eKuralkan tarafından 16.000 TL ye satılan 2.el Dominar 400

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
ekuralkan ismi ile tek bayi üstünden satışa çıkan kuralkan Bajaj piyasasını bitiriyor mu? Zira severek kullandığım Pulsar 200NS ve Dominar’dan sonra Hintli kardeşlere olumlu bakıyordum. Hatta arkadaşıma da Dominar öneriyordum. Al sendr pişman olmazsın die. Lakin bugün ikinci el piyasasına tırpan gibi şu ilanı gördüm:

ekuralkan'dan KAÇIRILMAYACAK FIRSAT 2017 DOMİNAR 400 ŞOK FİYATA

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...t-2017-dominar-400-sok-fiyata-668870350/detay

2019 dominarda gelmedi? Bajaj için Kanuni nadasa bırakılmıştı. Şimdi de Kanuni için Bajaj mı?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
O da enteresan olmuş. 16000₺ die ilan açtılar, sonra yalancı çıkarmak için ilan mı silindi? Dar alanda kısa paslaşmalar...
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
olaya bak sen.
cillop gibi dominarı 16 binliraya ilana koymuşlar.
görür görmez fotoğrafını aldığım iyi olmuş.
nasıl bir vizyonsuzluktur bu?
öldürün fiyatları motosikleti bide siz öldürün
ikinci elini kimse hak ettiği fiyata satamasın.
hani kullanıcıların arkasındaydı bu adamlar
kimse madur olmasın diyolardı.
kendilerinin yaptığı ne şimdi ?


 
Katılım
14 Ocak 2019
Mesajlar
190
ilan açıklamasında test sürüşlerinde kullanılmıştır yazıyor.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
15bin kmde test motoru için normal fiyat değil mi. Benim motor 8binde aksesuar ve pirelli lastik var 18e bile satılmadı. 30bindeki dominarlar 15bine 14500e ilanda. İlginç olan pulsarın ikinci elleri de 12-15 arası :) rs200 zaten japon olmuş galiba, fiyatlar o yönde
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
test motoru 15 binde kim kaldırdı, kim yatırdı, kim düşürdü belli değil üstüne kaç yüz kişi indi bindi belli değil..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Benim işyerinden bir arkadaş da 1600km'de test motoru Pulsar aldıydı geçenlerde... Ara ara öyle satış yapıyorlar demek ki.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
0 km. 'ye 28k da diyen var 20.490'da bu nasıl bir iş??? Başka markada böyle saçmalık yoktur herhalde!!!....Aradaki 7.500 liraya 0km. Kymco agility 125 var yaw.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Boşa zamanımızı çalıyorsun konuyu kapatmalısın. Sıfırı 19900 tl bir kaç bayide zaten. Buda testte kullanılmış.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Logaritma bir tane sıfırı eksik yazmışsın . Kaç yüz değil kaç bin kişi indi bindi belli değil. Demek ki kendileri de o motorlardan ümidi kestiler ki
satışa çıkarmışlar. Fabrika şartlarında bir bakım, üç beş badana boya sonra valla bu motorda ekmek var abi , bizim motorumuz maaaaayer abi.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bu motor bay-moto ilanında vardı. test motoru. teşhir ürün ve km bence yüksek. bu ilandan adamların bajajı bırakacağı sonucuna nasıl ulaştınızki. daha dün etkinlik düzenlediler. daha ben dominar almadım, az biraz dişlerini sıksınlar.:)
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,543
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Kuralkan keşke motorlarını ucuz satsa.
"Yeni bayilik sistemi" diye lanse ettikleri sistemde herkesin kazanacağını söylüyorlardı.
Şimdi bütün modellerin satış fiyatlarına bakın. Bajaj modelleri en pahalı nerede satılıyor? Herkes mi kazanacakmış, yoksa sadece Kuralkan'mı?
Kuralkan Bajaj'ı bitiremez. Fakat, söylediğinin tam tersini yaparak kendisine olan güveni bitirebilir.
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
775
Kuralkan keşke motorlarını ucuz satsa.
"Yeni bayilik sistemi" diye lanse ettikleri sistemde herkesin kazanacağını söylüyorlardı.
Şimdi bütün modellerin satış fiyatlarına bakın. Bajaj modelleri en pahalı nerede satılıyor? Herkes mi kazanacakmış, yoksa sadece Kuralkan'mı?
Kuralkan Bajaj'ı bitiremez. Fakat, söylediğinin tam tersini yaparak kendisine olan güveni bitirebilir.

Bayilik diye birşey kalmadı kuralkan motorlarını internet üzerinden satacakmış göstermelik sağda solda 3-5 bayisi olacakmış o kadar.
Hatta başarılı işler yapan Oktay Motor'un Bajaj bayiliğini devam ederken bitirdi kuralkan.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2018
Mesajlar
25
Şimdi bütün bajaj kullanıcıların merak ettiği gibi bende merak içerisindeyim. Motorları Elden çıkarmalı mı ?
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Motosikleti pazarda müşteri gözünde ayakta tutacak iki ana unsur var. Birincisi satış sonrası hizmet alma kolaylığı ve kalitesi, ikincisi ise 2.eldeki fiyat marj açıklığının dengesi.. Hyosung ta buna benzer nedenlerden dolayı son zamanlarında ciddi sorunlar yaşamaya başlamıştı.. Bayiler sıfır fiyatları yüksek diye satamayınca fiyatlar arasında çok fazla uçurum olmaya başlamıştı..

Malum sitede ilanda yazan fiyatın bir önemi yok.. Bu piyasa koşullarında sen motorunu bu fiyatlara satabiliyor musun olay bu..

Bajajın mevcut satış strateji tercihi bana göre yanlıştır..Fiyatlar iddialı falan değil Bajaj kalitesinde motosikletler için pahalı.. Hyosung meydan boşken uygun fiyatla satış yapmıştı. Bajajda öyle.. Ancak şimdi meydan boş değil.. Benelli var ürün gamı genişliyor. Hero da enteresan modeller var.. CFMoto agresif geliyor.. Yani Hala Bajaj ın fiyatlarımızda iddialıyız söyleminin realiteyle hiç ilgisi yok..

Sıfır ve 2.el arasındaki fiyat marjı ne kadar açılırsa..Bajaj o kadar çok zarar görecektir ve çok fazla değer kaybetmesi yüzünden alanlar 2 kere daha düşünecektir. Bajajın olması gereken fiyatları mevcut fiyatlarının %20 altıdır bana göre.. Bu oran ikinci eldeki handikabı ancak giderir..

Aynı mesele otomobil markalarında AUDI de var.. Audi de 2. elde çok fazla değer kaybeder. Bu nedenle filo şirketleri harici Audi yi bireysel müşteri çok beğeniyor olsa dahi nadir alır..
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Bir distribütörün sahibinden'de ne işi var? Perakendeci gibi.

adamlar buraya bile laf yetiştirirken sorduğunuz çok anlamsız olmuş :D Daha yeni forumlarda başlıklar açıp birbirilerine laf atıyorlardı :) Motosiklet ve motosikler kültürüyle ilgisi alakası olmayan beyaz eşyacı bisikletçi kafasıyla zaten ömrü çok uzun olacağını düşünmüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
adamlar buraya bile laf yetiştirirken sorduğunuz çok anlamsız olmuş :D Daha yeni forumlarda başlıklar açıp birbirilerine laf atıyorlardı :) Motosiklet ve motosikler kültürüyle ilgisi alakası olmayan beyaz eşyacı bisikletçi kafasıyla zaten ömrü çok uzun olacağını düşünmüyorum.

Birinci yani yetkili birinin forumlarda olması bence güzel bişey, muhattap bulamamak tüketicinin derdi iken Ekrem amcanın herkese yardımcı olması hoş karşılanmalı. Tebrik ediyorum kendilerini.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst