POLIS MOTORU MU ? YOKSA BIZI MI KANDIRIYOR ?

Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
00:31'de yan yolda da çakarlı ve artçılı biri var, muhtemelen ikisi de polis falan değil
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bence tek amaçları gösterişler. Olay anında hızlı müdahale edilmesi ayrı fakat bukadar büyük ve lüks motosikletin o konvoylarda olmaları gereksiz. Konvoy olmasa bile cumhurbaşkanının o çakarlarla o yıldız ve aracını gören her araç yoldan çekilecektir :)

Çekilir çekilmez bilmem, ben 2 saydım, arkadaş 3 saymış. Havadan helikopter eşlik ediyor konvoya, yani motosikletleri çok görmemek gerek.

Benim bildiğim onlar 6silindirli yol manyaklarını kullanıyorlar. Yada Dolmabahçe zengin bir semtte olduğu için gösteriş yapıyorlar. Demekki kırsala gittikçe motorları dandikleliyor. Bu yorumdan onu çıkartıyorum. Bilemedim yanlış mıyımki ne?

Şöyle, direkt koruma polisleri var motorize, onlar kawa kullanıyor. Sadece kawa olduğunu biliyorum. Benim bahsettiklerim motorize trafik polisi. Sadece önden gidip (mesela 3-5 dk önden) yolu kontrol ediyorlar. Yol kontrolü dediğim de, bağlantı yollarından konvoyun geçeceği güzergaha bağlantılarda trafik durduruluyor, böylece yolun boş olması sağlanıyor. Bunlar da önden gidip yol boş mu diye bakıyor. O esnada atıyorum hareket halindesiniz aynı güzergahta, anons ediyorlar falan. Sağ şeride çekilmeniz isteniyor. Çoğunlukla da bir kontrol noktasında durmanız istenebiliyor.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Çekilir çekilmez bilmem, ben 2 saydım, arkadaş 3 saymış. Havadan helikopter eşlik ediyor konvoya, yani motosikletleri çok görmemek gerek.



Şöyle, direkt koruma polisleri var motorize, onlar kawa kullanıyor. Sadece kawa olduğunu biliyorum. Benim bahsettiklerim motorize trafik polisi. Sadece önden gidip (mesela 3-5 dk önden) yolu kontrol ediyorlar. Yol kontrolü dediğim de, bağlantı yollarından konvoyun geçeceği güzergaha bağlantılarda trafik durduruluyor, böylece yolun boş olması sağlanıyor. Bunlar da önden gidip yol boş mu diye bakıyor. O esnada atıyorum hareket halindesiniz aynı güzergahta, anons ediyorlar falan. Sağ şeride çekilmeniz isteniyor. Çoğunlukla da bir kontrol noktasında durmanız istenebiliyor.

aracının fiyatı ve konvoydaki diğer araçları saymadım zaten konu motosiklet olduğu için bu şekilde örnekleme yaptım. Siz çok görmeyebilirsiniz bu benim fikrim.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Bir akşam küçükçemece avcılar istikametinde buna benzer bir motor gördüm arkamda çekildim yol verdim, tam geçicem motorlu solda kal diye anons geldi . 2-3 mercedes, reno falan geçti konvoya yol açıyordu ama birşey anlamadım ilerde soldan bastım geçtim . Herkes bir işler çeviriyor .
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
840
Bir akşam küçükçemece avcılar istikametinde buna benzer bir motor gördüm arkamda çekildim yol verdim, tam geçicem motorlu solda kal diye anons geldi . 2-3 mercedes, reno falan geçti konvoya yol açıyordu ama birşey anlamadım ilerde soldan bastım geçtim . Herkes bir işler çeviriyor .

ben de görüyorum arada küçükçekmecede, sıyrılıp yol açıyorum. Tırsıyorum hafiften
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
172
Bir akşam küçükçemece avcılar istikametinde buna benzer bir motor gördüm arkamda çekildim yol verdim, tam geçicem motorlu solda kal diye anons geldi . 2-3 mercedes, reno falan geçti konvoya yol açıyordu ama birşey anlamadım ilerde soldan bastım geçtim . Herkes bir işler çeviriyor .

Dikkat etmek lazim gerçekten
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
polisin kendi sahsi araci olabilir.ozel araclarina plaka takmayan polisler var
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motoru aldığım arkadaş da polisti ve oda plaka kullanmıyordu. Tahminen polistir ve özel motorudur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst