Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Norton disk sıcak iken domiye bıcı bıcı yapıyosun galibası.

Hocam motorumu şimdiye kadar 1 1kez yıkadım o da geçen gün. Genelde ıslak bez ile silerim. Yani onunla alakası yok. Ani fren yapmam pek. Yani hor kullanmıyorum motoru ki genelde uzun yol yaptığım için fren bile az kullanıyorum.
 
Katılım
29 Eki 2012
Mesajlar
24
Benim de ön disk gitti. Değişecek en kısa zamanda. Muhtemelen bir su geçişinde olduğunu düşünüyorum. Ön fren kesik kesik ısırıyor, düşük hızlarda ses de yapıyor bazen.

Ayrıca arka amortisor de patlamış, yağ kaçırıyordu. Servis yağ kaçırmaya devam edecek bir süre sonra da değiştirmen gerekecek dedi.

Motoru düzgün, yavaş diyebileceim hızlarda kullanan birisiyim. Bu problemler uzun yol sonrası başıma geldi. (Artçılı kullanım). Arka amörtisör e artçılı kullanım için bir ayar yapmak mı gerekiyordu acaba.

Pulsar dan sonra bu motor daha narin geldi bana. Pulsar ı aynı şekilde 30K kullandım hiç böyle masraflı sorunlar açmamıştı.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Benim de ön disk gitti. Değişecek en kısa zamanda. Muhtemelen bir su geçişinde olduğunu düşünüyorum. Ön fren kesik kesik ısırıyor, düşük hızlarda ses de yapıyor bazen.

Ayrıca arka amortisor de patlamış, yağ kaçırıyordu. Servis yağ kaçırmaya devam edecek bir süre sonra da değiştirmen gerekecek dedi.

Motoru düzgün, yavaş diyebileceim hızlarda kullanan birisiyim. Bu problemler uzun yol sonrası başıma geldi. (Artçılı kullanım). Arka amörtisör e artçılı kullanım için bir ayar yapmak mı gerekiyordu acaba.

Pulsar dan sonra bu motor daha narin geldi bana. Pulsar ı aynı şekilde 30K kullandım hiç böyle masraflı sorunlar açmamıştı.

Artçılı ve yüklü kullanıyorsanız amortisör ayarını bir veya 2 diş sertleştirin.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Benim de ön disk gitti. Değişecek en kısa zamanda. Muhtemelen bir su geçişinde olduğunu düşünüyorum. Ön fren kesik kesik ısırıyor, düşük hızlarda ses de yapıyor bazen.

Ayrıca arka amortisor de patlamış, yağ kaçırıyordu. Servis yağ kaçırmaya devam edecek bir süre sonra da değiştirmen gerekecek dedi.

Motoru düzgün, yavaş diyebileceim hızlarda kullanan birisiyim. Bu problemler uzun yol sonrası başıma geldi. (Artçılı kullanım). Arka amörtisör e artçılı kullanım için bir ayar yapmak mı gerekiyordu acaba.

Pulsar dan sonra bu motor daha narin geldi bana. Pulsar ı aynı şekilde 30K kullandım hiç böyle masraflı sorunlar açmamıştı.

Ardcılı iseniz amortisörü 1-2 kademe kadar sertleştirmeniz iyi olurdu. Ancak yine de erken şekilde patlamaması gerekirdi diye düşünüyorum. Gerçi Honda NC serisinde de kronik arka amortisör patlıyor(genelde 40-60bin km civarı) ve yaptırıyorlar, çünkü orjinal sıfırını alsalar yine patlayacak.Ya da parası olan öhlins takıyor. Dominarda ise sorun arka amortisörün hem yağlı hem de gazlı(nitrojen/nitrox) olması ve -bildiğim kadarıyla- yaptırılamıyor.

Bajajın çok çok önceki modellerinde hava(%78 Nitrojen içerir) basılabilir diyor servis kitapçığında (LİNK Sayfa 24'e bakın). Bizdeki pulsar ve dominarlardaki arka amortisörlere ise basılamıyor diye biliyorum. Yanlışım var ise ya da bir yöntem biliyorlar ise düzeltsin beni arkadaşlar.

Ön disk konusuna gelince benim Dominardaki de bildiğiniz yamuk, düşük hızlarda yavaşlarken çok bariz şekilde hissediyosunuz, fren kısıp kısıp bırakıyor sanki. Ya taşlatıcam ya da yenisini alıcam(motor 21bin küsürde).

2014 model 41binküsür km'de pulsarım da var, onda sorun yok(ne diskte ne amortisötde), ancak yeni model Pulsarlarda ve dominarlarda bu disk sorununu çokça okudum, hatta bundan dolayı ustası yan sanayi diski öneren ama orjinali olsun diye orjinali ile değişen ve tekrar yamulan Pulsar diskini anlatıyordu face grubunda bir kullanıcı. Artık belli bir yıldan sonraki üretilmiş disklerde mi bir sorun var bilemedim?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu akşam günlerden Sinop yolculuk başlayacak.

58380030_10215835655698009_7425312685945782272_n.jpg
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kemal dönüş sonrası her zamanki gibi güzel fotoları bekliyoruz. Sağlıkla gidip, afiyetle dönesin inşaAllah.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Arkadaşlar uzu tur camı lazım.Tavsiyeleriniz üzerie almak istiyorum.Şuan üzeinde kalyoncu motorda aldığım tur camı var ama rüzgar vuruyor.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
agalar beyler pulsar dan dominar a geçiş yapmak istiyorum. pulsar da genelde 6 vites 6-7 bin devir arasında kullanıyorum. hız merakım yok ama tork olarak pulsar zayıf kalıyor. karşı rüzgar ve rampa tırmanışları gibi etkenlerden çok etkileniyor. birde kilom 95, ekipmanlarla 100 küsürü buluyodur.dominar ile pulsarı kullanmış olarak sizlere sormak isterim, dominar almaya değermi. motorumu satıp ikinci el dominar almak için bile en aşağı 6 bin civarı eklemem gerekecek. bayilerde kalan son dominarlar için 10 bin civarı eklemem gerek. bu aralar kafam karışık, geçiş yapsammı yapmasammı. sıfırmı yoksa ikinci elmi. karar veremedim, sizlerinde fikrini alayım dedim.

birde olaki dominardan pulsara dönüş yapmak isteyen olur ilan linki:https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bir-sene-garantili-pulsar-ns200-686549748/detay

buda benim pulsar.

2ibfb4k.jpg
[/IMG]
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
agalar beyler pulsar dan dominar a geçiş yapmak istiyorum. pulsar da genelde 6 vites 6-7 bin devir arasında kullanıyorum. hız merakım yok ama tork olarak pulsar zayıf kalıyor. karşı rüzgar ve rampa tırmanışları gibi etkenlerden çok etkileniyor. birde kilom 95, ekipmanlarla 100 küsürü buluyodur.dominar ile pulsarı kullanmış olarak sizlere sormak isterim, dominar almaya değermi. motorumu satıp ikinci el dominar almak için bile en aşağı 6 bin civarı eklemem gerekecek. bayilerde kalan son dominarlar için 10 bin civarı eklemem gerek. bu aralar kafam karışık, geçiş yapsammı yapmasammı. sıfırmı yoksa ikinci elmi. karar veremedim, sizlerinde fikrini alayım dedim.

birde olaki dominardan pulsara dönüş yapmak isteyen olur ilan linki:https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bir-sene-garantili-pulsar-ns200-686549748/detay

buda benim pulsar.

[url]http://i68.tinypic.com/2ibfb4k.jpg[/url]

6bin civarı gözden cikardiysan 9bin kmde 2017 dominar var. Eşim de kullanacağı için küçük ccye geçmeyi düşünüyorum. Benim ilan yok şu anda.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
6bin civarı gözden cikardiysan 9bin kmde 2017 dominar var. Eşim de kullanacağı için küçük ccye geçmeyi düşünüyorum. Benim ilan yok şu anda.

düşük cc olarak ne düşünüyorsun. senin motorun garanti devam ediyormu. motorda ekstra neler var.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
düşük cc olarak ne düşünüyorsun. senin motorun garanti devam ediyormu. motorda ekstra neler var.

Ben duke 200abs bakiyordum da ns200 de olur hafif motor sonuçta.
Benim dominar şu şekil
İlk sahibinden 2017 model 2018 nisan trafik çıkışlı. Hasar kayıtsız. Kullanımdan dolayı ufak tefek çizikleri var. 2020nisana kadar garantisi devam ediyor. Ekstra olarak;
Pirelli angel city lastik var 2bin km kullanildi. Üretim tarihi 08/18
GP kompozit elcik koruma
GP kompozit arka çanta demiri
Kappa 35lt arka çanta
Biadil ön cam
RS200 koruma takozu
Mt aynaları (orijinali duruyor)
Arka çamurluk uzatma.

7500 kmde ara bakımı yapıldı. Önceki tüm bakımları da ümraniye yaşar ticarette yapıldı, garanti kağıdına işlendi.

Fiyat olarak 19 yaziyordum ben nakit 18e şu an gider muhtemelen. Ayni km mrf lastikliler 17-17500 yazıyor. Ben de ümraniyedeyim istersen buluşur bakarız motorlara. Hic olmasa tanışmış oluruz
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
özelten mesaj attım. müsait olursan yarın akşama buluşabiliriz.
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
hocam megane 3 modellerine 205 55 r16 lastik uyuyor. hatta 2010 ispanya yapımı olanlar var dijital ekranlı onlar direk 205 55 çıkışlı. 205 60 a göre aşırı uygun bir boyut, max hızı belki 1 2 km düşürür, aynı oranda tekerlek torku artabilir diye düşünüyorum. yanılıyorsam düzeltin
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
hocam megane 3 modellerine 205 55 r16 lastik uyuyor. hatta 2010 ispanya yapımı olanlar var dijital ekranlı onlar direk 205 55 çıkışlı. 205 60 a göre aşırı uygun bir boyut, max hızı belki 1 2 km düşürür, aynı oranda tekerlek torku artabilir diye düşünüyorum. yanılıyorsam düzeltin

205/60R17 taktım. Lastik işini pek şansa bırakamıyorum.
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
şansla alakası yok hocam, 55 yanağın yol tutuşu da 60dan iyidir. bende de megane 3 var, yardımlaşma açısından söyledim. konuyu dağıtmayalım, isterseniz özelden detaylı açıklarım
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
38
Yalova tarafında dominar arayan olursa 5300 km de garantisi devam eden kazasız (ufak bir duvar hatırası var) yan çantalı tur camlı spor manetli gece mavisi 2018 çıkışlı bir dominarım var. kaşıntı tuttu yoksa şikayetim yok aslında :D . isteyene resimlerini de yollarım.

hatta bu hafta fırsat bulursam arka dişliyi de 43 yapıcam o da hediyesi olur. fiyat olarakta 18500 gibi düşündüm ama pazarlığa açık bir rakam amacım satılması.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst