Bu resimdekiler koruma takozu değil.arka stand bağlantı vidasi
Hocam şimdi dikkatimi çekti. Yanlış yazdım, size de yanlış bilgi verdim. Doğru söylüyorsun ben kaldırma takozu anlamında söylemek istedim ama koruma takozu olarak yazdım. Kusuruma bakma.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Son zamanlarda dikkatimi çeken bir durum var. Motosiklet kalkarken 40-50 km ye ulaşana kadar uğultu sesi çıkarıyor? Bunu yaşayan başka biri var mı? Nedeni ne olabilir?

