- Katılım
- 18 May 2016
- Mesajlar
- 1,293
Orjinal dişliyemi geçsem diyorum.Titreşim artık rahatsız etmiyor ve aşırı tork düşkünlüğüm başladı.Bu tork zehir gibi birşey.
Bu pazar kısmet olursa,hem arabanın hemde motorun yağını değiştireceğim,o aradada dişliyi değiştireyim diyorum.Lastikler hala stock.Yanlama işleri korkutuyor.
Bu pazar kısmet olursa,hem arabanın hemde motorun yağını değiştireceğim,o aradada dişliyi değiştireyim diyorum.Lastikler hala stock.Yanlama işleri korkutuyor.
Son düzenleme: