Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Motosiklet özgürlüktür, vazgeçilemez...

Motosiklet ilanlarını araştırırken bazen test motorlarının satıldığını gördüm.
Sizce bayilerdeki teste açılan motorlar satın alınabilir mi? Bakımları tam yapılmış motorlardır herhalde bayilerde olduklarını düşünürsek, ne dersiniz?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motosiklet özgürlüktür, vazgeçilemez...

Motosiklet ilanlarını araştırırken bazen test motorlarının satıldığını gördüm.
Sizce bayilerdeki teste açılan motorlar satın alınabilir mi? Bakımları tam yapılmış motorlardır herhalde bayilerde olduklarını düşünürsek, ne dersiniz?

Ben o test motorlarına şüpheyle yaklaşıyorum. Millet rodajdaki motora bile test sırasında top speed denemesi yaptırdığı için uzun vadede problem çıkarma ihtimali var bence.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende işe hep servis ile gitmeye başladım. Dominarın gözünü seveyim. Ne güzel az yakıyormuş :queen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Ben o test motorlarına şüpheyle yaklaşıyorum. Millet rodajdaki motora bile test sırasında top speed denemesi yaptırdığı için uzun vadede problem çıkarma ihtimali var bence.

Bu araçlar teste açıldığında firma yetkililerinden takip eden olmuyor mu? Kullanıcılar tek başlarına istedikleri gibi kullanabiliyorlar mı?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu araçlar teste açıldığında firma yetkililerinden takip eden olmuyor mu? Kullanıcılar tek başlarına istedikleri gibi kullanabiliyorlar mı?

Atıyorum 10-15 dk süre veriyorlar, ehliyetinin fotokopisini veriyorsun, imza atıyorsun alıyorsun motoru. 10-15 dk içerisinde mutlaka çoğu kişi topspeed denemesi yapıyor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Perşembe sabah Bursa ya gitmiştim hem akraba ziyareti hemde orta sehpa yaptırmak için, cuma geri döndüm akşam iş yerinde hem orta sehpayı hem yan koruma demirini hemde arka yan çanta demirlerini bir güzel söküp zımpara atıp boyadım, bu sabah arkadaşlar kampa gitti 5 saat uyku ile bende gittim karnımı doyurdum tekrar işe geldim uykum var bildiğiniz gibi değil sabah olsa da uyusam.

26zEB2.jpg
[/url][/IMG]

4jyGX7.jpg
[/url][/IMG]

jgbQZW.jpg
[/url][/IMG]

dvg7pp)


JZbO15.jpg
[/url][/IMG]

6aWyAl.jpg
[/url][/IMG]

Kamp yerinde kesilmiş odunlar ile ihtiyaçlarımızı da görüyoruz.

5a6GWd.jpg
[/url][/IMG]

26zEGd.jpg
[/url][/IMG]

Bu arada motor 29814km oldu salı günü son bakıma girecek.

grMOzZ.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kemal hem Bursa'ya geliyorsun hem de benim haberim olmuyor . Valla ne diyeyim bilemedim. Cezan çok büyük.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Perşembe sabah Bursa ya gitmiştim hem akraba ziyareti hemde orta sehpa yaptırmak için, cuma geri döndüm akşam iş yerinde hem orta sehpayı hem yan koruma demirini hemde arka yan çanta demirlerini bir güzel söküp zımpara atıp boyadım, bu sabah arkadaşlar kampa gitti 5 saat uyku ile bende gittim karnımı doyurdum tekrar işe geldim uykum var bildiğiniz gibi değil sabah olsa da uyusam.

[url=https://hizliresim.com/26zEB2][url]https://i.hizliresim.com/26zEB2.jpg[/url][/url]

[url=https://hizliresim.com/4jyGX7][url]https://i.hizliresim.com/4jyGX7.jpg[/url][/url]

[url=https://hizliresim.com/jgbQZW][url]https://i.hizliresim.com/jgbQZW.jpg[/url][/url]

[![image](https://i.hizliresim.com/dvg7pp.jpg)](https://hizliresim.com/dvg7pp)

[url=https://hizliresim.com/JZbO15][url]https://i.hizliresim.com/JZbO15.jpg[/url][/url]

[url=https://hizliresim.com/6aWyAl][url]https://i.hizliresim.com/6aWyAl.jpg[/url][/url]

Kamp yerinde kesilmiş odunlar ile ihtiyaçlarımızı da görüyoruz.

[url=https://hizliresim.com/5a6GWd][url]https://i.hizliresim.com/5a6GWd.jpg[/url][/url]

[url=https://hizliresim.com/26zEGd][url]https://i.hizliresim.com/26zEGd.jpg[/url][/url]

Bu arada motor 29814km oldu salı günü son bakıma girecek.

[url=https://hizliresim.com/grMOzZ][url]https://i.hizliresim.com/grMOzZ.jpg[/url][/url]

Geçen hafta Ağva yolundan dönüyor olman muhtemel mi? Kanımca yanyana geldik siz dönerken ben Ağva'ya gidiyordum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kemal hem Bursa'ya geliyorsun hem de benim haberim olmuyor . Valla ne diyeyim bilemedim. Cezan çok büyük.

Ali abi sabah işten çıktım uykusuz 11 gibi gürsü da idim yattım akşam 7 gibi orta sehpa işini yapmaya başladık gece 11 de bitti ordan eve geçtim, pazar günü 11 gibi geri istanbula döndüm işe gitmek için yoksa aklımdaydın inşallah daha uygun bir zamanda yine görüşürüz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

Geçen hafta Ağva yolundan dönüyor olman muhtemel mi? Kanımca yanyana geldik siz dönerken ben Ağva'ya gidiyordum.

yok o başkasıdır o tarafa geçmedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

Kemal senin domi ayni nc700s gibi olmuş.

Tekerin duz bassin..

[url]https://i.hizliresim.com/9aZmDZ.jpg[/url]

nc bana göre değil o ..... yok bende, cümlemizin düz bassın.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Gürsu'da Adem'in dükkanda mı yaptınız sehpayı ?

yıldırım oto sanayide hemen yolun kenarında sanayi var, benim kaldığım yer ile arası 3,5km idi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Bu araçlar teste açıldığında firma yetkililerinden takip eden olmuyor mu? Kullanıcılar tek başlarına istedikleri gibi kullanabiliyorlar mı?

ben test motoru ile istanbul antalya yaptım yazın o sıcağında gündüz antalya da 49 mu 54 derece sıcaklık mı ne diyordu gecenin 2 sinde geri döndüm orda insanlar nasıl yaşıyor ya, ben trabzonluyum alışık değilim sıcağa, çıktım geri geldim, güven önemlidir kim test motorunu uzun süreli verir.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
54520806_2280345168903602_5374500823269113856_n.jpg


55564399_294582514555348_5253292121711968256_n.jpg


55526799_570015993496841_6248189289734078464_n.jpg


54799389_2072585563050756_7149871287882481664_n.jpg


balık tutmak bahane instegram a zehir salmak şahane.

55517436_411739886269038_3554162875700346880_n.jpg
 
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
27
GP kompozit orta sehpa satışına başlamış. 300 TL lik fiyatı var. Ancak ek modifikasyon gerekiyor mu, yoksa direkt kullanılabilir mi bilmiyorum. İhtiyacı olanların bilgisine.
(GP kompozit sitesinde var)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst