Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Arka fren sorunu 500km'deyken benim de başıma geldi. Arka fren pompası değişti garantiden ve sorun kalmadı.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Eee ne gereği var? Tmm gider motor ama fazla gaza gelmemek en iyisi...
Ölürsem motoru bırakmasın değilmi.Az sonra yine aynı hızla aynı yere girecem.Dostum arzum yaşamak değil zaten.Yaşama arzusu olan salak o viraja o hızla girmez.Sümük salya gidiyorum bakalım.Üç duble viski attım anca 175 keşke mr07 alsaydım.Çok pişmanım yamaha almadığıma.AcıSız olsun diyorum ama korkuyorumda.Çok korkuyorum zor iş ölmek.Yaşarsam yarın yazarım.Büyük ihtimal ölmem.Bu boktan motor yeterince emniyetli.Bu boktan dünya yaşamaya değmez.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Belli zaten böyle sürüşle de bak bana ben gitmiyorum mesela. Ölmek kolay yolu. Bunun sakat kalması var. Ondan dolayı kendini savunabileceğin hız, senin en yüksek süratinde. Mt-25 basıyor die öyle mermi gibi gitmiyorum mesela. En kötüsü die düşündüğün bazen ( hatta çoğu zaman ) en kötüsü değildir. Aklının bir köşesinde olsun, sonra gene bas.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Sonunda yatırdım ama arzu etmediğim yerde çok fena bieşey Kask olmasa kafam parçalanmıştı.


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

Belli zaten böyle sürüşle de bak bana ben gitmiyorum mesela. Ölmek kolay yolu. Bunun sakat kalması var. Ondan dolayı kendini savunabileceğin hız, senin en yüksek süratinde. Mt-25 basıyor die öyle mermi gibi gitmiyorum mesela. En kötüsü die düşündüğün bazen ( hatta çoğu zaman ) en kötüsü değildir. Aklının bir köşesinde olsun, sonra gene bas.

Çok fena ellerim bacağım heryerim yanıyor.Boynumda acıyor.Bana yavaş gibi geldi ama en az 120 ile girdim aklım çin işi motorlara gitti.Abs olduğunu unuttum yoksa dururdum
 
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Sonunda yatırdım ama arzu etmediğim yerde çok fena bieşey Kask olmasa kafam parçalanmıştı.
[url]https://i.hizliresim.com/ADBmqB.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------



Çok fena ellerim bacağım heryerim yanıyor.Boynumda acıyor.Bana yavaş gibi geldi ama en az 120 ile girdim aklım çin işi motorlara gitti.Abs olduğunu unuttum yoksa dururdum

Hocam yapma etme gözünü seveyim. Yukarıdan okuyarak indim fotoğrafı görünce epey korktum. Artçı pegleri açık, artçı var mıydı? Sana bir şey oldu mu?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Sonunda yatırdım ama arzu etmediğim yerde çok fena bieşey Kask olmasa kafam parçalanmıştı.
[url]https://i.hizliresim.com/ADBmqB.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------



Çok fena ellerim bacağım heryerim yanıyor.Boynumda acıyor.Bana yavaş gibi geldi ama en az 120 ile girdim aklım çin işi motorlara gitti.Abs olduğunu unuttum yoksa dururdum

Geçmiş olsun inşallah bir sıkıntın yoktur ve hala mt07 diyorsun.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Geçmiş olsun. Harbiden yatırmışsın. Neyse sana birşey olmamış. Önemli olan bu. Acıyı iyi hatırla madem de daha fazlasını yapmaya accık korkun olsun.

Peki beklediğin bu muydu? Sormak istemem acının üstüne ama sormak zorunda hissettim kendimi. Motor tamir olur, kaskın yenisi alınır, yaralar iyileşir. Lakin kafanın değişmesi lazım. Ben asla ve asla içip motora yada arabaya binmem. Ben neyse de ya diğer insanlar? Mt-07 falan direk öldürür. Yapma. Sevenlerine bağlan ve depresif halinden çık.

Bir musibet bin nasihatten iyidir diyorum ve bir an önce iyileşmeni diliyorum.

Not: o yaralar iyileşirken kabuk tutacak ve sertleşecek. Sonra oranı buranı normal kullanırken çıt çıt die bağlı yerlerden kopacak. Sonra sonra daha güzel acıyacak. Kuryelerin bir sözü var; virajda yerde yatacağıma dimdik dönerim daha iyi die...
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Hocam yapma etme gözünü seveyim. Yukarıdan okuyarak indim fotoğrafı görünce epey korktum. Artçı pegleri açık, artçı var mıydı? Sana bir şey oldu mu?

Sağol hocam.Düşünce açıldı heralde.Düşmek istediğim yerde değilde arzu etmediğim yerde düşünce fena oldum.Kaburgalarımda ağrıyor evdekilere inkar ettim ama endişelenmesinler diye inandıramadım.Üstüm başım belli.Sol bileğim sol bacağım ve kaburgam fena.Motorda birşey yok.Pasta ile geçecek çizikler var.Şarampol mevsim gereği yeşillik doluydu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

Geçmiş olsun. Harbiden yatırmışsın. Neyse sana birşey olmamış. Önemli olan bu. Acıyı iyi hatırla madem de daha fazlasını yapmaya accık korkun olsun.

Peki beklediğin bu muydu? Sormak istemem acının üstüne ama sormak zorunda hissettim kendimi. Motor tamir olur, kaskın yenisi alınır, yaralar iyileşir. Lakin kafanın değişmesi lazım. Ben asla ve asla içip motora yada arabaya binmem. Ben neyse de ya diğer insanlar? Mt-07 falan direk öldürür. Yapma. Sevenlerine bağlan ve depresif halinden çık.

Bir musibet bin nasihatten iyidir diyorum ve bir an önce iyileşmeni diliyorum.

Not: o yaralar iyileşirken kabuk tutacak ve sertleşecek. Sonra oranı buranı normal kullanırken çıt çıt die bağlı yerlerden kopacak. Sonra sonra daha güzel acıyacak. Kuryelerin bir sözü var; virajda yerde yatacağıma dimdik dönerim daha iyi die...

Hacım hesap böyle değildi yahu.Her bir şeyin vakti ve zananı varmış.Motorda birşey yok ama ben iyi darbe almışım.Orayı bu sefer 174 ile döndüm gazı hiç bırakmadım kesiciye gire gire yolun sonuna geldim.Her kesiciye girişte beni 166 km hıza düşürdü.Neyse birdahaki sefere.Boyunluk yoktu,boyunluk elzemmiş.Boynum çok fena.
Hacım ben kışında böyleydim bilmem hatırlarmışın.
 
Katılım
13 Haz 2018
Mesajlar
277
Ah hocam ah..
Üzdün akşam akşam. Geçmiş olsun. Mümkünse kullanma bir süre kafayı toparlayana kadar.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sağol hocam.Düşünce açıldı heralde.Düşmek istediğim yerde değilde arzu etmediğim yerde düşünce fena oldum.Kaburgalarımda ağrıyor evdekilere inkar ettim ama endişelenmesinler diye inandıramadım.Üstüm başım belli.Sol bileğim sol bacağım ve kaburgam fena.Motorda birşey yok.Pasta ile geçecek çizikler var.Şarampol mevsim gereği yeşillik doluydu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------



Hacım hesap böyle değildi yahu.Her bir şeyin vakti ve zananı varmış.Motorda birşey yok ama ben iyi darbe almışım.Orayı bu sefer 174 ile döndüm gazı hiç bırakmadım kesiciye gire gire yolun sonuna geldim.Her kesiciye girişte beni 166 km hıza düşürdü.Neyse birdahaki sefere.Boyunluk yoktu,boyunluk elzemmiş.Boynum çok fena.
Hacım ben kışında böyleydim bilmem hatırlarmışın.

Sen 1 hafta acı çeke çeke, derin derin nefes alamadan takıl. Bir dahakine normal girersin. Kesiciye sokmak marifet kosaydı R25’ler sinek gibi yapışmazdı sağa sola. Boyunluk önemli tabi ama sen 175 ile düşmedin dikkatini çekerim. Hızın düşmüştür baya. Birde arabayaveya başka birşeye çarpma olayı var. Belimin sağımı halen hissetmiyorum. Gene diyorum yapma. Yaparım diyorsan motoru bırak. Boyunluk elzem ama boyunluk kurtarmaz seni. Dua et hastaneye Ambulansla gitmedin. Yoksa zaten ehliyetine alkolden el koyarlardı. Dominar hız motoru değil. Dominar o kadar kaliteli de değil. Bak adamlar frenlerimiz tutmuyor diyor. Bir dahakine belki freninde olmayacak.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Sonunda yatırdım ama arzu etmediğim yerde çok fena bieşey Kask olmasa kafam parçalanmıştı.

Çok fena ellerim bacağım heryerim yanıyor.Boynumda acıyor.Bana yavaş gibi geldi ama en az 120 ile girdim aklım çin işi motorlara gitti.Abs olduğunu unuttum yoksa dururdum

Geçmiş olsun ama intihar etmenin daha farklı yöntemleri de var. Daha basit, daha acısız ailenin ceset tanımlama zorunda bırakmayacağın...

Ne yaşadın, ne atlattın yada atlatamadın bilemem. Herkesin kendince bir hikayesi vardır. Ben hayata 2012'de sıfırdan başladım. Arkadaşlarımın bazıları ise intihar etti. Aileleri perişan oldu. Ben öyle pek inançlı bir insan değilim. Sana imam hatipoğlu gibi şükrette demem. Ancak yaşadığın sürece kendin için olmasa dahi ailen için mücadele et. Ne yaşadıysan, ne bu hale getirdiyse onu yenmelisin.

Bir kere geldiğin şu dünya da kendini mutlu edemiyorsan dahi başkalarını et.
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
1.14 promil alkollü olarak yakalandım. Ehliyetim 6 aylığına alındı. 1002 TL trafik cezası kesildi. 20 ceza puanı yazıldı. 7 ay sonra kamu davası açıldı. Mahkemede iyi halden 75 gün hapis cezasına çarptırıldım. Hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verildi.
Her şeyi geç, alkol kaza riskini artıran bi şey. Umarım akıllanırsınız. Geçmiş olsun.
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
@mavellen hocam geçmiş olsun. Aman dikkat, yaşa ki sürmeye devam edesin. Tekrardan geçmiş olsun.

Bu arada arkadaşlar, dominara uygun orijinalden başka disk var mı bildiğiniz? Çapıydı falan pek bilgim yok.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Sen 1 hafta acı çeke çeke, derin derin nefes alamadan takıl. Bir dahakine normal girersin. Kesiciye sokmak marifet kosaydı R25’ler sinek gibi yapışmazdı sağa sola. Boyunluk önemli tabi ama sen 175 ile düşmedin dikkatini çekerim. Hızın düşmüştür baya. Birde arabayaveya başka birşeye çarpma olayı var. Belimin sağımı halen hissetmiyorum. Gene diyorum yapma. Yaparım diyorsan motoru bırak. Boyunluk elzem ama boyunluk kurtarmaz seni. Dua et hastaneye Ambulansla gitmedin. Yoksa zaten ehliyetine alkolden el koyarlardı. Dominar hız motoru değil. Dominar o kadar kaliteli de değil. Bak adamlar frenlerimiz tutmuyor diyor. Bir dahakine belki freninde olmayacak.

Bitti motor işi.Ev halkı motoru satacak.Sabah hastaneye gittik.Kolumda kırık çıktı.Alçıya aldılar.Boynumu hala çeviremiyorum.
Çok kötü yerleri döndüm ama bisikletle dönülecek virajı dönemedim.
Kim ne derse desin dominar çok kaliteli bir motor.Şimdi olsa yine alırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

@mavellen hocam geçmiş olsun. Aman dikkat, yaşa ki sürmeye devam edesin. Tekrardan geçmiş olsun.

Bu arada arkadaşlar, dominara uygun orijinalden başka disk var mı bildiğiniz? Çapıydı falan pek bilgim yok.

Sağol üstad.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

Geçmiş olsun. Yaşama sevincini ve azmini bu kadar kolay kaybetme hocam.

Sağol norton hocam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

Geçmiş olsun ama intihar etmenin daha farklı yöntemleri de var. Daha basit, daha acısız ailenin ceset tanımlama zorunda bırakmayacağın...

Ne yaşadın, ne atlattın yada atlatamadın bilemem. Herkesin kendince bir hikayesi vardır. Ben hayata 2012'de sıfırdan başladım. Arkadaşlarımın bazıları ise intihar etti. Aileleri perişan oldu. Ben öyle pek inançlı bir insan değilim. Sana imam hatipoğlu gibi şükrette demem. Ancak yaşadığın sürece kendin için olmasa dahi ailen için mücadele et. Ne yaşadıysan, ne bu hale getirdiyse onu yenmelisin.

Bir kere geldiğin şu dünya da kendini mutlu edemiyorsan dahi başkalarını et.

Hayat çok yordu beni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

Ah hocam ah..
Üzdün akşam akşam. Geçmiş olsun. Mümkünse kullanma bir süre kafayı toparlayana kadar.

Artık kullanamayız heralde.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hayırlısı olsun. Belki de en iyi karar budur. Ailende kendini imha etme işine sıcak bakmamış belliki...
 
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
68
@mavellen , geçmiş olsun. son birkaç mesajını okudum ve oldukça üzüldüm. kesinlikle tanımıyorum seni ama bu psikoljiye girmenin ne sana ne de çevrene faydası var. motosikletinin satılıyor olmasına senin bu durumundan dolayı sevindim. umarım kafanı toparlayacağın bir mola verebilirsin kendine. yaşam şartları maalesef ki fazlasıyla ağır çoğu bireye göre lakin bu intihara götürmemeli insanı diye düşünmekteyim. yapabileceğim herhangi bir şey olursa yazmaktan çekinme. forumdayım genelde hızlı dönüş yaparım. tekrar geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst