CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
Bu resimdekiler koruma takozu değil.arka stand bağlantı vidasi

Hocam şimdi dikkatimi çekti. Yanlış yazdım, size de yanlış bilgi verdim. Doğru söylüyorsun ben kaldırma takozu anlamında söylemek istedim ama koruma takozu olarak yazdım. Kusuruma bakma.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

Son zamanlarda dikkatimi çeken bir durum var. Motosiklet kalkarken 40-50 km ye ulaşana kadar uğultu sesi çıkarıyor? Bunu yaşayan başka biri var mı? Nedeni ne olabilir?
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
Oktay motorda test sürüşünde inceledim depo kısmında adamın kasıklarına dogru müthiş bir titreşim var muhtemelen bir süre sürüp indikten sonra tuvalet ihtiyacı olur :) İvmelenmesi ve dengesi güzel. Birde test sırasında radyatör patladı su sizdırdı 400NK larda da aynı sorun varmış kaynak yerlerinden çatlamalar patlamalar oluyor. Göstergesi çok güzel okunaklı birçok şey var. Sonuç olarak Pulsar varken açıkcası bu moturu tercih etmezdim.

Klasik kuralkan yaklaşımı ve 200 NS kullanıcı bakış açısı ile yazdığınız bu yoruma istinaden diyorum ki bu motoru tercih etmeyecekseniz bu motorun sayfasında ne işiniz var? Oktay Motorun test gününde ben de oradaydım ve o patlamak dediğiniz şey sizin ilginç sürüşünüze karşılık fazla sıvının dışarı atılması olmasın? Gözümle gördüm de ondan soruyorum yanlış anlaşılmasın. Ayrıca Oktay Motorun 400 lüklerde de var dediğini hiç sanmıyorum...
 
Katılım
18 Ara 2017
Mesajlar
32
Oktay motorda test sürüşünde inceledim depo kısmında adamın kasıklarına dogru müthiş bir titreşim var muhtemelen bir süre sürüp indikten sonra tuvalet ihtiyacı olur :) İvmelenmesi ve dengesi güzel. Birde test sırasında radyatör patladı su sizdırdı 400NK larda da aynı sorun varmış kaynak yerlerinden çatlamalar patlamalar oluyor. Göstergesi çok güzel okunaklı birçok şey var. Sonuç olarak Pulsar varken açıkcası bu moturu tercih etmezdim.

merhabalar
radyatör patlaması diye bir sorun olmadı bunuda sizinle görüştüğümü hatırlıyorum
yedek su deposundaki fazla suyu tahliye etmişti herhangibir sorun bulunmamaktadır
400 nk larda da böyle bir sorun yoktur kaynak yerlerinden çatlamalar patlamalar oluyor diye yazmışsınız bunu hangi motorda gördünüz merak ettim
etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederiz
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
[/COLOR]Son zamanlarda dikkatimi çeken bir durum var. Motosiklet kalkarken 40-50 km ye ulaşana kadar uğultu sesi çıkarıyor? Bunu yaşayan başka biri var mı? Nedeni ne olabilir?[/QUOTE]

Bende herherhangi anormal bir ses falan yok
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
[/COLOR]Son zamanlarda dikkatimi çeken bir durum var. Motosiklet kalkarken 40-50 km ye ulaşana kadar uğultu sesi çıkarıyor? Bunu yaşayan başka biri var mı? Nedeni ne olabilir?

Bende herherhangi anormal bir ses falan yok[/QUOTE]

Zincir bolluğundan şüpheleniyorum. Yarın ustaya gideceğim.
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
Zincir bolluğundan şüpheleniyorum. Yarın ustaya gideceğim.

Zinciri kendin de kontrol edebilirsin. Alt kısmından aşağı yukarı gerdirince 3 cm gibi hareket etmesi lazım.[/QUOTE]

3 cm e üç parmak kalınlığı dersek sorun yok. Ancak şu uğultu için gitmem gerekiyor..
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
17
Koruma takozu buldum nihayet

QLqnlZ.jpg
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Kaça aldın? Markası nedir?

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-arka-kuyruk-cantasi-z-dec-universal-model-570885587/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------


Dostum montaj yapılan yerden bir resim atarsan ve takoz için link verirsen çok sevinirim. Bende takoz arıyorum.
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
[url]https://i.hizliresim.com/NnPE1g.jpg[/url] arka koltuğa kuyruk çantası aldım tavsiye ederim.

Bende buna benzer birşey arıyordum. Memnun musun? Körüklü mü? Yarın satıcı ile irtibata geçebilirsem alabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-arka-kuyruk-cantasi-z-dec-universal-model-570885587/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------



Dostum montaj yapılan yerden bir resim atarsan ve takoz için link verirsen çok sevinirim. Bende takoz arıyorum.


Hocam koruma takozu arayanlardan biri de benim. Ayrıca kaliteli kaldırma takozu bilen varsa lütfen yazsın. Benimkilerden çok memnundum fakat birini yolda düşürdüm, kaybettim. Düşmesin diye locktite sipariş vermiştim 2 gün daha dayanamadı garibim 😥😄
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bende buna benzer birşey arıyordum. Memnun musun? Körüklü mü? Yarın satıcı ile irtibata geçebilirsem alabilirim.

çanta körüklü ve parasina göre çok güzel. Satıcının dediğine göre kendileri üretiyormus. Dolandırıcı değiller biz 3 tane aldık aynı gün kargoya verdi.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
17
takozu montaj dahil 250 liraya ankara mototan dan aldım. vidalar çıkmıyor içinden kendileri taktılar vida. motor kulağına takılıyor
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
takozu montaj dahil 250 liraya ankara mototan dan aldım. vidalar çıkmıyor içinden kendileri taktılar vida. motor kulağına takılıyor

İstediğim gibi internetten bulamadım. Etraftaki dükkanlara bakacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

Bugün uğultu için servise gittim. Zincir boşluğu varmış onu gerince uğultu falan kalmadı. Ayrıca arka sele için konuştuğumuz çantacıya gittim. Epey muhabbet ettik sağolsun iyi insan epey yardımcı oldu.

https://hizliresim.com/oXvB8Q

Çanta fiyatına göre güzel. Tek gözü var kapalı kaskı denedim rahat giriyor. Ayrıca yan çanta, gidon çantası, bellik, dizlik gibi ürünleri de var. Sadece motorsiklet çanta ve korumaları üzerine çalışıyor. Fiyat/performans olduğu için korumalarda seviye beklemeyin sert süngerden biraz daha iyi koruma kullanıyor. Yan çantaların çifti 250 TL dedi. Yağmurda bir süre dayanır fakat uzun süreli kullanımda içine alır. O yüzden yağmurluğunu da isteyin.

https://hizliresim.com/Llr9gb

https://hizliresim.com/RrMd9a

Fuarda da 70-80 adet satmış. Yalnız biraz esnaf kafasında kart ile alırken laf etti. İlla dükkana gidip almak isteyen nakitle gitmesini tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Çanta fiyatına göre güzel. Tek gözü var kapalı kaskı denedim rahat giriyor. Ayrıca yan çanta, gidon çantası, bellik, dizlik gibi ürünleri de var. Sadece motorsiklet çanta ve korumaları üzerine çalışıyor. Fiyat/performans olduğu için korumalarda seviye beklemeyin sert süngerden biraz daha iyi koruma kullanıyor. Yan çantaların çifti 250 TL dedi. Yağmurda bir süre dayanır fakat uzun süreli kullanımda içine alır. O yüzden yağmurluğunu da isteyin.

Yan çantaların fotoğrafını çektiniz mi acaba? Bende 400nk var çift kişilerde uzun yolda çanta taşıması zor oluyor. Yan çantalar daha pratik olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
Yan çantaların fotoğrafını çektiniz mi acaba? Bende 400nk var çift kişilerde uzun yolda çanta taşıması zor oluyor. Yan çantalar daha pratik olur diye düşünüyorum.

Çekmedim hocam. Arka çantaya benzer, kombine yapsan sırıtmaz. İnternet sitelerinde mevcut. Eyupto diye arat bulursun.
 
Katılım
9 Nis 2019
Mesajlar
2
Arkadaslar selamlar iki aydir motosiklet kullaniyorum , turkuaz gri rengi var bende.iki hafta kadar once mersinde yetkili servis harici bir motosiklet servisine gittigimde (ki kendileri baska bir markanin yetkili servisi imiş)gogo racing marka motor koruma takozu taktirdim.fiyat olarakta tam hatirlamiyorum ama 150tl civari odedim.saplamalari falan kendileri ayarladilar.takozun cikartmasindan anladigim kadariylada mt25 icin uretilmis takoz.
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
Arkadaslar selamlar iki aydir motosiklet kullaniyorum , turkuaz gri rengi var bende.iki hafta kadar once mersinde yetkili servis harici bir motosiklet servisine gittigimde (ki kendileri baska bir markanin yetkili servisi imiş)gogo racing marka motor koruma takozu taktirdim.fiyat olarakta tam hatirlamiyorum ama 150tl civari odedim.saplamalari falan kendileri ayarladilar.takozun cikartmasindan anladigim kadariylada mt25 icin uretilmis takoz.

Hayırlı olsun. İnternetten bakacağım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst