- Katılım
- 15 Mar 2012
- Mesajlar
- 228
Arkadaş Super Sport motosiklet dediği için İnazuma'yı önermedim. Bajaj'da ns200 ve Rs200 kullandım. Hiçbir sorun yaşamadım. Selesini hiç sevmedim. İnazuma sınıfı içerisinde harika bir motosiklet. O sınıfta 250cc de inazuma'yı tek geçerim. Çok ağır ama çok rahat ve sorunsuz. İnazuma Honda'ya göre piyasısı hızlı değildir ve parçası cep yakar. Bu bütçeyle İnazuma'nın yüksek km lisi alınır ancak. RX3i Evo Allah korusun: Ben memnunum diyen kaç km kullanmıştır bilemem. Tasarım çok güzel o kadar. Her şeyi problem.