Bence bu düşünce saçma bi bayi ile markanın değerini belirlemek, öncelikle ben ilk pulsarımı oktay motordan almıştım, ama daha sonraları gittiğimde hep diğer servislerden fiyatları yüksekti, sonrasında 1 keresinde bakımda zinciri öyle bi germişlerdi ki motor boşta yokuş aşağı zor gidiyodu neyse olur dedim, başka bir zamanda gidonda aşırı boşluk var motor çok kafa sallıyor diye götürdüğümde kontrol edip normal dediler, dedim lastik vs başka şeylerde sorun var, normal dediler yine, ki oradan önce kayalar motorada gitmiştim orada normal diyip durdu, dedim sorun bende sanırım, sonradan lastiğin bitik ve balansında gittiğini, bay motoda ben sormadan söylediler, lastik değişti balans yapıldı motor kendine geldi resmen. Oktay motorla anılarım böyle, kayalara gelecek olursak bir sibop ayarı yaptılar motorda olmayan stop etme sorunu başladı 7 defa gittim sorunu çözemediler paso yazılım atıp durdular bişey göremiyoruz göremiyoruz diyerek, sibob ayarında sorun yok dediler, baymotoyada asıl gitme sebebim bu sorundu, sağolsunlar ücretsiz sibob ayarını yaptılar, büyük ölçüde azaldı stop etme durumu, debriyaj müşüründe arada takılma oluyor gibi şuan elimizde yok gelince onuda değişelim dediler öyle hallettik, devam edecek olursam ilk pulsarımda kaza yapıp peker motora bırakmıştım, orada karşı tarafın sigortasından yapılacak motorun grenajındaki taksi boyasını temizleyip bakmadan bana vermişlerdi ve temizlediğimde grenajın çatlak olduğunu görmüştüm, dosya kapandı daha sonra hallederiz ya gibisinden cevap vermişlerdi, bildiğin çatlak grenajla almıştım motoru, sonrasında ekrem ata sayesinde halledilmişti. Yani uzun lafın kısası bana kalırsa hiç bir servis bi markayı ayakta tutmuyor hepsiyle saçma sapan durumlar yaşadım şahsen, Baymoto'da yaşamamışsın diyeceksin, oradada zincir ve dişli alıp gitmiştim, zincir olur ama dişli orjinal olmazsa garanti dışı kalır dediler, bende kalırsa kalsın artık dedim taktırdım. Şurada mantık hatası var ama performans dişli taktırdığında sorun olmuyor garanti dışı kalmıyor orjinal parça olmamasına rağmen, ama sen dışardan dişli alıp gelirsen kalıyor