Ktm Rc 250 İade Davası (Artı Grup - Spormoto)

Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Bir şey ima etmiyorum, sade gördüklerimi söylüyorum. Karşılaştırmalara bakınca cf nakedlere en yakın ktm görünüyor. Tassarıncılarıds aynı kişi.
İma edicek olursam, oda, kalite ve destek diyip ın marka yapıp, ona görede fiyat çekiyorlar. Ünü tanınır tanınmaz, çinmalı dediğimiz d kalite ucuz imalata geçiyorlar, destek mestek kalmıyor. Foyeleri çıkıncada, müşteri ve hatta bayileri perişan edip ortada bırakıp tezgahı ucuz çinmalı marka bir firmaya bırakıp aradan sıyırıp, paraları yemeye çekiliyorlar.
23 sene avruada yaşadım, tanınmış bir firma istediği gibi piyasaya girip çıktığını ne gördüm nede duydum. Bir firma artık burda ùrün satmak istemiyorum dediği an, devlet o firmayı müşterisi olmuş vatandaşı için, kemikten eti ayırırcasına tazminat davaları açılıyor.
Maalesef bizi elalem soyarken, bizimkiler, afedersin birbiriyle sodk yarışna girmiş, arkadanda gelip giden ceplerine üç beş atsın yeter, diyor.
Piyasa kerane gibi olmuş. Parayı basan düdüğü çalıp gidiyor.
Markayım sağlamım, ürünümün arkasındayım diyen, KTM ve diğerlerinden bir ününüm yok. Alanlar ve onların ürünlerini satanlar düşünsün, artık.
Selamlarla iyi forumlar...
Resimleri invert edince aynı renk çıkması ne anlam ifade ediyor?

Motosikletlerin ağırlıklarina, şase dizaynlarına baksanız aradaki uçurum ortaya çıkıyor zaten...

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:28 ----------


Onları bana yolla :) 5000km olmadan SDR'ın piston silindir değişti...

Uzun sürdü ama garanti altında gayet düzgün çalışarak hallettiler.

Ducati BMW de çok farklı değil. Kafam rahat olsun diyen Japon'dan vazgeçmemeli...

Ama motosikletler güzel. Millet bile bile boşuna almıyor hâlâ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5000 mi 50.000 mi ?
Bu arada şu motorla 2 video atta biraz gözümüz gönlümüz şenlensin :)

5000. Video ile ugrasmayi sevmiyorum ama bir denemem burada var:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ari-bilgi-paylasim-basligi-2.html#post4212353

Bayılıyorum caponculara, Capon olsun çamurdan olsun, Hatta çamurdan değil Honda olsun olmuşken:cat:

Evet, "caponcu" ve "Hondaci" oldugum icin KTM kullaniyorum :queen:
Bayiliyorum şu herkesi kendi gibi zanneden markacilara... :wiinkk:

Karşılaştırmalara bakınca cf nakedlere en yakın ktm görünüyor. Tassarıncılarıds aynı kişi.
Hangi tasarimcilari ayni? Sase mi? Motor mu? Estetik mi?

Size oyle gozukmesi disinda motosikletlerin ortak olan yonlerine dair net bir bilgi var mi?

Bu arada daha yeni KTM ile CFMoto isbirligi karari aldi, ama 1 sene olmadi daha...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Araştırırken denk geldiydi. 150mi 250cc mi karşılaştırmasını internette bulduydum. 90% aynıydılar. Sade Tasarımcısı yazıyordu ve ikisindede aynı isim geçiyordu.
İşbirliği kararıda almışlarsa vardır o zaman dahada aynı tarafları. Yedekparça yansanayiden ucuz üretebilen başka bir motosiklet markası, mesela. Kim bilir. Keyf için yapmıyorlarya neticede para kazanmak için üretip satıyorlar.
Gençliğimde ktm şimdi bizdeki kanuni gibi bişeydi, ve sade cross dirk bike leri vardı. Ss Şimdiki ss modelleri hala çok biçimsiz, bana göre.
5000. Video ile ugrasmayi sevmiyorum ama bir denemem burada var:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ari-bilgi-paylasim-basligi-2.html#post4212353



Evet, "caponcu" ve "Hondaci" oldugum icin KTM kullaniyorum :queen:
Bayiliyorum şu herkesi kendi gibi zanneden markacilara... :wiinkk:


Hangi tasarimcilari ayni? Sase mi? Motor mu? Estetik mi?

Size oyle gozukmesi disinda motosikletlerin ortak olan yonlerine dair net bir bilgi var mi?

Bu arada daha yeni KTM ile CFMoto isbirligi karari aldi, ama 1 sene olmadi daha...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gençliğimde ktm şimdi bizdeki kanuni gibi bişeydi, ve sade cross dirk bike leri vardı. Ss Şimdiki ss modelleri hala çok biçimsiz, bana göre.
Şimdi Avrupanin en büyük motosiklet üreticisi... BMW ve Ducati'yi sollamış durumda...
KTM'in adamakıllı SS'i yok zaten...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Simdi elma ile armutu karistirmamak laIm

Kymco saglammi saglam hicbir sorun yok...
Azer bulbul gibi titriyordu

3. El xmax bindigim gun titresim siz motor nasil bir ninet onu gordun

Pahali olsun xmaz olsun yadacapon
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
ktm'de adam akıllı biri yok. En iyi markalardan öğrenip, bir tık daha iyi olmaya çalışan bir austurya firması. Lanet olası,, avruoanın en nasional faşist ülkesi, nazilerin beşiği. Ülkemde'de milletime öyle bir firmaya kar sağlamaya çalıśanları hiç de taktir etmiyorum, hele dünyanın diğer tarafında öyle bir firmayı, insanıma reklam yapanı.
Şimdi Avrupanin en büyük motosiklet üreticisi... BMW ve Ducati'yi sollamış durumda...
KTM'in adamakıllı SS'i yok zaten...
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
heyecan aramamakta fayda var, bende ktm çok istedim , gittim kawasaki aldım :D gerçekten çok tuhaf sorunları çıkıyor motorların , zamanla çözerler inş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ktm'de adam akıllı biri yok. En iyi markalardan öğrenip, bir tık daha iyi olmaya çalışan bir austurya firması. Lanet olası,, avruoanın en nasional faşist ülkesi, nazilerin beşiği. Ülkemde'de milletime öyle bir firmaya kar sağlamaya çalıśanları hiç de taktir etmiyorum, hele dünyanın diğer tarafında öyle bir firmayı, insanıma reklam yapanı.
Haydaaaa... Merhum Barkın'ı da gömün o zaman. Porsche'u da gömelim, vosvos'u da, çünkü Ferdinand Porsche direk Hitler için hibrit tank dizayn etti... KTM de, Porsche da, VW da Nazi... Bunlar hakkında pozitif bir şey yazan da Nazi sevici. Buyrun buradan yakın...

Bak şimdi böyle yazınca canım birilerini terörist ve vatan haini ilan etmek istedi acaip bi şekilde... Saçma biliyorum ama istiyo insanın canı işte :queen:
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
:queen:
bmwvehitler.jpg
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Sade şahsi görüşlerimi yazıyorum. Bahsettiğiniz markalar alman malı. Austurya değil, hitlerde austurta malıydı,, kaisere deli bir general lazındı,, austuryadann gerirtti, başa koydu, işini hallettirdikften sonra başından atamadı ve hitller iyice kudurup dünyaya saldırdı. Almanyada 10 sene tarih okudum. Dersde nazillerin aliyans yüzügü topllarken yahudilerin parmaklarını penseyle keserek toplarkken yasak videolarına kadar izlettiler. Orda kim ne ve neyapti iyi biliyorum. Hepsi nazi demiyorum. En çok radikal ülke austurya diyende almanın ta kendisi. Ayriyetten VW'nin iki çizgisini değiştirirsen nazi işareti okluyor Ama bunu farketmeyip eskiden kalmış olabilir. Bunu için orjinal vw gibi harfleri üst üste yazıp iki buçuk çizgiydi galiba, yerini değiştirince Kreuzhaken oluyor.
Emopati toplanan yerde, brahmetli insanların isimlerini kullanarak kendine sempati toplamaya çalışmakda hiç hoş değil. Barkın B. sayıp sevilecek bir insandı, adını oraya buraya çekimeyip, kendisini emeğiyle anmaktan fazlası sana bana düşmmez.
Haydaaaa... Merhum Barkın'ı da gömün o zaman. Porsche'u da gömelim, vosvos'u da, çünkü Ferdinand Porsche direk Hitler için hibrit tank dizayn etti... KTM de, Porsche da, VW da Nazi... Bunlar hakkında pozitif bir şey yazan da Nazi sevici. Buyrun buradan yakın...

Bak şimdi böyle yazınca canım birilerini terörist ve vatan haini ilan etmek istedi acaip bi şekilde... Saçma biliyorum ama istiyo insanın canı işte :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok yanlış, toptancı, kafatasçı yaklaşımlar bunlar... Avusturya'da ırkçılık ve ayrımcılık fazla olduğu için o ülkedeki her insan ve şirket öyle olmak zorunda değil.

Barkın'ın ismini suistimal'le suçlamadan önce aşağıdaki lafınızı tekrar okuyun, sonra Barkın'ın direk görüştüğü KTM yetkilileri üzerinden KTM hakkında söylediklerini dinleyin...

ktm'de adam akıllı biri yok. En iyi markalardan öğrenip, bir tık daha iyi olmaya çalışan bir austurya firması.

 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Amacın ne dünyanın diğer tarafından ortaya onu bunu atıp insanları suçlamak. Haddinizi bilin. Görüşünüzü yazdınız, aynısını bende yaptım. Siz neyi tavsiye edip beğeniyorsanız beğenin, ben beğenmiyir ve tavsiye etmiyorum. Uzatmaya gerek yok ve sizinle hele hiç. Siz beni hedef alıyorsunuz. Haddinizi bilin. Sorun görüyorsan şikayer edersin. Nokta.
Çok yanlış, toptancı, kafatasçı yaklaşımlar bunlar... Avusturya'da ırkçılık ve ayrımcılık fazla olduğu için o ülkedeki her insan ve şirket öyle olmak zorunda değil.

Barkın'ın ismini suistimal'le suçlamadan önce aşağıdaki lafınızı tekrar okuyun, sonra Barkın'ın direk görüştüğü KTM yetkilileri üzerinden KTM hakkında söylediklerini dinleyin...



http://youtu.be/JFB48vImA6A
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz beni hedef alıyorsunuz. Haddinizi bilin. Sorun görüyorsan şikayer edersin. Nokta.

Bilgi, var olan ön yargılarla çelişince tepkiler ikiye ayrılıyor: Kimileri "belki de zannettiğim gibi değilmiş" diyebiliyorlar, kimileri de şahsi tehdit olarak algılayıp agresifleşiyor.

Ben sizi tanımam etmem. Siz de beni. Ne alıp veremediğim olabilir sizinle... Sadece konuşulanlar üzerinden, konuşulan konu hakkında yorum yapıyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Avusturya dağlık bir ülke, dünyanın bütün dağlık bölgelerinde yaşayan insanlar ova / kıyı insanlarına göre daha keskin ve köşelidir; yaşam şartlarının zorluğu insanların karakterini de etkiliyor. (Bkz. Arnavutluk, Sırbistan, Karadeniz, Gürcistan, Çeçenistan vs. vs.)

@hasmet; motoru dik tutup sadece kendini sağa veya sola eğip gidonu çevirerek dönen biriyle fikir alışverişi yapıyorsun; o detayı da belirtmiş olayım...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Benimde burda kimseyle alıp vereceğim yok. Bilgi fikir paylaşımı için hoş beş sohbetle buradayım. Burdaki insanları konu edip hakkında fikirlerimi ortaya atmak değil. Hakkımda fikirlerimde ve hisslerim konusunda uyduruk uyduruk yorumlar yapıyorsunuz.
Bilgi, var olan ön yargılarla çelişince tepkiler ikiye ayrılıyor: Kimileri "belki de zannettiğim gibi değilmiş" diyebiliyorlar, kimileri de şahsi tehdit olarak algılayıp agresifleşiyor.

Ben sizi tanımam etmem. Siz de beni. Ne alıp veremediğim olabilir sizinle... Sadece konuşulanlar üzerinden, konuşulan konu hakkında yorum yapıyoruz.

A demeden armuta yorum yapanlarda bambaşka bir alem.


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

Bu ne şimimdi Admin? Henim yazdığım niye başkasının yorumunun bir satırı olarak görünüyor.
Lanet olsun, bu formunda altını üstüne getirmişler. Ülkeyi satıp kaçmışlar, insanını satıp yemişler, formuda haklayıp altını üstüne getirtmeyi suistimal etmemişler. Vay canına. İnsanı malzeme etmekten başka birşey kalmamış burdada. Ne haliniz varsa görün.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimde burda kimseyle alıp vereceğim yok. Bilgi fikir paylaşımı için hoş beş sohbetle buradayım. Burdaki insanları konu edip hakkında fikirlerimi ortaya atmak değil. Hakkımda fikirlerimde ve hisslerim konusunda uyduruk uyduruk yorumlar yapıyorsunuz.
Makul görmediğim fikirler hakkında yorumda bulunup soru sordum sadece. Bunda yanlış ne var?

KTM'den nefret ediyor olabilirsiniz. Tamamen keyfinize kalmış. Ama bu nefretinize uydurduğunuz kılıflar bi acaipse, görüp sorgulayan insanların suçu nedir?

Hayır KTM fanatiği biri de değilim. Aldığım yepyeni motosikletin daha bir yılı dolmadan bir kaç ay serviste yatması hoşuma gitmedi çünkü. Yeri geldikçe de dile getiriyorum. Ama nefret ediyor da değilim. Bindiğim en rahat, kullanışlı, performanslı ve zevkli motosikletlerden biri çünkü. Benzer özelliklere sahip olan bir Japon da yoktu aldığımda...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben duke200 duke390 kullandım. Ulan övüp durduğunuz ktm bumuydu dedirtti bana motosikletler.

Şimdi duke 2 640 lc4 var 2002 model. Övüp durdukları ktmnin kalitesi bu motosiklette var açıkçası 😀 Günümüz şartlarında kara düzen bi motosiklet ama o yıllar için baya baya kaliteli malzeme kullanmış adamlar.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Ben duke200 duke390 kullandım. Ulan övüp durduğunuz ktm bumuydu dedirtti bana motosikletler.

Şimdi duke 2 640 lc4 var 2002 model. Övüp durdukları ktmnin kalitesi bu motosiklette var açıkçası Günümüz şartlarında kara düzen bi motosiklet ama o yıllar için baya baya kaliteli malzeme kullanmış adamlar.

eskiler daha sağlamdı gerçekten 68 ve 87 model traktörümüz vardı ne debriyajdan bölündü ne aks kesti yeni traktörler azcık zora gelince ön takımı sert vurdurunca yerde kalıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst