- Katılım
- 21 Ağu 2016
- Mesajlar
- 1,008
agalar beyler pulsar dan dominar a geçiş yapmak istiyorum. pulsar da genelde 6 vites 6-7 bin devir arasında kullanıyorum. hız merakım yok ama tork olarak pulsar zayıf kalıyor. karşı rüzgar ve rampa tırmanışları gibi etkenlerden çok etkileniyor. birde kilom 95, ekipmanlarla 100 küsürü buluyodur.dominar ile pulsarı kullanmış olarak sizlere sormak isterim, dominar almaya değermi. motorumu satıp ikinci el dominar almak için bile en aşağı 6 bin civarı eklemem gerekecek. bayilerde kalan son dominarlar için 10 bin civarı eklemem gerek. bu aralar kafam karışık, geçiş yapsammı yapmasammı. sıfırmı yoksa ikinci elmi. karar veremedim, sizlerinde fikrini alayım dedim.
birde olaki dominardan pulsara dönüş yapmak isteyen olur ilan linki:https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bir-sene-garantili-pulsar-ns200-686549748/detay
buda benim pulsar.
[url]http://i68.tinypic.com/2ibfb4k.jpg[/url]
Antalya'da olsan belki düşünürdüm.
[https://www.sahibinden.com/ilan/vas...asiz-11800-km-de-dominar-400-666656475/detay]
