Daha önce hiçbirini sürmedim sürdüğüm tek binlik varedoroydu. Ama seçenekleriniz arasındaki motosikletlerle ilgili yazılı ve videolu pek çok yayını izleidim takip ettim. Bir gün bu motosikletlerden birini alabilecek olsam hiç düşünmeden Multistrada ya da Xr'ı alırdım. Gözlemlerime göre GS mantık motoru elbette çok güzeldir bu kadar sevilmez yoksa çok teknolojik vs. ama 45 50 yaşımdan önce alıp binmem param olsa da binmem. Motosiklette her şeyden önce o deli ruh olması lazım kalbimizi küt küt attıran, yolla bütünleşmemizi sağlayan, çok güvenli ama gerekmediği sürece bu teknolojisiyle bana müdahale edip yolu hissedebilmeme ve sınırlarımı test edebilmeme engel olmamalı. İnsanlardan dinlediklerime göre GS bunun motosikleti değil. O zaman araba alırım zaten o heyecanı en zirvede hissedemeyeceksem. Dediğim gibi bu motosikletlere ne bütçem ne yaşım yetmiyor. Fakat toplumda gördüklerime göre oluşan önyargılarımı yazdım, amacım ukala olmak değil bu motosikletlerin bize yansıtıldığı şekline göre kendi fikrimi belirtmek.
Tura en uyumlu olan ve motosiklet duygusunu en iyi yansıtacak motorun Multistrada olduğunu düşünüyorum.
Yaş 30-40 XR
35-45 Multistrada
Yaş>45 GS gibi bir algı var kafamda.
Tura en uyumlu olan ve motosiklet duygusunu en iyi yansıtacak motorun Multistrada olduğunu düşünüyorum.
Yaş 30-40 XR
35-45 Multistrada
Yaş>45 GS gibi bir algı var kafamda.