- Katılım
- 12 Mar 2019
- Mesajlar
- 68
Sabah işe motor ile geldim.Mutluluk bu yahuKırmızıda herkesden önce kalkmanın zevki paha biçilemez.
zevkinin yanında ciddi de bir avantaj aslında
Sabah işe motor ile geldim.Mutluluk bu yahuKırmızıda herkesden önce kalkmanın zevki paha biçilemez.
Motosiklet özgürlüktür, vazgeçilemez...
Motosiklet ilanlarını araştırırken bazen test motorlarının satıldığını gördüm.
Sizce bayilerdeki teste açılan motorlar satın alınabilir mi? Bakımları tam yapılmış motorlardır herhalde bayilerde olduklarını düşünürsek, ne dersiniz?
Sabah işe motor ile geldim.Mutluluk bu yahuKırmızıda herkesden önce kalkmanın zevki paha biçilemez.
Bende işe hep servis ile gitmeye başladım. Dominarın gözünü seveyim. Ne güzel az yakıyormuş :queen:
Servis varken niye motorla gidiyon cebede zarar km yede,ben 1 senede 7000km yapmışım sadece izinli günlerde çıkıyorum en güzeli
Ben o test motorlarına şüpheyle yaklaşıyorum. Millet rodajdaki motora bile test sırasında top speed denemesi yaptırdığı için uzun vadede problem çıkarma ihtimali var bence.
Bu araçlar teste açıldığında firma yetkililerinden takip eden olmuyor mu? Kullanıcılar tek başlarına istedikleri gibi kullanabiliyorlar mı?
Bu araçlar teste açıldığında firma yetkililerinden takip eden olmuyor mu? Kullanıcılar tek başlarına istedikleri gibi kullanabiliyorlar mı?
Perşembe sabah Bursa ya gitmiştim hem akraba ziyareti hemde orta sehpa yaptırmak için, cuma geri döndüm akşam iş yerinde hem orta sehpayı hem yan koruma demirini hemde arka yan çanta demirlerini bir güzel söküp zımpara atıp boyadım, bu sabah arkadaşlar kampa gitti 5 saat uyku ile bende gittim karnımı doyurdum tekrar işe geldim uykum var bildiğiniz gibi değil sabah olsa da uyusam.
[url=https://hizliresim.com/26zEB2][url]https://i.hizliresim.com/26zEB2.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/4jyGX7][url]https://i.hizliresim.com/4jyGX7.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/jgbQZW][url]https://i.hizliresim.com/jgbQZW.jpg[/url][/url]
[](https://hizliresim.com/dvg7pp)
[url=https://hizliresim.com/JZbO15][url]https://i.hizliresim.com/JZbO15.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/6aWyAl][url]https://i.hizliresim.com/6aWyAl.jpg[/url][/url]
Kamp yerinde kesilmiş odunlar ile ihtiyaçlarımızı da görüyoruz.
[url=https://hizliresim.com/5a6GWd][url]https://i.hizliresim.com/5a6GWd.jpg[/url][/url]
[url=https://hizliresim.com/26zEGd][url]https://i.hizliresim.com/26zEGd.jpg[/url][/url]
Bu arada motor 29814km oldu salı günü son bakıma girecek.
[url=https://hizliresim.com/grMOzZ][url]https://i.hizliresim.com/grMOzZ.jpg[/url][/url]
Kemal hem Bursa'ya geliyorsun hem de benim haberim olmuyor . Valla ne diyeyim bilemedim. Cezan çok büyük.
Geçen hafta Ağva yolundan dönüyor olman muhtemel mi? Kanımca yanyana geldik siz dönerken ben Ağva'ya gidiyordum.
Kemal senin domi ayni nc700s gibi olmuş.
Tekerin duz bassin..
[url]https://i.hizliresim.com/9aZmDZ.jpg[/url]
Gürsu'da Adem'in dükkanda mı yaptınız sehpayı ?
Bu araçlar teste açıldığında firma yetkililerinden takip eden olmuyor mu? Kullanıcılar tek başlarına istedikleri gibi kullanabiliyorlar mı?