xmax 250 egzos icinden gelen takirti sesleri

Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
5
Herkese selam,
Lafi fazla uzatmadan konuya gireyim, egzos icinden takir takir sesler geliyor xmax larda kronik sorunmus icinde susturucu parcalari dagiliyormus
Izmirde tavsiye edebileceginiz tamirini yapabilecek bir yer varmi?
Egsoz arka kisimdan kesilip acilacak icindeki parca bir sekilde kaynaklanip sonra kesilen parca egzosa yama seklinde kaynaklanacak

Tesekkurler
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
aynen kronik sorun. benimde dağılmıştı. bursa'da usta isteyen olursa tavsiye verebilirim. zaten yamaha servisi yönlendirmişti beni ustaya.

edit: yamaha servisini arayıp sorabilirsin. tanıdıkları varsa yönlendirirler.
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
5
Aynen söylediginiz gibi 43bin km de oldu,2014 model.
izmirde varmi bildiginiz bir yer,veya direk egzos tamircisine gidip yaptirsam?
Sonucta 2 civara söküp egzosu çikarcak, önemli olan kaynak isi.
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Aynen söylediginiz gibi 43bin km de oldu,2014 model.
izmirde varmi bildiginiz bir yer,veya direk egzos tamircisine gidip yaptirsam?
Sonucta 2 civara söküp egzosu çikarcak, önemli olan kaynak isi.

benim gittiğim usta özellikle şunu belirtiydi. egzozu açarken kesimi taşla değil, kaynakla yapıyormuş. ben işçiliğinden memnun kaldım. usta bulursan kesimi nasıl yaptığını bir sor hocam. bilmiyorum ne derece yararı var böyle açılımın ama yılların ustası bunu diyorsa mutlaka bir bildiği vardır.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2019
Mesajlar
3
Selamlar, ben de bu dertden muzdariptim internette cok aramama rağmen yapan bi yer bulamamıştım. İstanbul maslak oto sanayide Güven egzoz'a yaptırdım. Rast gele ilk bulduğum yer orasıydı işçiliğinden ve yapan arkadaştan cok memnun kaldım. Benim gibi bu sorunu yaşayanlar varsa bir alternatif olsun.
 
Katılım
21 May 2020
Mesajlar
1
bursa usta

aynen kronik sorun. benimde dağılmıştı. bursa'da usta isteyen olursa tavsiye verebilirim. zaten yamaha servisi yönlendirmişti beni ustaya.

edit: yamaha servisini arayıp sorabilirsin. tanıdıkları varsa yönlendirirler.

hocam selamlar. bursada bu usta nerde, iletisim bilgileri vs paylasabilir misin?
tesekkurler.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
80
Çok basit bir işlem, katalitik konvertır önündeki koruyucu kırılıyor. hızlı müdahale gerekli , çünkü filtreyi eziyor ve tamiri çok zor veya gereksiz hale getiriyor. x city de bir sefer susturucu değiştirdim komple, ikincisinde tekrar oldu. kronik olarak tasarım hatası bu egzos... Şu anda sorunsuz gidiyorum ama çok işlem yaptık her yerden sorun çıkartan birşey. tamirleri basit motor egzosu yapan biri olursa daha pratik yoksa araba yapanlarda hemen çözer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst