Super Moderator
- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 4,360
- Konu Yazar
- #81
Her iki motosikletide kullanmış biri olarak şöyle bir tavsiye verebilirim.
Yolculukta artçı varsa ducati düşünmeyin. GS hertürlü konforlu. Yalnız gitseydiniz sürüş hissiyatı daha keyifli olan ducatiyi önerebilirdim.
Haricinde başka bir alternatif düşünmek isterseniz süper tenere önerisinde bulunabilirim. Her anlamda tepkisi yumuşak motosikletler yolculuklarda daha keyifli oluyor.
Abi seni az çok tanıyorum,SX ve Versys ten sonra s1000xr diyeceğim ama yakın makinalar birbirlerine.Ducati mevzusu ise bakımı falan teferruatlı iş.Bir tanıdğım abim var Antalya'da ducati vardı onda da fakat 1 sene binmeden satıp GS ADV aldı.Her yol O'na çıkıyor sanki![]()
Aklın yolu bir sanki