eKuralkan tarafından 16.000 TL ye satılan 2.el Dominar 400

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Bu konuda bahsi geçen test motoruna bakmaya diye giderken yolda farklı bir ilan buldum ve onu almak daha mantıklı geldi. Neye nasip neye kısmet.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Ekrem ATA'yı yakalamışken merak ettiğim bir soruyu sorayım;

Bazı yetkili servislerinizde pulsar saat sıfırlama sorunu için satılan modülü neden garanti kapsamında bütün motosikletlere takmıyorsunuz?

Sırf saat sıfırlama sorunu yüzünden birçok insan pulsarın sorunlu bir motosiklet olduğunu düşünüyor ve satın almak istemiyor. Ufak bir modül ile bu sorunu çözebilecekken sorunu reddederek insanların gözünde güvenilmez firma imajı yaratıp daha büyük zarara giriyorsunuz.

Bu modülü bajaj mühendislerinin geliştirmesi ve saat sorununu çözmesi yerine başka alakasız kişilerin gelip sizin distribütörlüğünü yaptığınız motosikletlerdeki kronik sorunlara çözüm sunması sizi rahatsız etmiyor mu?
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
12
Ekrem ATA'yı yakalamışken merak ettiğim bir soruyu sorayım;

Bazı yetkili servislerinizde pulsar saat sıfırlama sorunu için satılan modülü neden garanti kapsamında bütün motosikletlere takmıyorsunuz?

Sırf saat sıfırlama sorunu yüzünden birçok insan pulsarın sorunlu bir motosiklet olduğunu düşünüyor ve satın almak istemiyor. Ufak bir modül ile bu sorunu çözebilecekken sorunu reddederek insanların gözünde güvenilmez firma imajı yaratıp daha büyük zarara giriyorsunuz.

Bu modülü bajaj mühendislerinin geliştirmesi ve saat sorununu çözmesi yerine başka alakasız kişilerin gelip sizin distribütörlüğünü yaptığınız motosikletlerdeki kronik sorunlara çözüm sunması sizi rahatsız etmiyor mu?

Aradığımız kişiye ulaşılamıyor :)
 
Katılım
10 Nis 2019
Mesajlar
4
Ekrem Bey Eski Bir Dominar 400 Kullanıcısı Olarak Sizlere Bir soru Sormak İstiyorum.



Yeni Sisteminizde Müşterileriniz ( Bizler ) araçlarımızı İnternet Üzerinden Görmeden Sipariş Verip Alacağız.

Satın Aldığımız Araçlar Tercih Ettiğimiz x Şubeye Geldi. Bizlerde X Şubeden Adımıza Faturası Kesilmiş Olan Aracımızı Almaya Gittik.

Ne Görelim! Motorumuzun Grenajında Taşıma Sırasında Veya Daha Önce Yada Geldiği Şubeden Kaynaklı Hasar-Çizik Vs. Meydana Gelmiş.



Kendi Dominar400 Motorumu Servisten Satın Alırken . Ustam Bunun Egsozunda Çizik var Diyip Belirttiğimde Ustamız Egsozu Söküp Rafına Kaldırıp Motoruma Sıfır Kutusundan Egsozu Çıkarıp Takmıştı.



Şimdi Sizlere Sorum şu.



Görmediğim Dokunmadığım Motoru Satın Aldığımda ,



Bu ve Benzeri Durumlarla Karşılaşan Müşterilerinize Ustamızın Yaptığı Gibi mi Yardımcı Olacaksınız Yoksa,



