MultiStrada 1200 mü? S1000XR mi GS 1200 Adv. mi ? Sonuçlandı !

Siz olsanız hangi motosikleti tercih ederdiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    130
  • Anket kapatılmış .
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Daha önce hiçbirini sürmedim sürdüğüm tek binlik varedoroydu. Ama seçenekleriniz arasındaki motosikletlerle ilgili yazılı ve videolu pek çok yayını izleidim takip ettim. Bir gün bu motosikletlerden birini alabilecek olsam hiç düşünmeden Multistrada ya da Xr'ı alırdım. Gözlemlerime göre GS mantık motoru elbette çok güzeldir bu kadar sevilmez yoksa çok teknolojik vs. ama 45 50 yaşımdan önce alıp binmem param olsa da binmem. Motosiklette her şeyden önce o deli ruh olması lazım kalbimizi küt küt attıran, yolla bütünleşmemizi sağlayan, çok güvenli ama gerekmediği sürece bu teknolojisiyle bana müdahale edip yolu hissedebilmeme ve sınırlarımı test edebilmeme engel olmamalı. İnsanlardan dinlediklerime göre GS bunun motosikleti değil. O zaman araba alırım zaten o heyecanı en zirvede hissedemeyeceksem. Dediğim gibi bu motosikletlere ne bütçem ne yaşım yetmiyor. Fakat toplumda gördüklerime göre oluşan önyargılarımı yazdım, amacım ukala olmak değil bu motosikletlerin bize yansıtıldığı şekline göre kendi fikrimi belirtmek.
Tura en uyumlu olan ve motosiklet duygusunu en iyi yansıtacak motorun Multistrada olduğunu düşünüyorum.

Yaş 30-40 XR
35-45 Multistrada
Yaş>45 GS gibi bir algı var kafamda.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Kim neye oy vermiş öğrenme olayı da iyiymiş.
Bi ara Enduroya sıcak bakanlar, endurodan tiksinenler diye anket açayımda, pıçaklayacak adam listesi belli olsun ::winkwink
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Daha önce hiçbirini sürmedim sürdüğüm tek binlik varedoroydu. Ama seçenekleriniz arasındaki motosikletlerle ilgili yazılı ve videolu pek çok yayını izleidim takip ettim. Bir gün bu motosikletlerden birini alabilecek olsam hiç düşünmeden Multistrada ya da Xr'ı alırdım. Gözlemlerime göre GS mantık motoru elbette çok güzeldir bu kadar sevilmez yoksa çok teknolojik vs. ama 45 50 yaşımdan önce alıp binmem param olsa da binmem. Motosiklette her şeyden önce o deli ruh olması lazım kalbimizi küt küt attıran, yolla bütünleşmemizi sağlayan, çok güvenli ama gerekmediği sürece bu teknolojisiyle bana müdahale edip yolu hissedebilmeme ve sınırlarımı test edebilmeme engel olmamalı. İnsanlardan dinlediklerime göre GS bunun motosikleti değil. O zaman araba alırım zaten o heyecanı en zirvede hissedemeyeceksem. Dediğim gibi bu motosikletlere ne bütçem ne yaşım yetmiyor. Fakat toplumda gördüklerime göre oluşan önyargılarımı yazdım, amacım ukala olmak değil bu motosikletlerin bize yansıtıldığı şekline göre kendi fikrimi belirtmek.
Tura en uyumlu olan ve motosiklet duygusunu en iyi yansıtacak motorun Multistrada olduğunu düşünüyorum.

Yaş 30-40 XR
35-45 Multistrada
Yaş>45 GS gibi bir algı var kafamda.

Yorumunuz icin tesekkur ediyorum. Teorik olarak yorumlariniza saygi duyuyorum, fakat adv icin soyle bir sey soyleyebilirim,denedikten sonra fikriniz 180 derece degisecektir. 120 beygirlik bir alet ve kullanirken aldigim hissiyat bambaska. Bir viraji var, neredeyse kendisi donuyor, boxer motor alistigimizin disinda calisiyor. O yuzden kullandiktan sonraki dusunceleriniz kesinlikle degisecektir.

Yas konusuna gelince bende sizinle hemfikirim, Gs son motor olmali :) ama gunun sartlarinda maalesef mts oldukca zarar ettirecek bir motosiklet. Ekonomisi cok iyi olan insanlar icin kesinlikle dogru tercih olabilir, fakat benim icin degil maalesef.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem siz bu yaş muhabbetini nerden çıkardınız?
Kafa göz dalacam şimdi ha!
Ben yarım asırlık oldum hala hypersport kullanıyorum. Daha bi 50-60 sene de kullanırım.
Ondan sonra cruiser falan bakarım.
Gs almak aklıma bile gelmez.
Nerden çıkardınız GS ihtiyar motoru diye?
Bak geliyo zopa!::cekic::::cekic::::cekic::
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
sportta bir yere kadar bunun bağsuru var,fıtığı var, romatizması var, eklem kas ağrıları var ,kalbi var,böbreği var ...
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Göbek felan çıktıysa olmaz öyle hyersport felan, al bi gs rahat et :p
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Artçı konforlu, uzun rotanızda karşınıza çıkabilecek değişken yol koşullarına en iyi uyum sağlayabilecek, ducatiye kıyasla arıza cıkarma olasılığı çok daha düşük olması, daha az benzinliğe uğratacak olması , konforu ve ikinci elde zarar ettirmeyecek olması ile 1200gs bence buranın galibidir.
Tek yola çıkacaksanız xr1000 derdim ancak artçıyı da dusunmek lazım :)
Ek olarak 1200gs ile çanta fiyat ve seçenekleri hatta alacağınız motorun çantalı olma ihtimali de çok yüksek.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Artçı konforlu, uzun rotanızda karşınıza çıkabilecek değişken yol koşullarına en iyi uyum sağlayabilecek, ducatiye kıyasla arıza cıkarma olasılığı çok daha düşük olması, daha az benzinliğe uğratacak olması , konforu ve ikinci elde zarar ettirmeyecek olması ile 1200gs bence buranın galibidir.
Tek yola çıkacaksanız xr1000 derdim ancak artçıyı da dusunmek lazım :)
Ek olarak 1200gs ile çanta fiyat ve seçenekleri hatta alacağınız motorun çantalı olma ihtimali de çok yüksek.

Tabiki 3 'lü çanta seti, hatta çattı üstü çanta setleri ve depo üstü çanta da takacağımdan şüphem yok, 20-22 günlük bir seyahat olacağı için yüklü giderim gibi düşünüyorum.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Selam,
Yeni Sulu GS'ler çok arıza veriyor.
Mersin'deki BMW servisi arkadaşım.
Bence GS alacaksanız susuz modelini tercih edin.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Selam,
Yeni Sulu GS'ler çok arıza veriyor.
Mersin'deki BMW servisi arkadaşım.
Bence GS alacaksanız susuz modelini tercih edin.

2014 model için haklısınız ama 15-16-17-18 modellerde hiç bir kronik problem yok, bunun dışında arıza çıkarsa da her motosiklette olma ihtimali kadar. Çok fazla kişi ile görüştüm bu konuyu, 65 bin km'dir tek bir hata almayan insanlar var.

ilk çıktığında ayaklık müşürü arızalansa motor çalışmıyor gibi sorunlar vardı, oldukça yakından takip ediyordum bir dönem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulem siz bu yaş muhabbetini nerden çıkardınız?
Kafa göz dalacam şimdi ha!
Ben yarım asırlık oldum hala hypersport kullanıyorum. Daha bi 50-60 sene de kullanırım.
Ondan sonra cruiser falan bakarım.
Gs almak aklıma bile gelmez.
Nerden çıkardınız GS ihtiyar motoru diye?
Bak geliyo zopa!::cekic::::cekic::::cekic::

Sakin ol ihtiyar :) Nasıl Çin milletinin Buick fetişi varsa Türk milletinin de GS ve Kawasaki fetişi mevcut... Ben de "Kawasakinin diğer Japonlar dan birkaç gömlek üstün olduğu" ve "GSin son nokta olduğu" yorumlarını "demek ki orada öyle geliyor insanlara" diyerekten uzaktan izliyorum :wiinkk:

Bu arada burada bi abi var, 85 yaşında, hâlâ çivi gibi, maşallahı var. "Haşmet, daha dün senin yaşındaydım" diyor... :)

Çok fazla kişi ile görüştüm bu konuyu, 65 bin km'dir tek bir hata almayan insanlar var.
...
oldukça yakından takip ediyordum bir dönem.

Siz de görüyorsunuz hakim bey. Sonuç baştan belli. İş ilanı, görüşmeler falan hikaye.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
ne alırsan kısa sürede almanı öneririm.. fiyatlar kısa sürede artıcak seçimden sonra dövizdede çıkış olucağı söyleniyor bunlarda ekstra olarak fiyatlara yansır. en iyi karar kararsızlıkdan iyidir..

Tercihler her zaman kişisel egolar çevresinde gelişmemeli yoksa bünye neler ister ama yaşadığın ülkeninde bir standartı ve sınırları vardır.. her ülkenin standartı kendi durumuna göre değişkenlik gösterir.. yedek parça, servis, yakıt ekonomisi v.b .. elinde en kral model olsun marka biz satış yapamıyoruz çekiliyoruz türkiyeden dedimi elindeki alet çöpe döner ne alıcısı kalır ikinci elde nede parçası servisi.. heleki motorisklet camiası bu konuda aşırı nankör geçmişden isim vermiyelim örnekler var herkes bilir..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360

Birazda görseli keyifli olsa, fiyat politikası olarak da makul bir makina, ama maalesef benim için evlat olsa sevilmez cinsten bir tasarıma sahip. Belki ben biraz at gözlüğü ile bakıyorumdur ama estetikten çok uzak. Hele ki şurada değerlendirdiğimiz 3 tane motosikletin tasarımının yanında maalesef benim için tercih sebebi değil.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Multistrada hariç 2 sinide sürdüm.S1000XR Tr deki asfalt kalitesi için çok çok fazla.Çok iyi asfalt olacak da keyfini çıkaracaksın.
1200GS Adv. Bmw fln pahalı ama gerçekten hakediyor.Çok rahat motorun üstüne otur oturmaz kardeşim ben güvenliyim,ben çok konforluyum diyor resmen
S1000XR ile ilgili videom
https://www.youtube.com/watch?v=I81xBfPHeGQ
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
şimdi motosiklet yerine uçak tavsiyesinde bulunuyorum Levent :D abi 100.000 ne uçak mı var deme :) 100bin liralık THY hissesi al bugünlerde hisse dipte , bak 2 ay sonra sıfır GS alacaksın , komisyonum %5 ;)

Sevgili moderatörüm gün itibari ile THY ın değeri %10 arttı , 100.000 liramız yukarıdaki mesajı yazdıkdan sadece 6 gün sonra 110.000 lira oldu ;) kelin ilacı olsa başına sürer sen aldın mı ki diye soracaksın , maalesef alamadım bu sene tüm birikimi mi emlağa gömdüm :(
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Sevgili moderatörüm gün itibari ile THY ın değeri %10 arttı , 100.000 liramız yukarıdaki mesajı yazdıkdan sadece 6 gün sonra 110.000 lira oldu ;) kelin ilacı olsa başına sürer sen aldın mı ki diye soracaksın , maalesef alamadım bu sene tüm birikimi mi emlağa gömdüm :(

Valla bende duramadım ;)
yapacak bişey yok :p

v05gi2.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst