Yayaya çarpan sürücü ağır hasar alan arabası için ağladı !

Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
449
Çocuğun hal hareketlerine, söylediklerine dikkat edin bir de, geleceğin magandasını şimdiden yetişiyor, yetiştirme tarzından belli nasıl bir beyin yoksunu olduğu zaten, bu gibi oksijen israfları yüzünden hiçbir zaman ilerleyemeyeceğiz.
 
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
Bizi kimse bu hale getirmiyo bunlar görgüsüz insanlar insan demek gelmiyo içimden
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
sadece onun gibi dışarıdan ve itici olmasa da kimin başına gelse eninde sonunda kendi çekeceği derdi de düşünür demiş

arkadaşta demiş ki ilk önce yanına gidip sormak var, mesela hatırlarsınız belki bir arabaya motorcunun aynası çarpıyordu adam bantı alıp kendisi motosiklete yapıştırıyordu ve arabadaki çizikleri boş verin canınızdan önemli değil diyordu. Bu aslında normal bir insani davranış ama biz bunu normal değilmiş gibi alkışlayıp, ''Arabayı yaptırmak ve üstüne eklenecek değer kaybını göz önünde bulundurunca Türkiye gibi bir ülkede olağan bir tepki.'' olarak görüyoruz. Aslında bu ve buna benzer tepkiler normal değil arkadaşta bunu ifade etmiş, tepkiyi normal olarak görmek belki de tepkiye doğru demekten daha garip bir yorumdur ne dersin ? Asıl sorun normelleştirmek ben buna üzülüyorum. Kadın gidip kadının yanında şimdi o yaralının canı ne kadar yanmıştır, onun sevenleri ne kadar üzülmüştür dememiş bir kere de değil aynı cümleyi kaç kere tekrarlıyarak ağlıyor arabama ne olacak diye... ŞU TEPKİYİ KİMSE BANA NORMAL OLARAK SUNAMAZ BİRAZ EMPATİ YAPIN BİZİM SEVDİKLERİMİZ YOĞUN BAKIMDA OLSAYDI AYNI TEPKİYİ VEREBİLECEK MİYDİNİZ ?
Cevap vereyim MUHTEMELEN HAYIR....
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bu kadın anne olacak belki de anne..Vay halimize ..Vicdan yoksunu hayasız varlık..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
51 plakayı görünce utandım... giden gider araba kalır tabi..
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Bazıları sürücü ile ilgili empati yapmaya çalışmış. Tamam. Kaza insanda bir şok etkisi yapar. Şok nedeniyle garip davranışlar sergilenebilir. Fakat, burada insanlık sınırları aşılmış. Bu durumda yaralanan kişi için empati yapmak daha insanca olur. Acaba hayatta kalır mı? Bir eşi, çocukları varmıydı? İyileşse bile işinden gücünden geri kalacağı için ne kadar zarar görür? gibi.
Eşim yaya olarak bir kaza geçirmişti. Kırık çıkık olmamasına rağmen çektiği acılar, 6 ay işe gidememesi az buz bir şey değildi.

Arabası mı ne olacak? Yukarıda bir arkadaşın yazdığını çok beğendim.
"Arabasını seveyim"
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Şoka girmiş olabileceğini düşünemediniz mi gerçekten ? Kazada ailesinden birini kaybetmiş biri kahkahalar atınca hoşuna gitmiş olduğunu mu düşünüyorsunuz ? Üzüldüm sizin adınıza.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şoka girmiş olabileceğini düşünemediniz mi gerçekten ? Kazada ailesinden birini kaybetmiş biri kahkahalar atınca hoşuna gitmiş olduğunu mu düşünüyorsunuz ? Üzüldüm sizin adınıza.

Beyler dikkat kadinin akrabalari foruma gelmis , soldaki cocuk galiba bu arkadas 🤨
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Şok falan değil, bariz şekilde zavallı arabam diye düşünüyor.

Kaza yapmış ve yayaya çarpmıştım. 5 dk bekledim, ambulans gelmeyince aldım çocuğu arabaya, yaktım dörtlüleri, yapıştırdım hastane acil'e.
Polis orda burda beni arıyormuş. Çocuğun başında bekliyorum, sanmış ki çocuğun akrabasıyım. Neyse anlaşıldı ki çarpıp kaçtı diye zabıt tutmak üzere oldukları sürücü benim, hastanede çocuğun başında bekliyorum, "beyfendi araç nerede?" diye sordu. Bilmiyom ki kapının önündedir, dedim. Geldi geri, acil girişinde saatlerdir çalışan 07 plakalı focus sizin mi? diye sordu, evet dedim sadece. Stop etmemişim bile aracı. Anahtar üzerinde öyle bırakıp girmişim içeri.
Ben çok iyi bir insan falan değilim yanlış anlaşılmasın. Karşıdakinin insan olduğunu biliyorum o kadar. Bir insan canıyla uğraşırken, ah arabam vah arabam, yazık...
 
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
382
Bir kişide çıkıp o yayanın orda niye olduğunu sorgulamıyor. Bende buna hayret ediyorum. Bende yayalı kazaya karıstım bana yesil ona kırmızı yanarken ışıklarda koşa koşa gelip bana çarptı ve aracım pert oldu. Yaya kusurlu bulundu ve sigorta pert olan aracın parasını ondan istedi. Arkadaslar vicdani olarak tabi ki bir canın muhasebesi yapılamaz ancak kanunlar ve kurallar var. O yaya orda olmasa o kaza olmayacak ve bu tarz konusmalar bile gerekmeyecek.

Not: olay yaya gecidinde geçiyor ve sürücü yayaya çarpıyorsa arabasını bir tarafına sokmak lazımdır. Şahsi görüşüm bu yöndedir.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bir kişide çıkıp o yayanın orda niye olduğunu sorgulamıyor. Bende buna hayret ediyorum. Bende yayalı kazaya karıstım bana yesil ona kırmızı yanarken ışıklarda koşa koşa gelip bana çarptı ve aracım pert oldu. Yaya kusurlu bulundu ve sigorta pert olan aracın parasını ondan istedi. Arkadaslar vicdani olarak tabi ki bir canın muhasebesi yapılamaz ancak kanunlar ve kurallar var. O yaya orda olmasa o kaza olmayacak ve bu tarz konusmalar bile gerekmeyecek.

Not: olay yaya gecidinde geçiyor ve sürücü yayaya çarpıyorsa arabasını bir tarafına sokmak lazımdır. Şahsi görüşüm bu yöndedir.

Hiç farketmez yer, mekan, zaman. Can her daim maldan daha önemlidir. Önce can düşünülür. Haklıya haksıza, kimin zararının ne kadar olduğuna ve kimin tarafından ödeneceğine daha sonra bakılır.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet nerede bu haberde? Forum ve konu ile ilgisi nedir? Çöplüğe döndü resmen forum.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Motosiklet nerede bu haberde? Forum ve konu ile ilgisi nedir? Çöplüğe döndü resmen forum.

Motosiklet görünmüyor, ama şuradan üzerimize alınıyor olabiliriz, demek ki bu kadın sana ya da bir başkasına yani bir motorluya çarpsa, bizi sittiredip arabasındaki hasara bakıp ağlayacak. Ülkemiz trafiğinin içler acısı durumu. Hani hepimiz o trafiğin içindeyiz ya...
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
Araba cidden pert olmuş.

Herkes şimdi gelip kadına giydirecek ama kadının psikolojisini az çok anlayabiliyorum.

Kazanın şokuyla yayaya kızmış. Büyük ihtimal göz göre göre olan bir kaza olduğu için yayaya sinirlenip araba ne hale geldi gibi bir psikoloji içine girmiş.

Arabayı yaptırmak ve üstüne eklenecek değer kaybını göz önünde bulundurunca Türkiye gibi bir ülkede olağan bir tepki.

Aynısı başıma gelse tabiki ağlayacak değilim ama bir yandan yayaya üzülürken bir yandan da arabaya bakıp ulan şimdi bide bununla ugrascaz araba pert oldu nasıl yaptırcaz simdi bunu diye iç geçirirdim. Bunu birtek ben değil herkes yapardı. Araba o şekilde pert olupta dert etmeyecek insan yoktur şu forumda.

Arabanın pert olması sıkıntı değil onu yaptırmak sıkıntı. Kaskoyla uğraş kasko yoksa cebinden yaptıracaksin. Araba tamir süresiydi, takip etmesiydi, dosyası kağıdı kuregiydi tamir edilene kadar arabasiz kalmasiydi Durduk yere başınıza bir dünya iş açılırdı

Sen kendin gibi görme herkesi.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Motosiklet nerede bu haberde? Forum ve konu ile ilgisi nedir? Çöplüğe döndü resmen forum.

Trafikte yaşanan olaylar, sürücülerin davranışları, psikolojik durumları bu forumdakileri ve trafikteki herkesi yakından ilgilendirir.
Çöp nitelemesi ağır ve haksız olmuş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet nerede bu haberde? Forum ve konu ile ilgisi nedir? Çöplüğe döndü resmen forum.

motosiklet yarım saat sonra oradan geçmiş buradan ilgisi var

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

Motosiklet nerede bu haberde? Forum ve konu ile ilgisi nedir? Çöplüğe döndü resmen forum.

motosiklet yarım saat sonra oradan geçmiş buradan ilgisi var
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
157
15 temmuz görüntülerinden de böyle yapılmıştı, sakallı diye birini linç etmeye kalktılar sosyal medyada. Sosyal medya garip bir yer. İki fotoğraf, bir haberle internetten yorum yapılınca çok gerçekçi olmuyor. Belli ki olayın şokunda, ne olduğunu birebir takip etmedikten sonra yorum yapmak kolay. Linç etmeden önce düşünelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst