- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 1,589
Bana iyi dileklerini aktaran bütün arkadaş ve kardeşlerime sonsuz teşekkürlerimi arz ediyor , hepinize sevgi ve mutluluk dolu sürüşler diliyorum.

Merhabalar bir kaç gündür Rx3i evo Düşünüyorum almayı ya 2016 model alıcam yada yeni çıkan abs li modeli alıcam nasipse. Çogunlukla mesajları okudum ama birde ben sorayım dedim kusura bakmayın. Tavsiye ediyormusunuz çinli diye çok uzak dur diyen oluyor tavsiyeleriniz nele çok teşekkür ederim şimdiden.
Motosikleti denediysen, binip sürdüysen ve içine sindiyse, bulunduğun bölgede de işini düzgün yapan bir mondial servisi varsa al abicim.
Sagolun teşekkürler izmirde yaşıyorum herhalde servis bakımından bir problem cekmem cok teşekkür ederim mesajınız için.
Sevgili kritik genius , eğer İzmir içinde Uma servisi bulamazsan Çeşme Çalışkan motor Evo konusunda gerçekten iyidir . Tek problem aradaki 120 km.
Üç sensdir tatilimi Çiflikköy Çeşme'de geçiriyorum . Sağolsun Mert Çalışkan bütün sıkıntılarımı hallederek bana bir başka servis aratmadı. Şahsi kanaatim
ABS her zaman hayat kurtarır. (( Sen niye Abs li motor almadın )) dersen , 2015 de absli evo vadı da biz mi içtik diye cevaplarım. Hevesimi RX3S 380 cc
ye saklıyorum. Gönlündeki evoya en yakın zamanda kavuşman temennisiyle.
Hayret o kadar kullanıcı kesmi var mtorun o kadar aksesuar falan yapmışlar kimse motoru 300cc ye çıkartmamış
https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Cylinder-Kit-for-Bosuer-KAYO-T6-K6-Xmotor-RX3-SHINERY-X6-Apollo-ZONGSHEN-NC250-NC300/32905057953.html?spm=2114.search0604.3.1.22044cd44vXLTx&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_536_10902,searchweb201603_6,ppcSwitch_0&algo_expid=16c3b537-d2d5-40c2-99ce-328c09cf1e64-0&algo_pvid=16c3b537-d2d5-40c2-99ce-328c09cf1e64&transAbTest=ae803_5