırmaya gittim.Güzel bir karşılama gene benim sorularıma sıkılmadan tavır takınmadan cevaplama kahve ikramı herşey çok iyiydi.Bu arada çoğu lastikçide göremediğim birşey tork anahtarı kullanıyorlar!Lastikleri taktırdıktan sonra farklı konularda yardım istediğimde sen ara beni ben yardımcı olurum dedi:thumleft:İlgi alaka işçilik herşey çok iyi bilginiz olsun.
Öncelikle hafta sonu uzun yol yapmadan önce lastiklerimi değiştirdim.Tecrübelerimi sizinle paylaşıp en azından 1 kişide olsa yardımcı olabileceğimi düşünüyorum.Uzuuuunn araştırmalarım sonucunde rosso2 lastikte karar kılmıştım.Çoğu lastik satıcısı,abi 160 tak herkes bunu takıyo diyen yetkili firmalarda gördüm,biraz fazla araştırma yapıyorum.En son motolastik'ten ersan bey'e ulaştım sağ olsun.Hiç sıkılmadan 20dk anlattı ve sorularıma cevap verdi.Sonra istanbul istinyedeki şubelerine ulaştım ve lastiklerimi aldım,rosso2 alman üretim.Taktırmaya gittim.Güzel bir karşılama gene benim sorularıma sıkılmadan tavır takınmadan cevaplama kahve ikramı herşey çok iyiydi.Bu arada çoğu lastikçide göremediğim birşey tork anahtarı kullanıyorlar!Lastikleri taktırdıktan sonra farklı konularda yardım istediğimde sen ara beni ben yardımcı olurum dedi:thumleft:İlgi alaka işçilik herşey çok iyi bilginiz olsun.