İlk Biz Yaptık , İlk Biz Getirdik , İlk Bizde Var , Bütün Modellerimiz Euro4 Dediğiniz Araçlarınızın %90'ında Bulunan Disk Yamulması Sorununda Olduğu Gibi Önce İlgileniyor Gibi Yapıp sonra Kulak Arkasımı Edeceksiniz.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
 MT Site yönetimi bilgi mesajı
Bilgilendirme:  Konu başlığı, konu içeriğini doğru yansıtmadığı ve ilgili firma hakkında manipülasyona açık bilgilendirme yaptığı için değiştirilmiştir.
 Şikayet sahibi üyemiz, şikayet konusu hakkındaki gelişmelerin mesaja eklemesini istiyorsa site yöneticileri ile iletişime geçmelidir.
 Şikayet konuları yoruma kapalıdır.
 Site yöneticileri ile iletişime geçmek için tıklayın
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Benden alıntı yaparak forumda olmasının neyini tebrik ediyorsunuz ? Bahsettiğimiz kişi bakkal hasan amca değil. Holding kimliğine sahip çok büyük bir firmanın üst düzey bir yöneticisi :) Yani hiç mi iş güç yok ? Koskoca bir holding diyorum.. Bunun mobil yetkilisi olur sosyal medya yöneticisi olur plancısı olur vs vs. Böyle sanayi usulü olmaz bu işler.

Zamanında Rahmetli Barkın Bayoğluna Altın elbiseli adama yazdıkları yazıyı hatırlıyormusunuz ? Gelmiş burada beni alıntı yaparak adamı tebrik ediyorsunuz. Ederseniz edinde beni bu işe karıştımayın. Neredeyse hergün başlık açıyor kendileri gidin o başlığın altına tebrik mesajı yazın.

Alıntı derken ne alıntısı kardeşim ne saçmalıyorsun sen. Sen bir eleştiri yapmışsın bende tam tersine bunun olumlu etki yaptığını söyledim kullanıcı üzerinde. Örneğin komunist başkan maçoğlu ovacık belediye başkanlığından Tunceli belediye başkanlığına yükseldi, ilk işide belediye duvarlarını yıktırıp korumaları vs kaldırmak oldu. Bu adamında yardımcısı, sekreteri, özel kalem müdürü, belediye halkla ilgili sorumlusu vs vardır ama hiçbirini istemedi ve halkla iç içe oldu, sonuç Tunceli’yi kazandı. Adam servislerle sorun yaşıyor madur durumda kalıyor gidiyor Ekrem amcayı arıyor olayı çözüyor. Bundan güzel ne var. Tutturmuşsun benden alıntı da alıntı. Alıntı ne demek önce bi onu aç öğren.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

Ekrem Bey Eski Bir Dominar 400 Kullanıcısı Olarak Sizlere Bir soru Sormak İstiyorum.



Yeni Sisteminizde Müşterileriniz ( Bizler ) araçlarımızı İnternet Üzerinden Görmeden Sipariş Verip Alacağız.

Satın Aldığımız Araçlar Tercih Ettiğimiz x Şubeye Geldi. Bizlerde X Şubeden Adımıza Faturası Kesilmiş Olan Aracımızı Almaya Gittik.

Ne Görelim! Motorumuzun Grenajında Taşıma Sırasında Veya Daha Önce Yada Geldiği Şubeden Kaynaklı Hasar-Çizik Vs. Meydana Gelmiş.



Kendi Dominar400 Motorumu Servisten Satın Alırken . Ustam Bunun Egsozunda Çizik var Diyip Belirttiğimde Ustamız Egsozu Söküp Rafına Kaldırıp Motoruma Sıfır Kutusundan Egsozu Çıkarıp Takmıştı.



Şimdi Sizlere Sorum şu.



Görmediğim Dokunmadığım Motoru Satın Aldığımda ,



Bu ve Benzeri Durumlarla Karşılaşan Müşterilerinize Ustamızın Yaptığı Gibi mi Yardımcı Olacaksınız Yoksa,



İlk Biz Yaptık , İlk Biz Getirdik , İlk Bizde Var , Bütün Modellerimiz Euro4 Dediğiniz Araçlarınızın %90'ında Bulunan Disk Yamulması Sorununda Olduğu Gibi Önce İlgileniyor Gibi Yapıp sonra Kulak Arkasımı Edeceksiniz.

Disk yamulma olayı nedir abi benim rs200 de yamulmuştu, frene basınca sanki tekleme yapar gibi garip bişeyler oluyodu. Kronikmiymiş bu olay. Bende diyorum kaza yapmadım bişe yapmadım nasıl oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Bu konuda bahsi geçen test motoruna bakmaya diye giderken yolda farklı bir ilan buldum ve onu almak daha mantıklı geldi. Neye nasip neye kısmet.

Sahibinden deki ilanlara bakmadınız sanırım 17-18 e 5-6 bin km lerde tertemiz motorlar var. Ne gerek var bunu almaya
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Merak ediyorum,

Vatandaş istanbul dışında yaşıyor ve e-satıştan bir motor aliyor,

Örnek,

X ilin Y ilçesinde kullaniyor,

Rodaj bakimidir,diger servis bakimlari için gideceği yetkili serviste ``iyide hemşerim sen motoru internetten almışsin motor benim dükkandan çıkmamış,vs. Gibi bir durum oluşabilir mi?

Veya ilgi ve alaka durumu nasıl olacak,gibi gibi..

Sonuçta olay,ticari bir kâr ve hizmet noktasinda çalişiyor.

Selametle..

Önceki Bajaj motorumu fabrikadan, Dominarı'da İstanbul dışından aldım ama servisim her ikisini de, beni de gayet ilgiyle karşıladı, hala her gittiğimde gayet ilgili, samimi ve düzgün hizmet alıyorum. Bu dediğinizi yapacak olan başka büyük addedilen markalarda da yapabilir, çünkü bu marka ile değil o servis ya da bayii'nin karateri ve müşteriye yaklaşımı ile alakalı bir durum, bunu yapan esnaflığını sorgulamalıdır, ki böyle davrandıkça işlerinin iyi gitmeyeceğini de düşünmelidir. Ki distribütörle de bu konuda anlaşılmış olacağı için neden sen bunu internetten almışsın desin ki?

Geçmişte sıfır Honda ve Yamaha motosikletlerim oldu ve servislerin tutarsızlığından dolayı her ikisinde de evime oldukça uzaktaki düzgün davranan servise gidiyordum mesela ve hatta diğer servisleri de firmaya şikayet etmiştim. Yamaha da 1000km bakımı hediye diye gidip para ödeyince firmaya şikayet yazdım ve sonraki bakımı hediye ettiydiler. İlgili servis de benim kampanyadan haberim yok ayağı yaptıydı, bi daha da o servise gitmemiştim, zaten düzgün de davranmadıkları için. Yani bu dediğinizi her firmada yaşamak mümkün, hani klişe burası Türkiye demek istemiyorum ama maalesef bununla da ilgisi var bu durumların, benzerini otomobil servislerinde de yaşamışlığım var.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Alıntı derken ne alıntısı kardeşim ne saçmalıyorsun sen. Sen bir eleştiri yapmışsın bende tam tersine bunun olumlu etki yaptığını söyledim kullanıcı üzerinde. Örneğin komunist başkan maçoğlu ovacık belediye başkanlığından Tunceli belediye başkanlığına yükseldi, ilk işide belediye duvarlarını yıktırıp korumaları vs kaldırmak oldu. Bu adamında yardımcısı, sekreteri, özel kalem müdürü, belediye halkla ilgili sorumlusu vs vardır ama hiçbirini istemedi ve halkla iç içe oldu, sonuç Tunceli’yi kazandı. Adam servislerle sorun yaşıyor madur durumda kalıyor gidiyor Ekrem amcayı arıyor olayı çözüyor. Bundan güzel ne var. Tutturmuşsun benden alıntı da alıntı. Alıntı ne demek önce bi onu aç öğren.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------



Disk yamulma olayı nedir abi benim rs200 de yamulmuştu, frene basınca sanki tekleme yapar gibi garip bişeyler oluyodu. Kronikmiymiş bu olay. Bende diyorum kaza yapmadım bişe yapmadım nasıl oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------



Sahibinden deki ilanlara bakmadınız sanırım 17-18 e 5-6 bin km lerde tertemiz motorlar var. Ne gerek var bunu almaya

