Motosikletine Lastik Alacaklara Tavsiye

Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
Dediğim gibi. Bu bilgi değil sadece mantık yürüttüm. Pirelli gibi bir markanın, özellikle kendini kanıtlamış bir lastik modelinde böyle bir hata(Kalite anlamında) yapacağını sanmam. O yüzden bence kauçuk oranları bilinçli olarak farklı yapılmış olabilir.

Dipnot : Almanya ya da brezilya üretimi Rosso 2'yi test etmedim. Belkide bir fark yoktur ikisinin arasında. Bahsedilen kalite farkı psikolojikte olabilir. O yüzden aynı motora Brazilya ve Alman üretimini takıp test etmek lazım.
 

kym

Katılım
23 Şub 2018
Mesajlar
44
Pirelli üretiyorsa iki lastiğide Rosso2 rosso2 dir.Fark teknik anlamda yoktur.Nereden ulaştınız bu bilgiye.Çünkü bazı ölçüler sadece Brezilya üretiminde var.O ölçüde Alman üretimi yok.


Dediğim gibi. Bu bilgi değil sadece mantık yürüttüm. Pirelli gibi bir markanın, özellikle kendini kanıtlamış bir lastik modelinde böyle bir hata(Kalite anlamında) yapacağını sanmam. O yüzden bence kauçuk oranları bilinçli olarak farklı yapılmış olabilir.

Dipnot : Almanya ya da brezilya üretimi Rosso 2'yi test etmedim. Belkide bir fark yoktur ikisinin arasında. Bahsedilen kalite farkı psikolojikte olabilir. O yüzden aynı motora Brazilya ve Alman üretimini takıp test etmek lazım.

Barkın abinin lastik doyası videosu var. orada iki lastiğin birbirinden tamamen farklı yapıda olduğundan bahsediyorlardı. Tek ortak noktası isimleri.


https://youtu.be/WVRvtqqsIms?t=1251

20:50'den sonrasını izleyebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
Pirelli üretiyorsa iki lastiğide Rosso2 rosso2 dir.Fark teknik anlamda yoktur.Nereden ulaştınız bu bilgiye.Çünkü bazı ölçüler sadece Brezilya üretiminde var.O ölçüde Alman üretimi yok.
Yurt dışından,türkiyedeki lastik satıcıları ve distiribütörlerinden araştırarak bu sonuca vardım.Alman üretimi SS lastikler gibi bombesi varken,Brezilya üretim daha çok touring gibi düz bi lastik tel benzer yanları isimleri ve desenleri o yüzden.ALIRKEN DİKKAT EDİN ARAŞTIRMADAN ALMAYIN!!!
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
İşte o farklı formları ölçü değiştiriyor.Ben 10bin km brezilya üretimi olanı kullandım.Lastiğin bittiği yerde peg sürtüyor zaten daha fazlası lastikte olsa motorda yok.
Orada tercih etme gibi bir durum yok.160 ebat olsun ucuz olsun diye brezilya üretimi istesende yok.O ölçü sadece alman üretiminde var.
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
İşte o farklı formları ölçü değiştiriyor.Ben 10bin km brezilya üretimi olanı kullandım.Lastiğin bittiği yerde peg sürtüyor zaten daha fazlası lastikte olsa motorda yok.
Orada tercih etme gibi bir durum yok.160 ebat olsun ucuz olsun diye brezilya üretimi istesende yok.O ölçü sadece alman üretiminde var.

Yanlış biliyorsun 140-70-17 brezilya üretimde var alman üretimde.Lastiğin ne kaç km gitti tamamen senin kullanımınla alakalı.Evettt şimdi MOTOLASTİK konusunda yorum yapanların neredeyse tamamı iyi düşünceleri belirtmiş,bu elde arkadaşlar.Lastik alacak kişiler değerlendirsin.Lastikdeposu konusunda varmı bilgisi olan.Semtlerdeki lastikcilerde bildiğiniz iyi ustaları yazın burada arkadaşlar,birbirimizi bilgilendirelim.
 
Katılım
17 Şub 2019
Mesajlar
350
Çevirme ve baskı için zaten tabancanın ayarı var istersek motorsiklet söküyor istersek tır biz bazen dışarıya büyük kamyonlar için gidiyoruz mesela ayarı yükseltiyorlar yani bu arada havalısı 3.500 e almışlar 3 sene önce öteki arızalanında elektrikli ise 2013 de 4.000 e
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
oyu binaliye verin , köprüler beleş , 10gb internet , yakında motorlara bedava michelın rs takacak :queen:


ulan bu 10 gb hangi garibanların cebinden çıkacak acaba :D hadi hgs yi taşıtlara iteledi diyelim :bounce: nereden soyup nereye koyacaklar ,,

lastik sektörü motorda ölmüş arkadaşlar , özellikle dikkat edin 15 temmuzdan kalma çoğu lastik , stok yapmıyorlar :S lastik almak çok zor istanbulda,,,,
 
Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
90
oyu binaliye verin , köprüler beleş , 10gb internet , yakında motorlara bedava michelın rs takacak :queen:


ulan bu 10 gb hangi garibanların cebinden çıkacak acaba :D hadi hgs yi taşıtlara iteledi diyelim :bounce: nereden soyup nereye koyacaklar ,,

lastik sektörü motorda ölmüş arkadaşlar , özellikle dikkat edin 15 temmuzdan kalma çoğu lastik , stok yapmıyorlar :S lastik almak çok zor istanbulda,,,,

Konuyla alakası nedir bu mesajın hiç anlamış değilim..
 
Katılım
16 Şub 2019
Mesajlar
5
Zamanında bu brezilya alman konusunu merak edip pirelliye email atıp sormuştum bir fark varmı diye.

Cevap



Sonuç olarak bir fark yokmuş.
 
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
12
Ben de ff 250’im için lastik arıyorum, 110-90-16 / 130-90-15 ebatlarında önerebileceğiniz lastik var mı ?
Neresini büyük veya küçük almamda sakınca olmaz ?
Bir de Mailin sonunda “pirelli metzeler moto uk” yazmış ikisi aynı şirkete mi ait demek oluyor bu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst