- Katılım
- 31 Eki 2016
- Mesajlar
- 2,422
- Konu Yazar
- #1
Az önce dudullu semalarında sakin sakin seyir halinde gidiyorum baktım çevirme var yavaşladım işareti aldım girdim çevirmeye.
Merhaba, merhaba.
Evraklari verdim bi problem yok, sonra tontiş memur abi ile aramda geçen diyalog bu.
-Dostum ben seni egzozdan durdurdum haberin olsun.(Dedi ve bir yandan ceza makbuzunu eline alıyor)
+Neden ki abi ?(Ben ufak çaplı bi şok)
-Ne demek neden, patır patır geliyosun yani egzoz fabrikasyon değil belli.
+Yok abi gözünü seveyim stok egzoz bu ne diyosun sen.
-Dostum böyle stok egzoz mu olur, normal değil bu.(Kalem falan hazırlıyor)
+Abi kurban olduğum şaka felan mı, vallahi billahi stok egzoz bu dur gösteriyim etme gözünü seveyim uğraştırma beni mahkemelerde.
-Buyur kardeşim nasıl göstereceksin merak ediyorum.
+Abi bak motorun resmi sitesinde fotoğrafı(Telefondan netten gösterdim) bak egzozlar aynı, zaten egzoz filtresi ucunda belli çantamda alet edevat var cekip çıkarmayı denesen çıkaramazsın, egzoz bağlantısına dokunulmadı hiç, bak fabrika puntoları bile duruyor pasli hatta puntolar, kurban olayım ben anlamam diyosan en yakın yunus ekibini çağır baksınlar yemin ediyorum stok egzoz.
-Dur bakalim bekle biraz(dedi telefondan birileriyle konuştu)
-Tamam abicim kusura bakma vaktini aldık az kalsın yanlışlık yapacakmışız helal et hakkını.
+Yok abi estafrullah, ödümü kopardın motor zaten egzoz cezası kadar, vallahi kendini satsa anca öder
-Kusura bakma tekrar, ama ses pek normal gelmedi bana, bi kontrol ettir, çünkü başını ağrıtacak bi durum bu.
+Bu direkten dönme sonrası mutlaka baktırıcam kolay gelsin.
Öncelikle arkadaşlar, memur haksız diyemiyorum çünkü motor özellikle yokuş inerken yüksek devirde kompresore girince pancar motoru gibi patır patır patlıyor.
Bu egzoz sesi başıma muayenede iş açacak diyordum, çevirmede açtı.
Egzoz gerçekten stok, en ufak bir işlem yapilmadi, egzoz manifoldu falan sağlam conta yeni.
İşin özeti Xtreme150 sıfır aldığım ilk günden beri egzoz böyle sahibi olanlar bilir.
Ben bu egzozun sesini nasıl kısabilirim, yada bu sesi tescilleyecek bir belge falan bi yol yöntem varmıdır ?
Az kalsın 1000 lira kaçıyordu içimize.
Ayrıca insan gibi yaklaşan, insan gibi dinleyen, benim dediklerimi önemseyen memur beye minnettarım.
Babacan tavrı sayesinde, ikimizinde medeni bi şekilde birbirimizi anlamaya çalışması sayesinde bir yanlıştan dönüldü.
Elbette hukuki yollarla arardim hakkimi tekrar ama, beni hem vaktimden hem huzurumdan edecekti.
Koşturacaktım adliye koridorlarında boş bir muhabbet yüzünden.
Normalde gergin biriyimdir genel olarak.
Demek ki sakinlik gerekiyormuş bazen.
Merhaba, merhaba.
Evraklari verdim bi problem yok, sonra tontiş memur abi ile aramda geçen diyalog bu.
-Dostum ben seni egzozdan durdurdum haberin olsun.(Dedi ve bir yandan ceza makbuzunu eline alıyor)
+Neden ki abi ?(Ben ufak çaplı bi şok)
-Ne demek neden, patır patır geliyosun yani egzoz fabrikasyon değil belli.
+Yok abi gözünü seveyim stok egzoz bu ne diyosun sen.
-Dostum böyle stok egzoz mu olur, normal değil bu.(Kalem falan hazırlıyor)
+Abi kurban olduğum şaka felan mı, vallahi billahi stok egzoz bu dur gösteriyim etme gözünü seveyim uğraştırma beni mahkemelerde.
-Buyur kardeşim nasıl göstereceksin merak ediyorum.
+Abi bak motorun resmi sitesinde fotoğrafı(Telefondan netten gösterdim) bak egzozlar aynı, zaten egzoz filtresi ucunda belli çantamda alet edevat var cekip çıkarmayı denesen çıkaramazsın, egzoz bağlantısına dokunulmadı hiç, bak fabrika puntoları bile duruyor pasli hatta puntolar, kurban olayım ben anlamam diyosan en yakın yunus ekibini çağır baksınlar yemin ediyorum stok egzoz.
-Dur bakalim bekle biraz(dedi telefondan birileriyle konuştu)
-Tamam abicim kusura bakma vaktini aldık az kalsın yanlışlık yapacakmışız helal et hakkını.
+Yok abi estafrullah, ödümü kopardın motor zaten egzoz cezası kadar, vallahi kendini satsa anca öder
-Kusura bakma tekrar, ama ses pek normal gelmedi bana, bi kontrol ettir, çünkü başını ağrıtacak bi durum bu.
+Bu direkten dönme sonrası mutlaka baktırıcam kolay gelsin.
Öncelikle arkadaşlar, memur haksız diyemiyorum çünkü motor özellikle yokuş inerken yüksek devirde kompresore girince pancar motoru gibi patır patır patlıyor.
Bu egzoz sesi başıma muayenede iş açacak diyordum, çevirmede açtı.
Egzoz gerçekten stok, en ufak bir işlem yapilmadi, egzoz manifoldu falan sağlam conta yeni.
İşin özeti Xtreme150 sıfır aldığım ilk günden beri egzoz böyle sahibi olanlar bilir.
Ben bu egzozun sesini nasıl kısabilirim, yada bu sesi tescilleyecek bir belge falan bi yol yöntem varmıdır ?
Az kalsın 1000 lira kaçıyordu içimize.
Ayrıca insan gibi yaklaşan, insan gibi dinleyen, benim dediklerimi önemseyen memur beye minnettarım.
Babacan tavrı sayesinde, ikimizinde medeni bi şekilde birbirimizi anlamaya çalışması sayesinde bir yanlıştan dönüldü.
Elbette hukuki yollarla arardim hakkimi tekrar ama, beni hem vaktimden hem huzurumdan edecekti.
Koşturacaktım adliye koridorlarında boş bir muhabbet yüzünden.
Normalde gergin biriyimdir genel olarak.
Demek ki sakinlik gerekiyormuş bazen.