Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Fan rolesi motora oturduğun zaman sağ grenajın altında ortada kalan roledir onların yerini değiştirip bir kontrol edin.
Söylediğiniz sigortayı buldum baktım atık büyük bir umutla değiştirdim😊. Ama çalışmadı fan. Sanırım ortadaki röle fan rölesi değil. O röleyi sökünce motor çalışmıyor. Biri gri diğer ikisi kahverengi 3 röleden ortadaki kahverenginin fana giden ayaklarını kısa devre yaptım fan çalışmadı. İlla depoyu söküp fanın uçlarına 12V'u direk vereceğiz herhalde.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Söylediğiniz sigortayı buldum baktım atık büyük bir umutla değiştirdim😊. Ama çalışmadı fan. Sanırım ortadaki röle fan rölesi değil. O röleyi sökünce motor çalışmıyor. Biri gri diğer ikisi kahverengi 3 röleden ortadaki kahverenginin fana giden ayaklarını kısa devre yaptım fan çalışmadı. İlla depoyu söküp fanın uçlarına 12V'u direk vereceğiz herhalde.

Olabilir ben öyle bilgi edindim dediğin doğru olabilir, yavaş yavaş hepsini halledeceğine eminim, biraz elimizin kirlenmesi lazım kolay gelsin.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Arkadaşlar benim motorun soğutma fanı çalışmıyor. İnternetten araştırınca hintli arkadaşlar bir röleyi kısa devre falan yapıp arıza teşhisi yapıyorlar. Ama onların motorlarda gösterdikkeri yerde 1 tane röle var o da fan rölesi. Bizim motorlarda orayı açınca 3 tane röle çıkıyor. Bizim motorların fan rölesinin yerini bilen varmı?
Arkadaşlar bugün fanın faaliyetini aldım. Fan çalışıyor uçlarına 12V verince. Geriye müşürmü kaldı şimdi. Varmı başka fikri olan?
 
Katılım
19 Nis 2019
Mesajlar
20
selam arkadaşlar gecen gun motorumla kucuk bir tank slapp yasadim ama bunun on amortisorle alakasi oldugunu dusunuyorum yagı nedir nasil degistirilir biliyormusunuz motor 34 xxx de
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Ön bilyalarda çok çok hafif bir gevşeme de varsa yapabilir, arkada çanta/yük varsa oda etkiler, kasislerden ya da çukurlardan geçerken gidonda hafif boşluk hissi var mı?
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
selam arkadaşlar gecen gun motorumla kucuk bir tank slapp yasadim ama bunun on amortisorle alakasi oldugunu dusunuyorum yagı nedir nasil degistirilir biliyormusunuz motor 34 xxx de
kdiner arkadaş geçenlerde Dominarının ön amörtisörlerine bakım yapmış ve Dominar forumuna video koymuş. Çok farklı değildir herhalde bir inceleyin derim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
kdiner arkadaş geçenlerde Dominarının ön amörtisörlerine bakım yapmış ve Dominar forumuna video koymuş. Çok farklı değildir herhalde bir inceleyin derim.

İşlem aynı ama koyulan miktar farklı, dominar tek amortisör 420ml yağ alıyor, Pulsar amortisör başına 275ml veya 285ml yağ koyuluyor her iki oranda sıkıntı olmaz, en iyi oran amortisörden çıkan yağı üzerinde değer yazan bir kaba koysun aşağı yukarı oran belli olur, bu linkten amortisör sökme takma işlemi yapabilir.

https://youtu.be/5_HZw2v0u9M
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Pulsarın soğutma fanı elektrik bağlantı şemasını buraya atabilecek olan varmı aramızda?
 
Katılım
19 Nis 2019
Mesajlar
20
tesekkurler cevaplar icin tek basima yapmam cok zor olmasa gerek elim alev edavet tutuyor gayet deneyecegim
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
mutlu mesut kullandığım motorumu dominar a geçiş yapabilmek için satıyorum. 1 yıl garantisi devam ediyor. ekstraları mevcut.
ilan linki:https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...86549748/detay

buda kendisi

2ibfb4k.jpg
[/IMG]
 
Katılım
19 Nis 2019
Mesajlar
20
yag filtresi kapaginin oring boyutunu bilen varmi sizdiriyorda degistirmeden eski oringle takmistim degistirirken yagi bosaltmamak icin motoru yan devirsem acip yeni origin yada eski oringi temizleyip taksam olurmu ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
yag filtresi kapaginin oring boyutunu bilen varmi sizdiriyorda degistirmeden eski oringle takmistim degistirirken yagi bosaltmamak icin motoru yan devirsem acip yeni origin yada eski oringi temizleyip taksam olurmu ?

Yeni oringi al motor diğer tarafa yatar sök tak, eskisini temizlesen yine sıkıntı yapabilir.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Fan açmama arızası tamam. Fan müşürünü değiştirdim. Arıza geçti. 10000 bakımınıda yaptım motor rahatladı. Fakat yağ kaç litre koyacağım diye araştırırken birşey farkettim. Bizim türkçe kullanma klavuzunda 1.2 lt filtre değişmediyse, 1.4 lt filtre+yağ diye bir ibare var. Global sitesinden aldığım ingilizce kullanma klavuzunda ise bakımda 1.2 lt, motor rektefiye yaptıysan 1.4 lt yazıyor. Birde yağ seviyesi yağ göstergesi cızgilerinin arasında üst cizgiden 0.8 mm aşağida olması en idealidir gibi bir ibare var. Bende bu ibarelere binaen filtre değiştirmeme rağmen 1.2 lt yağ koydum yağ miktarı kullanım klavuzunda yazdığı gibi 2 çizgi arasında kaldı tamda. Acaba 1.4 lt koyarak biz yanlışmı yapıyoruz hep. Benim vuruntulu çalışma sorunuda gitti şimdi. Bakımını kendi yapan arkadaşlar sizler kaç litre yağ kullanıyorsunuz?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Fan açmama arızası tamam. Fan müşürünü değiştirdim. Arıza geçti. 10000 bakımınıda yaptım motor rahatladı. Fakat yağ kaç litre koyacağım diye araştırırken birşey farkettim. Bizim türkçe kullanma klavuzunda 1.2 lt filtre değişmediyse, 1.4 lt filtre+yağ diye bir ibare var. Global sitesinden aldığım ingilizce kullanma klavuzunda ise bakımda 1.2 lt, motor rektefiye yaptıysan 1.4 lt yazıyor. Birde yağ seviyesi yağ göstergesi cızgilerinin arasında üst cizgiden 0.8 mm aşağida olması en idealidir gibi bir ibare var. Bende bu ibarelere binaen filtre değiştirmeme rağmen 1.2 lt yağ koydum yağ miktarı kullanım klavuzunda yazdığı gibi 2 çizgi arasında kaldı tamda. Acaba 1.4 lt koyarak biz yanlışmı yapıyoruz hep. Benim vuruntulu çalışma sorunuda gitti şimdi. Bakımını kendi yapan arkadaşlar sizler kaç litre yağ kullanıyorsunuz?

filtre dahil 1,3ml veya 1,250ml işini görür, 1,4ml koyunca üst çizgiyi bir miktar geçiyor o yüzden hiç önermiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayirli günler 3 gün önce antifirizi degistirdim sonra kapağıni kapattim.havasini almadim yani. Ertesi gun yolda hararet isigini yakti.gaz yememeye basladi. Kapattim.(fan vs acmadi) ikaz isiği 3 uzun 2 kisa yandi...
Suyunu tamamladım havasını aldım fan sigortasını değiştirdim(2 senedir fan açmayan motor fan açtı).Suan gayet iyi çok şükür.Aklıma takılan hararet ışığu yakıp gaz yememe ve 3 uzun 2 kisa arıza ışığı?
Kimi koruma diyor kimi yok öyle bişi conta yakmıştır sorum bu....
not:Kemal Dinere yardımları için çok teşekkürler...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst