Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Orjinal dişliyemi geçsem diyorum.Titreşim artık rahatsız etmiyor ve aşırı tork düşkünlüğüm başladı.Bu tork zehir gibi birşey.

Bu pazar kısmet olursa,hem arabanın hemde motorun yağını değiştireceğim,o aradada dişliyi değiştireyim diyorum.Lastikler hala stock.Yanlama işleri korkutuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Orjinal dişliyemi geçsem diyorum.Titreşim artık rahatsız etmiyor ve aşırı tork düşkünlüğüm başladı.Bu tork zehir gibi birşey.

Bu pazar kısmet olursa,hem arabanın hemde motorun yağını değiştireceğim,o aradada dişliyi değiştireyim diyorum.Lastikler hala stock.Yanlama işleri korkutuyor.

kuru zeminde bişey olmaz bence ıslak zeminde çok kötü lastikler ben 6500 de değiştim
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
kuru zeminde bişey olmaz bence ıslak zeminde çok kötü lastikler ben 6500 de değiştim

Yaz geliyor,dişlileri değişeyim o zaman.Ben aşşa yukarı 7 bin kilometredeyim.Sizlerde farkettinizmi bu titreşim kendiliğinden azalıyor.Yada piskolojikmi?Normalde şuan üzerinde olan dişli kombinasyonunu denemiş titreşimden rahatsız olduğum için değiştirmiştim.Artık rahatsız etmiyor.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Yaz geliyor,dişlileri değişeyim o zaman.Ben aşşa yukarı 7 bin kilometredeyim.Sizlerde farkettinizmi bu titreşim kendiliğinden azalıyor.Yada piskolojikmi?Normalde şuan üzerinde olan dişli kombinasyonunu denemiş titreşimden rahatsız olduğum için değiştirmiştim.Artık rahatsız etmiyor.

alışmışızdır benide fazla rahatsız etmiyor öyle abartılı bi titreşimde yok bence torktan boşuna kısmayın derim
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Yaz geliyor,dişlileri değişeyim o zaman.Ben aşşa yukarı 7 bin kilometredeyim.Sizlerde farkettinizmi bu titreşim kendiliğinden azalıyor.Yada piskolojikmi?Normalde şuan üzerinde olan dişli kombinasyonunu denemiş titreşimden rahatsız olduğum için değiştirmiştim.Artık rahatsız etmiyor.

Bende de 42 dişli vardı ve zincir sona yaklaştığı için çıkarıp orjinalini taktım ve rahatsız edici değil kesinlikle. Kaç defa Antalya-Side yaptım ve titreşim rahatsız etmedi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Demekki hepiniz 4500-5000rpm aralığında kullanıyorsunuz. Bilemedim. Öyle az buz da kullanmadım. 15500km'de bıraktım aleti.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dominarımın 30k bakımını da yaptırdım bundan sonra ya ben yada yine serviste yaptırırım şimdilik sıkıntısız yoluma devam ediyorum darısı tüm kullanıcılara.

Yaptırdığım işlemler ve mecbur değişmesi gerekenler.

56161908_1271317489711339_8516019501915963392_n.png


54729145_584032125425922_6932562070307078144_n.jpg


55481551_354154192107951_4180660177390796800_n.jpg


55576577_2279308769023720_6956489698185314304_n.jpg


Bakım yapılmışken orta yağ tıpayı da söküp temizledik.


55622736_281408642776635_737313526716039168_n.jpg


Her zamanki olduğu gibi yağ filtre oringini de değiştirdik, değiştirmekte fayda var.

55696244_2459611634072252_7147434280489058304_n.jpg


Bakım sonuna doğru Ekrem bey de geldi bir resim çektirmeden olmaz didim.

56360496_823026441391942_1202703036015706112_n.jpg
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Geçtiğimiz yazın cbf 150 ile Kapadoya'doğru tura çıkmıştım. Tuz Gölüne vardığımda fotoğraf çekerken Kemal Diner kardeş Dominar'ı ile gölün kenarına yanaşmıştı, motoru çok beğenmiştim. Nihayet Dominar 400'mü aldım arkadaşlar. Vesile olan Kemal kardeşe çok teşekkür ederim. Allah hepimize kazasız belasız şürüşler nasip etsin.
d7Ypbj.jpg
[/IMG]
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Geçtiğimiz yazın cbf 150 ile Kapadoya'doğru tura çıkmıştım. Tuz Gölüne vardığımda fotoğraf çekerken Kemal Diner kardeş Dominar'ı ile gölün kenarına yanaşmıştı, motoru çok beğenmiştim. Nihayet Dominar 400'mü aldım arkadaşlar. Vesile olan Kemal kardeşe çok teşekkür ederim. Allah hepimize kazasız belasız şürüşler nasip etsin.
[url]https://resmim.net/f/d7Ypbj.jpg[/url]

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, ne zaman nerde ıslatıyoruz öyle bedava gezme yok.
 

PhD

Katılım
12 May 2018
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba,

Yarın itibarı ile Dominar 400'ümü alıyorum. Motor 6800 km'de ve üzerinde orijinal lastikleri bulunmakta. Lastikler bitmiş değil ama ben güvenli bir sürüş için lastik almayı düşünüyorum.

Hangi lastiği önerirsiniz?

Not: sakin bir kullanıcıyım, Ankara'da baharla birlikte günlük işe gidip gelirken kullanmayı düşünüyorum, ara sıra uzun yola da gelecek bir lastik düşünüyorum.

Teşekkür ederim,

selamlar
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben 15000km orjinal lastiklerini kullandım. Yazın güzel tutuyorlar. Ankara'da havalar ısınmaya başlamıştır. Şimdilik kullan istersen. Lakin eninde sonunda değiştireceksin bir süre sonra :)
 
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Geçtiğimiz yazın cbf 150 ile Kapadoya'doğru tura çıkmıştım. Tuz Gölüne vardığımda fotoğraf çekerken Kemal Diner kardeş Dominar'ı ile gölün kenarına yanaşmıştı, motoru çok beğenmiştim. Nihayet Dominar 400'mü aldım arkadaşlar. Vesile olan Kemal kardeşe çok teşekkür ederim. Allah hepimize kazasız belasız şürüşler nasip etsin.
[url]https://resmim.net/f/d7Ypbj.jpg[/url]

Bu hangi cam arkadaşlar?
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, ne zaman nerde ıslatıyoruz öyle bedava gezme yok.

İnşallah denk getiririz yazın nasip... ::dpac::

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

Arkadaşlar yakınlarda trafik sigortası yaptıran var mı? Malumunuz motosikletimi yeni aldım ve sigorta yaptırmam gerekiyor. Tavsiyeleriniz olacak mı? Sanıyorum 15 gün sürem var. Bu süreyi kısmen kullanmak istiyorum. Bu arada araştırmaya devam ediyorum. Quik sigorta 238,43 TL/4 teklif aldım sizce nasıl?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
İnşallah denk getiririz yazın nasip... ::dpac::

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

Arkadaşlar yakınlarda trafik sigortası yaptıran var mı? Malumunuz motosikletimi yeni aldım ve sigorta yaptırmam gerekiyor. Tavsiyeleriniz olacak mı? Sanıyorum 15 gün sürem var. Bu süreyi kısmen kullanmak istiyorum. Bu arada araştırmaya devam ediyorum. Quik sigorta 238,43 TL/4 teklif aldım sizce nasıl?

İnşallah, gayet iyi bir teklif ben olsam yaptırırdım, daha düşük bir yer varmıdır onu da bilmiyorum. istersen bekleme ne olur ne olmaz.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
su motoru gerçekte bir göremedim gitti. merak ediyorum heybetini ,sele üstündeyken kendimi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst