Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2019
Mesajlar
4
Motorun ekspertizinde bu ses vardı ve kabul ederek aldıysan bence hata etmişsin. ben olsam almazdım.
zaten bir kere dişli değişimi için motor sökülmüş, bidaha bidaha sök-tak hoş olmayacaktır. zaten dişli değişip bu sefer başka viteste ses oluşmuşsa yapılan işlem eksik ve başarısızdır.
işlem garantiden yapılmışşa ve önceki sahibi teslim aldığındada senin şu anki şikayetlerin mevcut olduğu halde teslim almışsa önceki sahibin yanlış yapmıştır. eski sahibine tamir işleminden sonrada sesin gelip gelmediğini sor, eğer geliyorsa bajaj ile iletişime geçip konuyu bildir, muhtemelen olumsuz yanıt alacak olsanda belki müşteri memnuniyeti adına destek olabilirler.

Değerli fikir ve önerileriniz için çok teşekkür ederim. Konu hakkında kurallara konuyu bildireceğim. Bilginiz varsa komple şanzuman dişli set değişimi ve işçilik sizce kaça patlar bana?
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kuralkanın e-yedek parça satış sitesinden istediğiniz bütün parçaların fiyatlarını bulabilirsiniz.

https://ekuralkan.com/YedekParca

işçilik tutarı hakkında bilgim yok. yetkili servis saat başı ücretine 120 tl falan yazıyolar diye biliyorum. ayrıca motor açılıp kesin parça listesi oluşmadan net fiyat veremezler. size 1500 tl dedilerse ve sonuçta yetkili servis dediyse bunu demekki ortalaması odur. siz bir iki yetkili servise daha danışıp işin aciliyetini tam öğrenin derim. gerçekten aciliyeti yokmu yada ses artarsa maliyetin artması hakkında bilgi isteyin. sonuçta içerde birşeyler aşınıyor ve metal parçacıkları sistemde dolaşyor. motosiklet otomobil gibi değil, şanzıman, silindir, krank, debriyaj aynı yağla yağlanıyor. bugün viteste uğultu varken yarın hiç beklemediğiniz şekilde motorun başka yeri zarar görüp başınıza iş açabilir.

o değilde baya felaket tellalı oldum:)
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Merhabalar,

Bu videomda motosikletimin güvenliği için aldığım iki yönlü alarm sisteminin montajını nasıl yapabileceğimizi tüm detaylarıyla göstermekteyim.


Uygulamaya Ait Video: https://youtu.be/_QftrjC8Zf4


Kullandığım ürüne ait link: http://s.click.aliexpress.com/e/bpdSunb7


Alarm sisteminin genel özellikleri:

* Durum göstergeli LCD ekrana sahip kumandalar
* Şu geçirmez tasarım
* Uzaktan çalıştırma fonksiyonu
* Motor blokaj özelliği
* Düşük güç tüketimi
* Dâhili uzaktan ayarlanabilir alarm şiddet seviyesi
* 125dB siren çıkışı
* 1km kumanda, 2km ana modül haberleşme mesafesi
* Yön bulma özelliği


Ayrıca iki yönlü kumandanın fonksiyonları ise:

* Sinyal seviyesi
* Pil seviyesi
* Görsel, sesli ve titreşimli bildirimler
* Saat (+ alarm kurma)


Alarm sisteminin güç tüketimleri ise (ölçümünü yaptım):
- Beklemede ~4mA
- Alarm çalıyorken ~390mA


* Ürün bağlantı şeması videonun 12:35 'de görülmektedir.


Not: Kutu içeriğinden kumandalar için pil çıkmıyor. Ayrıca AAA ince kalem pil almanız gerekiyor.


Saygılarımla, iyi seyirler.


Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?list=PLG_oGVWGe0lAToT4pOnFeer8wv3WJRxOg
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Arkadaşlar selam, internetten bulduğum bir ustaya konfor sele uygulaması sordum 500 TL fiyat verdi, açıkçası fiyat bu pulsar 200ns için çok geldi bana. Daha uyguna bu işlemi yapan bildiğiniz yer var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

önce ki yazıda şehir söylememişim istanbulda :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
500 tl çokmuş yav. medikal ürün satanlarda şişirileblen minderler varmış. benim selede file takılı. bitane havalı minder alıp filenin altına koyup deniycem bi ara. yapıp memnun kalanlar olduğunu okumuşturm.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Bende de var file kışın donduğu için alt taraf çıkardım şimdi biraz daha ısınınca geri takıcam olmadı öyle bi çözüm denerim bende
 
Katılım
20 Ocak 2018
Mesajlar
14
Selam arkadaşlar, 2018 ocak ayi çikişli 2017 euro4 pulsarim var, 4200 km'de 2000 km once michelin pilot street lastik takildi, satsam ne civarlarda gider, honda cb 250r ya da mt25 abs planliyorum?
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Arkadaşlar merhaba,

pulsar ns 200 2017 model temiz ve 5.000 km altındaki bir motor sizce ne kadar eder ?

ekstra donanıma ve nasıl kullanıldığına bağlı olarak değişir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------

Selamlar Motosiklet kardeşleri 140-150 bin km'lik TVS Apache serüveninden sonra dün itibarı ile Pulsar'cı olduk biz de ... Canım motorum kara küheylanım gazı verdikçe ne güzel de kaçıyor ... zırıltısı kafa ütülemese daha iyi olacak ama ..:)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
ns 200 için lastik tavsiyesi verebilecek var mı? önceliğimiz Uygun fiyatına göre performansı da makul ürün olması.
An itibari ile seçenekler şunlar diyebilirim.. orjinal ölçü 100/80-17-130/70-17 ama aşağıdaki ölçüleri de deneyebilirim. bu lastikleri alıp bahar ve yaz aylarında kullanacağım. (Lastikler için kış lastiği yazıyor ama sitesinde 4 mevsim kullanılır denilmekte.) Özellikle bu lastikleri kullanan var ise yapacakları yorum daha bir faydalı olur benim için..

