Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Bana iyi dileklerini aktaran bütün arkadaş ve kardeşlerime sonsuz teşekkürlerimi arz ediyor , hepinize sevgi ve mutluluk dolu sürüşler diliyorum.
 
Katılım
25 Ağu 2017
Mesajlar
24
Herkese iyi akşamlar. 1.5 yıldır üyeyim ayrıca 2015 rx3i evo sahibiyim whatsapp gurubunda bayağı bir yazışıyorum ancak foruma pek yazmıyorum. İlginizi çekebilecek bir konu hakkında bilgilendirme yapma gereği duydum. Motosikletimin arka fren balatasına ihtiyacım vardı. Sağolsun Kazım abi şu linkteki ürünü tavsiye etti. https://www.motoyedekparca.com/deltaforce-100kh-fren-balata-takimi-/-disk-dffr.01x01.042
Ben aldığım zaman kargo hariç 6 TL idi kargo ile beraber 18 TL ye geldi.
Motosikletimin üzerinde ki balata şu şekilde ne kadar 2015 orjinal parçası bilmiyorum.

Gelen parça şu...
26lbEv.jpg
[/url][/IMG]
İnternette 2015 arka fren orjinal resmi şu..
r5D7JM.jpg
[/url][/IMG]
Hem arkadaşım hem motosiklet ustası taktı sorun olmaz dedi. Şu an diske alışana kadar zayıf tutuyor ama yine de iyi belli bir noktadan sonra bayağı bir abanırsam kilitliyor o da normal eskiside öyleydi. Herhangi bir sorun gözükmüyor şimdilik.
Ayrıca buradan benim için araştırıp bulan Kazım abiye teşekkürler. Servis 80 TL iken işçilik hariç ben kargo dahil işçilik yok 18 TL ye hallettim böyle imkanımız varken neden çok paralar harcayalım.Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum tekeriniz düz bassın güvenli sürüşten ayrılmayın.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Rica ederim kardeşim benim. Tüm motosiklet sürücüsü abilerim, kardeşlerim için elimden ne gelirse her zaman yapmaya hazırım. Kazasız belasız sürüşleriniz olsun inşallah
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Cuma günü Tahtakalede bir işim vardı ve motosikletle gidip Motosiklet parkına bırakmıştım motoru.

Dönüşte baktım yanımda bir Rx3 ve genç bir arkadaş. Rica ettim motora oturdum.

Sele alçak. Benim seleyle neredeyse aynı.

Ayak tabanlarım tam olarak yere basıyor.
Böyle kademe kademe inceleyeceğiz :)
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Ufuk hocam , maşukunuza kavuşmayı Rabb'im nasip eylesin inşaAllah. Saygılarımızla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:06 ----------

Bu defa katarakt operasyonu ( 28 mart Abdülhamit - Gata- hast .) için Ataşehir'e gelerek , 30 martta vatandaşlık görevim için tekrar bizim köye (Bursa) döneceğim. İst. a gidiş dönüş motorsuz. Ameliyattan bir hafta sonra motosiklet kullanma izni doktor tavsiyesiyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:30 ----------

Ufuk Hocam Bursa'ya geldiğinizde sınırsız km test sürüşü.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
@BursalıAli,

Eksik olmayın. Bu yıl galiba Bursaya gelemeyeceğim. Yarışmalar Eskişehir, Bandırma, İstanbul ve Kıbrıs şeklinde planlanmış...
Yinede gelebilirsem arayacağım sizi...

Size şifalar dilerim...
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Ufuk Hocam , Yarışma sonrası dönüşte, vakit problem i olmaz ise , Bandırma - İst yerine , Bandırma - Bursa , burada bir bizim köyün meşhur kebabı , badehu Bursa - İst gibi bir şey düşünülebilir mi ?
 
Katılım
23 Eyl 2018
Mesajlar
6
Merhabalar bir kaç gündür Rx3i evo Düşünüyorum almayı ya 2016 model alıcam yada yeni çıkan abs li modeli alıcam nasipse. Çogunlukla mesajları okudum ama birde ben sorayım dedim kusura bakmayın. Tavsiye ediyormusunuz çinli diye çok uzak dur diyen oluyor tavsiyeleriniz nele çok teşekkür ederim şimdiden.
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Merhabalar bir kaç gündür Rx3i evo Düşünüyorum almayı ya 2016 model alıcam yada yeni çıkan abs li modeli alıcam nasipse. Çogunlukla mesajları okudum ama birde ben sorayım dedim kusura bakmayın. Tavsiye ediyormusunuz çinli diye çok uzak dur diyen oluyor tavsiyeleriniz nele çok teşekkür ederim şimdiden.

Motosikleti denediysen, binip sürdüysen ve içine sindiyse, bulunduğun bölgede de işini düzgün yapan bir mondial servisi varsa al abicim.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Sevgili kritik genius , eğer İzmir içinde Uma servisi bulamazsan Çeşme Çalışkan motor Evo konusunda gerçekten iyidir . Tek problem aradaki 120 km.
Üç sensdir tatilimi Çiflikköy Çeşme'de geçiriyorum . Sağolsun Mert Çalışkan bütün sıkıntılarımı hallederek bana bir başka servis aratmadı. Şahsi kanaatim
ABS her zaman hayat kurtarır. (( Sen niye Abs li motor almadın )) dersen , 2015 de absli evo vadı da biz mi içtik diye cevaplarım. Hevesimi RX3S 380 cc
ye saklıyorum. Gönlündeki evoya en yakın zamanda kavuşman temennisiyle.
 
Katılım
23 Eyl 2018
Mesajlar
6
Sevgili kritik genius , eğer İzmir içinde Uma servisi bulamazsan Çeşme Çalışkan motor Evo konusunda gerçekten iyidir . Tek problem aradaki 120 km.
Üç sensdir tatilimi Çiflikköy Çeşme'de geçiriyorum . Sağolsun Mert Çalışkan bütün sıkıntılarımı hallederek bana bir başka servis aratmadı. Şahsi kanaatim
ABS her zaman hayat kurtarır. (( Sen niye Abs li motor almadın )) dersen , 2015 de absli evo vadı da biz mi içtik diye cevaplarım. Hevesimi RX3S 380 cc
ye saklıyorum. Gönlündeki evoya en yakın zamanda kavuşman temennisiyle.

Cok tesekkur ederim degerli yorumunuz icin abs li istiyorum ve sayet nasip olurda alirsa imkanlar el verirse eger 120 km den kacinmam cok tesekkurler
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Aslında bu yaz da 10 hazirandan sonra Çeşme'ye giderek 2 ay kalmayı arzu ediyorum . Eğer nasip olursa , evo ile 4. Bursa - Çeşme seyahatim olacak.
Tekeriyize daş neyim tokanmaya.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Sevgili Manisa'lı Spartaküs bende yaş 64. Biz , Sizler gibi elektronik çağının çocukları olamadığımız için bu bana gönderdiğiniz özel mesajları bulup ,
açıp , okuyuncaya kadar göbeğim çatlıyor. Beni 535 2304722 den arayabilirsen çok daha kolay cevap verebilirim. Yine de kabaca bir kaç sorunun cevabını vereyim. 1- Evodan 130 km ve fazlasını beklersen boş hayal kurmuş olursun . Amma Seni 110 - 120 km süratlerle Türkiye'nin her yerine götürür.
2 - 19500 lü kilometrelerdeyim. Hala daha orijinal ( Çin ) lastiklerini kullanmaya devam ediyorum . Yalnız her ne kadar lastiklerin dişleri 4 milimetrenin üzerinde olsa da ( 4 senedir kullandığım için ) kaydırmalar başladı . En yakın zamanda yenilemem gerekiyor.
3 - Fren sistemi kendisini idare edebilecek kadar. Bir reyzing motor gibi değil . Ancak riskli kullanmadığın müddetçe sıkıntı çıkarmaz. Önündeki
araçla takip mesafesini iyi ayarlaman gerekiyor. Zaten bu en son yazdığım şey her türlü araç kullanıcısı için değişmeyen kural. Önünde giden aracın
dibine kadar sokulmayacaksın. Başka sorular varsa onlara da cevap vermeye gayret ederiz. Burada keseyim . Az sonra demir atıma atlayıp Bursa'dan İst
Ataşehir'e geçeceğim. İst da perşembe günü küçük bir katarakt ameliyatı olacağım . Cumartesi ya da pazar tekrar Bursa. Dilediğin saatte telden arayabilirsin. Mutlu sürüşler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

Spartaküs , Zongshen 120 ile giden motosikleti durdurabilecek kadar bir fren sistemi yapmış.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
https://www.youtube.com/watch?v=aoBeiGJxsu0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2pbneM9Vp2NRJ1XTVXxPVN4dGVfkM5SAj4RIBKLv2wR231ikJ-lk6l22Q


Sağolsun çekmiş bir arkadaş faydalı olur inşaallah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=hIOz7nO1LIs&t=143s


Bu da İstanbul Wattsap grubundan Mehmet abinin yağ değişim videosu gayet hoş bir anlatımla...
vesselam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst