- Katılım
- 21 Ağu 2016
- Mesajlar
- 1,008
disk düzeltilebiliyormu ki?
Değişiyor, düzelmiyor.
disk düzeltilebiliyormu ki?
Norton disk sıcak iken domiye bıcı bıcı yapıyosun galibası.
Benim de ön disk gitti. Değişecek en kısa zamanda. Muhtemelen bir su geçişinde olduğunu düşünüyorum. Ön fren kesik kesik ısırıyor, düşük hızlarda ses de yapıyor bazen.
Ayrıca arka amortisor de patlamış, yağ kaçırıyordu. Servis yağ kaçırmaya devam edecek bir süre sonra da değiştirmen gerekecek dedi.
Motoru düzgün, yavaş diyebileceim hızlarda kullanan birisiyim. Bu problemler uzun yol sonrası başıma geldi. (Artçılı kullanım). Arka amörtisör e artçılı kullanım için bir ayar yapmak mı gerekiyordu acaba.
Pulsar dan sonra bu motor daha narin geldi bana. Pulsar ı aynı şekilde 30K kullandım hiç böyle masraflı sorunlar açmamıştı.
Benim de ön disk gitti. Değişecek en kısa zamanda. Muhtemelen bir su geçişinde olduğunu düşünüyorum. Ön fren kesik kesik ısırıyor, düşük hızlarda ses de yapıyor bazen.
Ayrıca arka amortisor de patlamış, yağ kaçırıyordu. Servis yağ kaçırmaya devam edecek bir süre sonra da değiştirmen gerekecek dedi.
Motoru düzgün, yavaş diyebileceim hızlarda kullanan birisiyim. Bu problemler uzun yol sonrası başıma geldi. (Artçılı kullanım). Arka amörtisör e artçılı kullanım için bir ayar yapmak mı gerekiyordu acaba.
Pulsar dan sonra bu motor daha narin geldi bana. Pulsar ı aynı şekilde 30K kullandım hiç böyle masraflı sorunlar açmamıştı.
Kemal dönüş sonrası her zamanki gibi güzel fotoları bekliyoruz. Sağlıkla gidip, afiyetle dönesin inşaAllah.
agalar beyler pulsar dan dominar a geçiş yapmak istiyorum. pulsar da genelde 6 vites 6-7 bin devir arasında kullanıyorum. hız merakım yok ama tork olarak pulsar zayıf kalıyor. karşı rüzgar ve rampa tırmanışları gibi etkenlerden çok etkileniyor. birde kilom 95, ekipmanlarla 100 küsürü buluyodur.dominar ile pulsarı kullanmış olarak sizlere sormak isterim, dominar almaya değermi. motorumu satıp ikinci el dominar almak için bile en aşağı 6 bin civarı eklemem gerekecek. bayilerde kalan son dominarlar için 10 bin civarı eklemem gerek. bu aralar kafam karışık, geçiş yapsammı yapmasammı. sıfırmı yoksa ikinci elmi. karar veremedim, sizlerinde fikrini alayım dedim.
birde olaki dominardan pulsara dönüş yapmak isteyen olur ilan linki:https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bir-sene-garantili-pulsar-ns200-686549748/detay
buda benim pulsar.
[url]http://i68.tinypic.com/2ibfb4k.jpg[/url]
6bin civarı gözden cikardiysan 9bin kmde 2017 dominar var. Eşim de kullanacağı için küçük ccye geçmeyi düşünüyorum. Benim ilan yok şu anda.
düşük cc olarak ne düşünüyorsun. senin motorun garanti devam ediyormu. motorda ekstra neler var.
İlk sahibinden 2017 model 2018 nisan trafik çıkışlı. Hasar kayıtsız. Kullanımdan dolayı ufak tefek çizikleri var. 2020nisana kadar garantisi devam ediyor. Ekstra olarak;
Pirelli angel city lastik var 2bin km kullanildi. Üretim tarihi 08/18
GP kompozit elcik koruma
GP kompozit arka çanta demiri
Kappa 35lt arka çanta
Biadil ön cam
RS200 koruma takozu
Mt aynaları (orijinali duruyor)
Arka çamurluk uzatma.
7500 kmde ara bakımı yapıldı. Önceki tüm bakımları da ümraniye yaşar ticarette yapıldı, garanti kağıdına işlendi.
hocam megane 3 modellerine 205 55 r16 lastik uyuyor. hatta 2010 ispanya yapımı olanlar var dijital ekranlı onlar direk 205 55 çıkışlı. 205 60 a göre aşırı uygun bir boyut, max hızı belki 1 2 km düşürür, aynı oranda tekerlek torku artabilir diye düşünüyorum. yanılıyorsam düzeltin
şansla alakası yok hocam, 55 yanağın yol tutuşu da 60dan iyidir. bende de megane 3 var, yardımlaşma açısından söyledim. konuyu dağıtmayalım, isterseniz özelden detaylı açıklarım