Forumda yazdığım mesajı ekleyerek yazdığın yazıya biz alıntı diyoruz Şu an benim yaptığım gibi. Zaten benim yazdığım yazıyı eklemek için alıntı öğesine tıklıyorsun. Daha önündeki butonda ne yazdığını görmüyorsan zaten bukadar uzatmaya gerek yok :) Saygılar
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Sen bir eleştiri yapmışsın bende tam tersine bunun olumlu etki yaptığını söyledim kullanıcı üzerinde. Örneğin komunist başkan maçoğlu ovacık belediye başkanlığından Tunceli belediye başkanlığına yükseldi, ilk işide belediye duvarlarını yıktırıp korumaları vs kaldırmak oldu. Bu adamında yardımcısı, sekreteri, özel kalem müdürü, belediye halkla ilgili sorumlusu vs vardır ama hiçbirini istemedi ve halkla iç içe oldu, sonuç Tunceli’yi kazandı. Adam servislerle sorun yaşıyor madur durumda kalıyor gidiyor Ekrem amcayı arıyor olayı çözüyor. Bundan güzel ne var.


Hocam herkesin iyi kötü yönleri vardır ancak belirttiğiniz örnek çok uç.

Evet; adam bulundugu bölgeyi cok iyi noktalara getirmeye calısıyor ancak ve ancak kendısi canlı yayında doğu bölgesine "kürdistan" diyen ve aynı zamanda "halkın karar vermesi gerekiyor" diyen bir bölücüdür. Böyle durumlarda ne yazık ki ne kadar iyi birisi olursa olsun kötü yönün şiddeti nedeniyle iyi yönünü hiç sayabiliriz.


Mahmut arkadaşımızı biraz yanlış anladınız bence. tebrik mesajı ile benim yazımı aynı post a koymayın diyor özet ile.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Forumda yazdığım mesajı ekleyerek yazdığın yazıya biz alıntı diyoruz Şu an benim yaptığım gibi. Zaten benim yazdığım yazıyı eklemek için alıntı öğesine tıklıyorsun. Daha önündeki butonda ne yazdığını görmüyorsan zaten bukadar uzatmaya gerek yok :) Saygılar

Yaw he he tamam

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

Hocam herkesin iyi kötü yönleri vardır ancak belirttiğiniz örnek çok uç.

Evet; adam bulundugu bölgeyi cok iyi noktalara getirmeye calısıyor ancak ve ancak kendısi canlı yayında doğu bölgesine "kürdistan" diyen ve aynı zamanda "halkın karar vermesi gerekiyor" diyen bir bölücüdür. Böyle durumlarda ne yazık ki ne kadar iyi birisi olursa olsun kötü yönün şiddeti nedeniyle iyi yönünü hiç sayabiliriz.


Mahmut arkadaşımızı biraz yanlış anladınız bence. tebrik mesajı ile benim yazımı aynı post a koymayın diyor özet ile.

Şimdi abi Mahmut bey eleştirmiş Ekrem beyin forumlarda olmasını bende onun eleştirisine karşılık kendi düşüncemi belirttim. Birbirimizin konuşmasına katılıp fikrimizi belirtmiyeceksek forumun amacı nedir ki.
 
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
119
Değerli arkadaşlar;

Altı yıldır bu mecradayım. Bugüne kadar paylaştıklarım ortada. Beni tanıyanlar biliyor.

'Kuralkan Bajaj'ı bitiriyor mu' konu başlıği niçin açıldı sorgulayacak değilim. Ama niçin açıldığını da biliyorum. O zaman bir cevap hakkı doğuyor.

Böyle bir şey tabi ki yok. Herhalde iki gün önce 806 kişinin katıldığı görkemli bir festivali yapmazdık. Bu bir veda partisi partisi değil, sezona merhaba partisi idi.

Mevzu için konu edilen husus ikinci el dominar 400'ün 16.000 tl'ye satılmasının sanki sıfır motor gibi satıldığının lanse edilmesidir. Evet bu motor dün satılmıştır.

Yeni bir sisteme geçtik. Tüm satışlarımız ekuralkan üzerinden yapılıyor. Sektörde bir ilk ve devrim niteliğinde. Çok yakın bir zamanda sektörün buraya doğru evrileceğini, evrilmek zorunda kalacağını hep beraber göreceğiz. Nitekim bu sistemde herkes kazanacak dedik. Detaylarını izah etmiştik. Şu andaki mevcut fiyatlar bunun göstergesidir.

Bayi elindeki az miktardaki stoklar en geç tahminim yılın ilk yarısında sıfırlanacak ve arkadaşlarımızın başka bir noktada ikinci bir fiyatı görme şansı kalmayacak. İkinci elde de hak ettiği değeri tüm modellerde bulacak.

Merkez showroom Tuzla/Tepeören mahallesinde hizmete girdi. Şu anda satış noktası sayısı 102 adetten 146 adede yükseldi. Sitemizden satış noktaları görebilirsiniz. Göstermelik bir kaç yerde bayilik var söylemi tamamen bir algıdır. Şu anda İstanbul içinde bayi ziyaretindeyim. Anadolu yakasında çok kısa zamanda çok güzel bir satış noktası daha ilave devreye girecek. Sadece İstanbul'da 11 bayi, 14 servisle hizmetinizdeyiz. Yani bilakis sizlere daha geniş bir hizmet sunma gayreti peşindeyiz.

https://ekuralkan.com

Satış ve fiyat yönetimi tek merkezden Kuralkan'dan yapılıyor.

Satış noktalarına ilave olarak merkez showroom satışlarımız da aşağıdaki linkten yapılıyor. İsteyen arkadaşlarımız ziyarete gelebilir. Buradan sipariş verebilirler.

https://ekuralkan.sahibinden.com

Dominar 400 modeline gelirsek...

Açık söylüyorum, teknik donanımı ve verileri ile özel bir modeldir. 2019 modeli henüz Hindistan'da lansman yapılmadığı için getirilmemiştir. Yapıldığı anda stoklarımıza girecektir.

Dominar 400 modelimizin hali hazırdaki fiyatlarının ne kadar avantajlı olduğunu, ikinci el değerinin de en geç 3 ay içinde nerede olacağını ön gören bir yönetici olarak arkadaşlarıma kanaatlerimi arz ediyorum.

Gerek şehir içi ve gerek dışı şehir dışı kullanımda teknik verileri olarak fevkalade yeterli bir motor olarak Dominar 400 modelimiz geri dönüşlerde memnuniyeti en yüksek modellerimizden birisidir. Kullanıcılarımız benim dediklerimi çok iyi anlıyor. Onun için biraz sabır.

Bazı imla hatalarım olabilir. Onun için arkadaşlarım kusura bakmasınlar.

İlk elden bazı detayları duymanızı istedim. Zira buna ihtiyaç var görünüyor.

Bazı arkadaşlarım 'bir yöneticinin bu mecrada ne işi var' gibi yorumlar yapıyor. Buna yüzlerce kez cevap verdim. Ben sizlerle beraber olmaktan mutluyum. Bir ego sorunum yok. Kurumsallığın ne olduğunu aldığım onlarca kursta çok iyi biliyorum. En yüksek kurumsal yapı olan TSK emeklisi bir subayım. Ama benim böyle bir derdim yok. Sizlerle yakın olmak beni mutlu ediyor. Bu mecra haricinde binlerce arkadaşımla yetişebildiğim kadar mesajlaşma da devam ediyor. Bu benim şahsi kararım.

Bu vesile ile hayırlı, kazasız bir sezon dilerim.

Biz burdayız.:)

Saygılarımla...

Discover modeli hindistanda tanıtıldı 2018de hala neden bizim ülkemize gelmiyor sıfır fiyatı 4200TL idi ve iyi satıyordu burda benim kanaatimce
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Oktay Motor'u geri almadan bajaj ı geri almak zor.Evet bir servis bir bayii markadan değerli değil ama piyasanın büyük bir payına hakimdi.Satış sonrası olarak özellikle,çok tercih edilen bir servisti.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Oktay Motor'u geri almadan bajaj ı geri almak zor.Evet bir servis bir bayii markadan değerli değil ama piyasanın büyük bir payına hakimdi.Satış sonrası olarak özellikle,çok tercih edilen bir servisti.

Anadolu yakasında iseniz ya da gelebiliyorsanız Kadıköy Baymoto'yu da deneyin, ben çok memnunum hizmetinden.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Anadolu yakasında iseniz ya da gelebiliyorsanız Kadıköy Baymoto'yu da deneyin, ben çok memnunum hizmetinden.

Gittim herşeye tek silindir bu tek silindir bu deyip duruyorlar yan tarafta satış yeri var orada olsam yine aynı cümleleri kuracaklar mı birde motul yag koy diyorum kağıt imzalatirim diyor İstanbul da hiç bir servisin öyle bir uygulaması yok.Tesekkur ederim tavsiye icin
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Gittim herşeye tek silindir bu tek silindir bu deyip duruyorlar yan tarafta satış yeri var orada olsam yine aynı cümleleri kuracaklar mı birde motul yag koy diyorum kağıt imzalatirim diyor İstanbul da hiç bir servisin öyle bir uygulaması yok.Tesekkur ederim tavsiye icin

İlginçmiş. Motorunuz garanti kapsamında ise farklı yağ isteyince kağıt imzalatırım demiş olabilirler. Ama her şeye tek silindir niye diyolar anlamadım, ben neredeyse her isteğime ve soruma cevap alıyorum yahu. Başka tanıdıklarım var onlar da çok memnun. Kuralkan'ın en değerli bayii ve servislerinden biri benim bildiğim kadar.

Ama buradan yine benim yukarıda Ekrem Bey'e yaptığım tavsiye çıkıyor, müşteri ilişkileri bilhassa servislerdeki hizmet ve müşteri yaklaşımı adına ciddi eğitim verilmesi lazım, hem teknik eğitim hem müşteri ilişkileri bayii sahibinden, ustasından çırağına hepsine verilmeli ve ara sıra yinelenmeli. (Tabii bu konuda o çokça övülen caponların da bir çok servisi aynı durumda maalesef, bu yüzden Esengül Honda'da kuyruk var, bu yüzden Kardeşler Motosiklet Yamaha çok iş yapıyor v.s. v.s.) Memleketin genel sıkıntısı bu standardizasyon ve eğitim işlerindeki eksik, zaten her alanda bunu halletsek işi çözecez. Ne yazık ki özel sektörde de genelde aynı sorunlar var marka fark etmeksizin üstelik.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
119
Anadolu yakasında iseniz ya da gelebiliyorsanız Kadıköy Baymoto'yu da deneyin, ben çok memnunum hizmetinden.

motorumun debriyaj balatalarını değiştirmeye götürdüm adamlar bana motorumun pistonunun vurduğunu söylediler halbuki motorumda hiç birşey yoktu saat gibi çalışıyordu bu keriz biz buna rahat 1000tl kitleriz kafasındalar servistende memnun kalmadım sanarsınız ben orda çalışanım onlar müşteri içeri girdiğimde suratıma bile bakmadılar
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
İlginçmiş. Motorunuz garanti kapsamında ise farklı yağ isteyince kağıt imzalatırım demiş olabilirler. Ama her şeye tek silindir niye diyolar anlamadım, ben neredeyse her isteğime ve soruma cevap alıyorum yahu. Başka tanıdıklarım var onlar da çok memnun. Kuralkan'ın en değerli bayii ve servislerinden biri benim bildiğim kadar.

Ama buradan yine benim yukarıda Ekrem Bey'e yaptığım tavsiye çıkıyor, müşteri ilişkileri bilhassa servislerdeki hizmet ve müşteri yaklaşımı adına ciddi eğitim verilmesi lazım, hem teknik eğitim hem müşteri ilişkileri bayii sahibinden, ustasından çırağına hepsine verilmeli ve ara sıra yinelenmeli. (Tabii bu konuda o çokça övülen caponların da bir çok servisi aynı durumda maalesef, bu yüzden Esengül Honda'da kuyruk var, bu yüzden Kardeşler Motosiklet Yamaha çok iş yapıyor v.s. v.s.) Memleketin genel sıkıntısı bu standardizasyon ve eğitim işlerindeki eksik, zaten her alanda bunu halletsek işi çözecez. Ne yazık ki özel sektörde de genelde aynı sorunlar var marka fark etmeksizin üstelik.

Dediklerinize katılıyorum sonuna denk.Tek silindir'den kastım titreşim ile ilgili onu demek istedim.Birde disk yamulması diye bir konu var bir çok arkadaşın başına geldi bay moto ya sordum ilk kez duymuş gibi tepki vermişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst