Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Motosiletin ruhsatında motor gücü kw cinsinden yazan var mı? Benim ruhsatta motor gücü boş herhangib birşey yazmıyor.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Merhaba arkadaşlar, kontağı çevirince çıkan benzin pompasının sesine benzer bir ses, kontak kapalıyken 6-7 saniye arayla geliyor. Fakat daha alçak bir sesle. Anahtar üzerinde yokken bile..
. Nedir bu ses?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba arkadaşlar, kontağı çevirince çıkan benzin pompasının sesine benzer bir ses, kontak kapalıyken 6-7 saniye arayla geliyor. Fakat daha alçak bir sesle. Anahtar üzerinde yokken bile..
. Nedir bu ses?

Depo kapağını aç, depo kapağında küçük bir hava deliği var onu elinle veya bezle sil, bazen hava alamıyor buda ötme yapıyor gibi bir durum söz konusu oluyor euro4 antikalığı.
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
21
Arkadaşlar iyi günler; motorun ilk 750 km bakımı için Ankara'da hangi servisi tavsiye edersiniz?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Rampa aşşağı 175 gördüm.Düz yolda en fazla 165 km yapabiliyorum.Tecrübe çoğaldıkca hızda kesmez oldu.120 ile zor girdiğim virajları 137 ile dönüyorum.Lastikler iyi olsa yatıracağım yattığı kadar.Aslında arkadaşlar benim şu yazdığım çok saçma oldu farkındayım.Tek silindirli 35 hp bir motordan çokda fazlasını beklemek olmaz ama düz yolda 170 de görsemmi.Benim gibi adamlara 35 hp den fazla güçlü motor satmasınlar.Yasaklıcaksın bunun pisikolojik sorunları var çevreye zarar verme ihtimali,kamu menfaatine zararlıdır diceksin.Tövbe tövbe.Yazdım okadar silmeyeyim bari sohbet olur.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hacı abi ben sana şöyle söyleyeyim birde döndüğüm yerin linkini atayım.

https://www.google.com/maps/@41.100...4!1sEhnw0S54IHCmw0o436JEOQ!2e0!7i13312!8i6656


Söz konusu virajı zamanında 145 ile dönüyordum ve yola bağlanıyordum ki burasının sonu tem'e bağlanırken eds'den kaçan sürücü 10. ayda beni hastanelik etmişti.

Demem odur ki bastıkça basası gelir insanın. Bende düz yolda 172 görüyordum 16t ön dişli ile. Ön'e rüzgar siperliği takar isen daha kolay hızlanır. Sola dönüşler dert değil ama sağa fazla yatırır isen egzozu sürtersin. Dominar'ın virajı gidişi keyiflidir. Kontrolü kaybetmez lakin sen kontrolünü kaybedersen hayvanın yapacağı birşey kalmaz.

Evli barklı adamsın. Bizim gibi doğal seleksiyon yolcusu, serseri mermi gibi dalma sağa sola... Motorunu sev ve koru :king:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Hacı abi ben sana şöyle söyleyeyim birde döndüğüm yerin linkini atayım.

https://www.google.com/maps/@41.100...4!1sEhnw0S54IHCmw0o436JEOQ!2e0!7i13312!8i6656


Söz konusu virajı zamanında 145 ile dönüyordum ve yola bağlanıyordum ki burasının sonu tem'e bağlanırken eds'den kaçan sürücü 10. ayda beni hastanelik etmişti.

Demem odur ki bastıkça basası gelir insanın. Bende düz yolda 172 görüyordum 16t ön dişli ile. Ön'e rüzgar siperliği takar isen daha kolay hızlanır. Sola dönüşler dert değil ama sağa fazla yatırır isen egzozu sürtersin. Dominar'ın virajı gidişi keyiflidir. Kontrolü kaybetmez lakin sen kontrolünü kaybedersen hayvanın yapacağı birşey kalmaz.

Evli barklı adamsın. Bizim gibi doğal seleksiyon yolcusu, serseri mermi gibi dalma sağa sola... Motorunu sev ve koru :king:

Adamın dibisin varya.Hastayım şu yorumlarına.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Adamın dibisin varya.Hastayım şu yorumlarına.

İyiki yanlış anlamıyorsun. Çok yanlış anlayıp kavga eden var :) Dominar var iken arkayı sağa sola attırmayı çok seviyordum ben. Bu motorlada yapıyorumda alt devirdeki yüksek tork ile üst devirdeki vasat tork aynı tadı vermiyor :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
İyiki yanlış anlamıyorsun. Çok yanlış anlayıp kavga eden var :) Dominar var iken arkayı sağa sola attırmayı çok seviyordum ben. Bu motorlada yapıyorumda alt devirdeki yüksek tork ile üst devirdeki vasat tork aynı tadı vermiyor :)

https://mapstreetview.com/#lp7hg_j4m3d_3u.a_-ae43

Yok yaw sohbet ben seni biliyorum.
Üstteki linki bugün 137 ile döndüm ama çok tırstım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Tırsma yahu o da viraj mı? Lakin orjinal lastiklerinin artık yavaş yavaş değiştirme zamanı gelmiştir. 2017 üretimi onlar. Artık sertleşmeye başlamıştır. İlla uçup kaçacağım diyorsan bir set lastiğe parayı kıyacaksın.

Geçen sene Çanakkale'de üniversite kavşağında benimde hatam ile motor önden kaydı. Tutmuyor lastik bir yerden sonra. Oranın asfaltıda rezalet ama gene de lastik önemli. Yere basan tek zıkkım şu motorda. Performanslı kullanacak isen kesenin ağzını biraz açacaksın.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dominar 400 kitabı basılsa ve yazari kim diye sorulsa..

Doğrudan Angrypower derim..

Estağfurullah. Forumda aktif olmayan ama hakkını vererek süren tanıdığım 2 adam var. Hele biri egzoz'un susturucusunu çıkartıp attı. 110/150 lastikleri 120/160 yapıp, yanakların %100'ünü kullanıyor ve peg'lerin altını eritti. Onlar varken ben çömez sayılırım :)



Ayıptır söylemesi; kendim söküp, toplarım da aleti :) Güzel bir garajım olsa zaten servislere bile uğramayacağım...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Tırsma yahu o da viraj mı? Lakin orjinal lastiklerinin artık yavaş yavaş değiştirme zamanı gelmiştir. 2017 üretimi onlar. Artık sertleşmeye başlamıştır. İlla uçup kaçacağım diyorsan bir set lastiğe parayı kıyacaksın.

Geçen sene Çanakkale'de üniversite kavşağında benimde hatam ile motor önden kaydı. Tutmuyor lastik bir yerden sonra. Oranın asfaltıda rezalet ama gene de lastik önemli. Yere basan tek zıkkım şu motorda. Performanslı kullanacak isen kesenin ağzını biraz açacaksın.

Haklısın.Zaten stock lastikler sürettede sıkıntı yapıyor.Bu yaz kısmet olursa değiştireceğim.Dişli değişiminden vaz geçtim.Dişli değiştirsem bu sefer devir saati yetmeyecek erken kesiciye girecek.Şuan 165 de rpm ışığı yakıyor.Ön dişli küçültürsem direk kesiciye girecek.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Zaten pişman olurdun dişli olayına da ben bilerek sesimi çıkarmadım. Bir musibet bin nasihattan iyidir die :pl:
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Dominar 400 yeni modelleri mi alalım yoksa ilk çıkan modelleri dahil sorunsuz mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

2. elleri nasıl olur bu motorun ezipde mi veriyor millet yoksa merak edip kullanıp japona mı dönüyor ?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dominar 400 yeni modelleri mi alalım yoksa ilk çıkan modelleri dahil sorunsuz mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

2. elleri nasıl olur bu motorun ezipde mi veriyor millet yoksa merak edip kullanıp japona mı dönüyor ?

Bak abi orası çetrefilli. Aynı soruyu sordum biraz gücendirdim distribütörlüğü :)

Ben Dominar'dan sonra MT-25'e geçtim. Dominar bana göre daha güzel motor deyince beni sopayla kovalamaya başladılar. İkinci el piyasası çok acayip oynak. Fiyatı pek oturmadı. 2019'unu fuarda görmedim. 2017 ile 2018 arasında sadece boya farkı var.

Bir dişli değişimi ile işini görecek bir motor. Haftasonu bir Dominar kullandım full stock. 153'ten fazla gidemedi. Lakin 120-130'a kadar çok sağlam çekiyor. Açıkçası ben özlemişim bu motoru.

Duruşu, çekişi, şekli, virajı çok güzel. Tek handikabı titremesi. Onu da dişli değiştirip çözebiliyorsun. Torktan ve hızlanmadan ödün veriyorsun ama 140'tan sonra falan titremeye başlıyor. Bence güzel bir takas oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst