- Katılım
- 25 Ocak 2019
- Mesajlar
- 578
Bir şey ima etmiyorum, sade gördüklerimi söylüyorum. Karşılaştırmalara bakınca cf nakedlere en yakın ktm görünüyor. Tassarıncılarıds aynı kişi.
İma edicek olursam, oda, kalite ve destek diyip ın marka yapıp, ona görede fiyat çekiyorlar. Ünü tanınır tanınmaz, çinmalı dediğimiz d kalite ucuz imalata geçiyorlar, destek mestek kalmıyor. Foyeleri çıkıncada, müşteri ve hatta bayileri perişan edip ortada bırakıp tezgahı ucuz çinmalı marka bir firmaya bırakıp aradan sıyırıp, paraları yemeye çekiliyorlar.
23 sene avruada yaşadım, tanınmış bir firma istediği gibi piyasaya girip çıktığını ne gördüm nede duydum. Bir firma artık burda ùrün satmak istemiyorum dediği an, devlet o firmayı müşterisi olmuş vatandaşı için, kemikten eti ayırırcasına tazminat davaları açılıyor.
Maalesef bizi elalem soyarken, bizimkiler, afedersin birbiriyle sodk yarışna girmiş, arkadanda gelip giden ceplerine üç beş atsın yeter, diyor.
Piyasa kerane gibi olmuş. Parayı basan düdüğü çalıp gidiyor.
Markayım sağlamım, ürünümün arkasındayım diyen, KTM ve diğerlerinden bir ününüm yok. Alanlar ve onların ürünlerini satanlar düşünsün, artık.
Selamlarla iyi forumlar...
İma edicek olursam, oda, kalite ve destek diyip ın marka yapıp, ona görede fiyat çekiyorlar. Ünü tanınır tanınmaz, çinmalı dediğimiz d kalite ucuz imalata geçiyorlar, destek mestek kalmıyor. Foyeleri çıkıncada, müşteri ve hatta bayileri perişan edip ortada bırakıp tezgahı ucuz çinmalı marka bir firmaya bırakıp aradan sıyırıp, paraları yemeye çekiliyorlar.
23 sene avruada yaşadım, tanınmış bir firma istediği gibi piyasaya girip çıktığını ne gördüm nede duydum. Bir firma artık burda ùrün satmak istemiyorum dediği an, devlet o firmayı müşterisi olmuş vatandaşı için, kemikten eti ayırırcasına tazminat davaları açılıyor.
Maalesef bizi elalem soyarken, bizimkiler, afedersin birbiriyle sodk yarışna girmiş, arkadanda gelip giden ceplerine üç beş atsın yeter, diyor.
Piyasa kerane gibi olmuş. Parayı basan düdüğü çalıp gidiyor.
Markayım sağlamım, ürünümün arkasındayım diyen, KTM ve diğerlerinden bir ününüm yok. Alanlar ve onların ürünlerini satanlar düşünsün, artık.
Selamlarla iyi forumlar...
Resimleri invert edince aynı renk çıkması ne anlam ifade ediyor?
Motosikletlerin ağırlıklarina, şase dizaynlarına baksanız aradaki uçurum ortaya çıkıyor zaten...
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:28 ----------
Onları bana yolla5000km olmadan SDR'ın piston silindir değişti...
Uzun sürdü ama garanti altında gayet düzgün çalışarak hallettiler.
Ducati BMW de çok farklı değil. Kafam rahat olsun diyen Japon'dan vazgeçmemeli...
Ama motosikletler güzel. Millet bile bile boşuna almıyor hâlâ...
