POLIS MOTORU MU ? YOKSA BIZI MI KANDIRIYOR ?

Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
o bir gs ister polis motoru olsun ister olmasın bakmak için bile müsade istenmeli , yanınızdan gececek olursa buyur abi yol senin diyip yol verilmeli çakarlar gereksiz olmuş.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Yasak değil mi bu çakarlar polis filandır her yerde ceza yer yoksa
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
polis motoru olsa resmi kıyafeti olur. hadi o olmadı resmi plakası olur hadi oda olmadı. genelde beyaz kask olur. hadi oda olmadı trafikte öyle kullanmaz. hiçbir polis motorunun topcase okadar resimli çıkartmalı olmaz. yani büyük ihtimal çakma. plakasıda yok. olsaydı emniyet gerekeni yapardı.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
179
Motosikleti
2018 SHERCO 250 2021 SYM Symphony 200 2024 TVS Ntorq.
Benzer tip bir motosikleti iki gün üst üste Ankara'da gördüm. ÇAkarlı ancak daha sade idi. İlk gün plakasız, ikinci gün plaka yerinde Cumhurbaşkanlığı forsu vardı.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Benzer replikaları birkaç kez gördüm. Plaka da sivil app plaka, bu tip değil ancak parlak beyaz çakar kullanıyordu. Birebir polis motosikleti klonuydu.

Güzel taktik, ama yasal olmayan eklentiler (app plaka, çakar, siren, polis ikaz ışıkları v.s.) bu aracı yasadışı yapıyor. Bunlar olmadan da aynı motosikleti gören adam zaten yol veriyor, bu kadar abartmaya gerek yok.

Benim ön park lambaları sinyallerin içinde ve mor, motosiklet beyaz, üzerimde montun üstünde klasik sarı yelek, kask açık renk. Gören araç çekiliyor, minibüsçü başını motosiklete çevirmeden bakmaya çalışıyor (demek istediğim anlaşıldı sanırım). Bu arada bahsettiğim motosiklet MSX125 :queen: Göz ezberi, insanlar belirli temel koşullar sağlandığında çekindiği şeyle ilişkilendirebiliyor.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
plakası bile yok. polis kiyafeti yok. topcase stiker dolu. tam bir kel endurocu..
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
araç makam aracı şeklinde kullanılıyor olabilir. Geçtiğiniz bölge merter trafiğin en yoğun kameraların ve ekiplerin olduğu bölge orada öyle rahatça çakarlar açık plakasız gidebildiğine göre bir sebebi vardır diye düşünüyorum. Yoksa bu şekilde çakarla giden sivil bir kişi öyle 300 500 lira ceza ile kurtaramaz kendini. Şu an ki istanbul valiside yanlış hatırlamıyorsam motosiklet kullanıcısı..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Zorlayın beyler, sağ şeridin en dibini zorlayın. Hatta hafiften refüje sürtün belki kıvılcım çıkar.

Bu videoda konuşulacak konu bu olmalı.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Bende bazen çakarlı Infinity marka jip, kesinlikle envanterde olmayan Honda City, Peugeot 308, arka camında Arabada Bebek Var yazan VW Polo gibi tipler görüyorum. Yolda polisçilik yapmıyorum. Arkama gelip bazen var ya bunların "aagh aaaaaaghh!!" tarzı kornaları, onu çalıyorlar içimden defol git deyip yol veriyorum.
 
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
45
Geçtiğim günlerde aynı bu şekilde, Sivil plakalı, üzerinde polis olduğuna dair çakar dışında hiç bir belirti olmayan GS ler le trafikte karşılaştım. Ertesi gün yaşadığım ilde uyuşturucu ile mücadele kapsamında açılan standın önünde bu motorları görmemle konuu açıklığa kavuştu. Benim gördüklerim narkotik şubeye ait motosikletlermiş.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
o bir gs ister polis motoru olsun ister olmasın bakmak için bile müsade istenmeli , yanınızdan gececek olursa buyur abi yol senin diyip yol verilmeli çakarlar gereksiz olmuş.

Demi ama, sen ne haddinle cies gibi mübarek-ül şah-ı motosiklet mareşal ultra yüce kusursuz cies'e polis olup olmadığını soruyorsun.
Polis motoru dediğin nedir ki ciğes'le polis motoru kıçı kırık africaları varaderoları kıyaslıyosun.
Polis motoru olsada, sadece "Polis motoru" diyemezsin, polis motorları ikiye ayrılır; Polis motorları ve Polis Ciğesleri.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Benzer tip bir motosikleti iki gün üst üste Ankara'da gördüm. ÇAkarlı ancak daha sade idi. İlk gün plakasız, ikinci gün plaka yerinde Cumhurbaşkanlığı forsu vardı.

Havalimanındayım, Cumhurbaşkanlığı konvoyuna dahil o motorlar. Önden gidip yolu açıyorlar falan.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Havalimanındayım, Cumhurbaşkanlığı konvoyuna dahil o motorlar. Önden gidip yolu açıyorlar falan.

Bence tek amaçları gösterişler. Olay anında hızlı müdahale edilmesi ayrı fakat bukadar büyük ve lüks motosikletin o konvoylarda olmaları gereksiz. Konvoy olmasa bile cumhurbaşkanının o çakarlarla o yıldız ve aracını gören her araç yoldan çekilecektir :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Havalimanındayım, Cumhurbaşkanlığı konvoyuna dahil o motorlar. Önden gidip yolu açıyorlar falan.

Benim bildiğim onlar 6silindirli yol manyaklarını kullanıyorlar. Yada Dolmabahçe zengin bir semtte olduğu için gösteriş yapıyorlar. Demekki kırsala gittikçe motorları dandikleliyor. Bu yorumdan onu çıkartıyorum. Bilemedim yanlış mıyımki ne?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
ooo yine gürkan konu açmış.

dikkat ettiniz mi bu adam her konu açtıktan sonra kayboluyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst