Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Gece gece @Mavellen gibi çıldırdım nedense. Neye sinir geldi anlamadım. Eve girdim hemen. Keskin sirke küpüne zarar hesabı :pale:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Sinop Boyabat yolunda 488tl cik radar cezası giriverdi, artık devlet te rahat etti bende bir soğuk su iyi gider sizce.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

Gece gece @Mavellen gibi çıldırdım nedense. Neye sinir geldi anlamadım. Eve girdim hemen. Keskin sirke küpüne zarar hesabı :pale:

Bende iftar edip Üsküdar a doğru geçerim dedim kapıdaki posta tebligatını görünce keyfim kaçtı evde bön bön oturuyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bende 235 yemiştim sizin hız 120 nin üstündeydi belliki :)

112km hız ile ceza yemişim, 70 veya 90 lık yolda yedim, hız sınırını %30 ile %50 arasında olduğu için 488tl ye çıktı altı olsaydı sizin gibi ücret yazacaklardı.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
112km hız ile ceza yemişim, 70 veya 90 lık yolda yedim, hız sınırını %30 ile %50 arasında olduğu için 488tl ye çıktı altı olsaydı sizin gibi ücret yazacaklardı.

Ben kazadan önce 131 ile yemiştim aslantepe standının orada. O zamanlar %50'yi aşmak yoktu. Yolda hız sınırı akıllı memur 90 die girmişti. Yoksa 1466tl mi ne ödeteceklerdi yeni yasaya göre. Hey gidi günler heyyy.. Hayatımda ilk ve son kez o zaman radar cezası yemiştim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Cezada değilim sigorta 8.ayda bitiyor inşallah bu cezalar ona yansımaz, bu sene bununla birlikte 2.cezam oldu.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
bugün kendimi hiç iyi hissetmiyorum içimi kaplayan bir keder var ramazan ayında olmasak deli gibi içerdim ama ya sabır diyorum bu şarkı benden gelsin bugün
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
38
15 gündür ilanda olan bir dominarım var, piyasasının bu kadar yavaş olacagını bilsem bulaşmazdım. Bir daha japon dışında hiç bir motosiklet almam. eski olsun japon olsun.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
15 gündür ilanda olan bir dominarım var, piyasasının bu kadar yavaş olacagını bilsem bulaşmazdım. Bir daha japon dışında hiç bir motosiklet almam. eski olsun japon olsun.

6 aydan fazla ilanda olup takas yaparak mt25 motorunu verip nc700s alan arkadaşım var siz 15 günden bahsediyorsunuz piyasa çok iyi herşey güllük gülistanlık ama öyle değil şuan yer yer piyasa açılsa da tam olarak rayına girmiş değil ne olur bilinmez. Hayırlısı olsun.
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
38
valla kemal hocam şu anlık vaz geçtim gibi sezon sonuna para biriktirip öldüm fiyata verip gecerim sezonda da binebildiğim kadar binerim diye düşünmeye başladım. arka dişliyi 43 yapıp top speed ve titreşim işini cozersek idare ederiz diye düşünüyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
valla kemal hocam şu anlık vaz geçtim gibi sezon sonuna para biriktirip öldüm fiyata verip gecerim sezonda da binebildiğim kadar binerim diye düşünmeye başladım. arka dişliyi 43 yapıp top speed ve titreşim işini cozersek idare ederiz diye düşünüyorum.

Hayırlısı, bu zamanda ya takas ile düşürmen yada yine takas yolu ile yükseltmen gerek yoksa direk satış hayal gibi, dominarın hızı bellidir ve hakikaten bu motor bu kadar titriyor mu ya, ben hiç orijinal dişliyi kullanmadım kuralkan da test motoru hariç belki ondan mı anlamıyorum veya ben 60 kilo olduğum için mi bir şey anlamıyorum bilmiyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hayırlısı, bu zamanda ya takas ile düşürmen yada yine takas yolu ile yükseltmen gerek yoksa direk satış hayal gibi, dominarın hızı bellidir ve hakikaten bu motor bu kadar titriyor mu ya, ben hiç orijinal dişliyi kullanmadım kuralkan da test motoru hariç belki ondan mı anlamıyorum veya ben 60 kilo olduğum için mi bir şey anlamıyorum bilmiyorum.

Aga bildiğin vibratör. İzmire gittim ben. Haa ben mola vermedim ama normal kullanıcıya gelmez 45diş.
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
38
benim motor 152 153te kalıyor tamam bende iri yarıyım ama 160 civarını görmesini beklerdim dişliyle biraz daha gider diye umuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst