- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Tepe taklak, baş aşağıya tüm paraların dökülmesi mevzusuda var.
Benim boxer da patırdıyor abi yüksek devirler de beni de çevirsin bu polis abiler hiç girmedim merak ediyorum çevirmeyi![]()
Abi geçmiş olsun.
Söz güzelmiş
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkesde yok...
-MrMud
Ama "herkesde" yazmışsın dikkatimi çekti. Yol "yabdı" diyen birisiysen sıkıntı yok. :cat: Ha değilim dersen doğrusu; "herkeste" :queen:
1002 lira ver sanada diyim :queen: :queen:
Buji tırnak aralığı düşük olursa ilk marşta soğukta filan çabuk çalışıyor ama gaz kesince patırdama yapıyor. Normalden açık olursa patırdama yapmıyor ama ilk marşlarda çalışmıyordu. 125 cc titan motorda bu sorunla çok uğraşmıştık.
Buji aralığını biraz açma şansın olursa denermisin?
Sonucuda yazarsan yeniden bilgi sahibi oluruz.
1240 TL olmadı mı o ceza 1002'den yav :queen:
nalet olsun zamları pardon fiyat revizelerini takip edemiyoruz artık
Senin asfalt da ne işin var ya
Hazır buji konusu açılmış, NGK'nın da adı geçmişken sorayım: Piyasada sahte NGK bujiler dolandığı hakkında bir şey duydunuz mu?