1-Mitas Takım 100/80-17-130/70-17 MC32 Motosiklet Kış-Kar Lastiği (2017) 450,00
2-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 Yeni Tournee Motosiklet Lastiği (2018) 540,00
3-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 560,00
4-Anlas Takım 110/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 585,00
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
4
Selamun aleyküm Adanadan Furkan aranıza yeni katıldım 2016 pulsar ns sahibi olduk. 3. Motorum olur kendileri.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Selam arkadaşlar, 2018 ocak ayi çikişli 2017 euro4 pulsarim var, 4200 km'de 2000 km once michelin pilot street lastik takildi, satsam ne civarlarda gider, honda cb 250r ya da mt25 abs planliyorum?
Ne kadar eder bilmiyorum ama görüntü dışında geçtiğine değmez , bence bin motoruna .
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
ns 200 için lastik tavsiyesi verebilecek var mı? önceliğimiz Uygun fiyatına göre performansı da makul ürün olması.
An itibari ile seçenekler şunlar diyebilirim.. orjinal ölçü 100/80-17-130/70-17 ama aşağıdaki ölçüleri de deneyebilirim. bu lastikleri alıp bahar ve yaz aylarında kullanacağım. (Lastikler için kış lastiği yazıyor ama sitesinde 4 mevsim kullanılır denilmekte.) Özellikle bu lastikleri kullanan var ise yapacakları yorum daha bir faydalı olur benim için..

1-Mitas Takım 100/80-17-130/70-17 MC32 Motosiklet Kış-Kar Lastiği (2017) 450,00
2-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 Yeni Tournee Motosiklet Lastiği (2018) 540,00
3-Anlas Takım 100/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 560,00
4-Anlas Takım 110/80-17 130/70-17 SC500 WINTER GRIP-2 Motosiklet Kış Lastiği (2018) 585,00

Alacağın tek lastik anlas tournee dir. Adı üstünde kış lastiği olan bir lastiği yazın kullanmak ancak Türkiye’de oluyor ne yazıkki. O lastiklerin çalıştığı optimum sıcaklık seviyeleri vardır. Ona göre tutuşları farklılık gösterir. İsteyen istediği mevsim kullanır ona lafım yok ama yere tutanan 2lastiğin var motor üstünde. Sana burada kışlık lastik birşey olmaz diyenlerin %90’ı da yazın yazlık lastik kullanır.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Alacağın tek lastik anlas tournee dir. Adı üstünde kış lastiği olan bir lastiği yazın kullanmak ancak Türkiye’de oluyor ne yazıkki. O lastiklerin çalıştığı optimum sıcaklık seviyeleri vardır. Ona göre tutuşları farklılık gösterir. İsteyen istediği mevsim kullanır ona lafım yok ama yere tutanan 2lastiğin var motor üstünde. Sana burada kışlık lastik birşey olmaz diyenlerin %90’ı da yazın yazlık lastik kullanır.

valla tourneo dan şikayetçi çoktu. Ankara'da ki kurye arkadaşlara sordum.. winter grip i yazında kullanıyorlarmış, memnunuz dediler.. Ankara'da benim motosikleti kullanım saatlerim genelde sabah erken ve akşam geç saatler. yani havanın şu anda soguk.. yazında serin olduğu saatler.. öğle saatlerinde kullanamıyorum vakitsizlikten.. viraj ve sürat zaten yok... :) Bu sebep ile winter grip 2 aldım.. ön:110 arka: 130 var mış ellerinde sadece.. 3 yıllık lastikten sonra gayet güzel performansı var.. gönül ister ki her sene bir takım rosso alalım ama bütçe uygun değil. kullanıp göreceğiz.. bakalım..

4jNDJJ.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

Bu arada Ns 200 ile birlikteliğimiz 3 yılı geçmiş. Doğal olarak Muayeneye gitmek şart oldu. sorunsuz geçtik. arka çanta hafif kusur olarak değerlendiriliyor. Plakayı plakalığa takıp, deliklerini sticker ile kapattım. sorun olmadı. Sezon başı içinde, bu hafta bir bakım yapacağım. Önceki seneden elimde yağ filtresi mevcut... netten uygun fiyatlı shell ax5 15-50 yağımı da aldım.. 2 lt 59,80 TL. Genelde 15-50 Castrol kullanıyordum. 2 defa motul denedim.. ama motul gereksiz pahalı. birde bunu deneyeceğim.. sonrasın da kullanmak isteyenlere öneririm yada önermem.. bi test edelim..

ZXlL2a.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Arkadaşlar gidon yükseltme takıp gidondaki titreşimden rahatsız olup tekrar söken varmı? Sanki bana gidondaki titreşimi artırıyor gibi geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst