- Katılım
- 1 Eyl 2018
- Mesajlar
- 346
Dediğim gibi. Bu bilgi değil sadece mantık yürüttüm. Pirelli gibi bir markanın, özellikle kendini kanıtlamış bir lastik modelinde böyle bir hata(Kalite anlamında) yapacağını sanmam. O yüzden bence kauçuk oranları bilinçli olarak farklı yapılmış olabilir.
Dipnot : Almanya ya da brezilya üretimi Rosso 2'yi test etmedim. Belkide bir fark yoktur ikisinin arasında. Bahsedilen kalite farkı psikolojikte olabilir. O yüzden aynı motora Brazilya ve Alman üretimini takıp test etmek lazım.
Dipnot : Almanya ya da brezilya üretimi Rosso 2'yi test etmedim. Belkide bir fark yoktur ikisinin arasında. Bahsedilen kalite farkı psikolojikte olabilir. O yüzden aynı motora Brazilya ve Alman üretimini takıp test etmek lazım.

