Stock Egzozdan Ceza Yemenin Eşiğinden Döndüm...

Katılım
16 Eki 2018
Mesajlar
507
egzozunuza çok afedersin tişört sokmak suretiyle.. yok ya o başkaydı.. hah hatırladım. muayeneden geçmek için egzoza bulaşık teli sokuşturunca sesi kesiyormuş.. bir arkadaştan duymuştum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motosiklette fmf egzoz var, bağlantı yerlerine plaka koyup sesi kestim orjinaliyle ya aynıdır yada daha azdır fazla olması imkansız. Orjinal bulabilsem takarım ama bulabileceğimi hiç sanmıyorum (duke 2 640) Bu sezonda başım çok ağrıyacak gibi geliyo ama olsun 😀
[YT]9wTUueCqKz4[/YT]
videoyu gösterip orjinali bu polis emice diycez artık.

Deliye her gün

Braaaaaaaaaaaaaap day 😀
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
Arkadaşlar bende aynı sorundan müzdaribim egzoz bana da gürültülü geliyor sesi kısmanın yolunu bulan varsa paylaşırsanız sevinirim
 
Katılım
1 Tem 2017
Mesajlar
174
Abi geçmiş olsun.

Söz güzelmiş
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkesde yok...
-MrMud

Ama "herkesde" yazmışsın dikkatimi çekti. Yol "yabdı" diyen birisiysen sıkıntı yok. :cat: Ha değilim dersen doğrusu; "herkeste" :queen:
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Frankestayn , ne polisi gör ne de salavat getir . Bu kadar hevesli olmayın çevirmeye girip de polisin kucağına düşmeye.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Benim boxer da patırdıyor abi yüksek devirler de beni de çevirsin bu polis abiler hiç girmedim merak ediyorum çevirmeyi :D

İlla diyosun ki çevir bizi delirt bizi mr policeman :D
Olur kardeş o da olur :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:13 ----------

Abi geçmiş olsun.

Söz güzelmiş
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkesde yok...
-MrMud

Ama "herkesde" yazmışsın dikkatimi çekti. Yol "yabdı" diyen birisiysen sıkıntı yok. :cat: Ha değilim dersen doğrusu; "herkeste" :queen:

Seni bu tür küçük işlerle yorduğum için özür dilerim kardeşim, teşekkür ederim uyarı için :mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Buji tırnak aralığı düşük olursa ilk marşta soğukta filan çabuk çalışıyor ama gaz kesince patırdama yapıyor. Normalden açık olursa patırdama yapmıyor ama ilk marşlarda çalışmıyordu. 125 cc titan motorda bu sorunla çok uğraşmıştık.
Buji aralığını biraz açma şansın olursa denermisin?
Sonucuda yazarsan yeniden bilgi sahibi oluruz.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Buji tırnak aralığı düşük olursa ilk marşta soğukta filan çabuk çalışıyor ama gaz kesince patırdama yapıyor. Normalden açık olursa patırdama yapmıyor ama ilk marşlarda çalışmıyordu. 125 cc titan motorda bu sorunla çok uğraşmıştık.
Buji aralığını biraz açma şansın olursa denermisin?
Sonucuda yazarsan yeniden bilgi sahibi oluruz.

Kaliteli bi buji alip değiştirip deneyeceğim yarın, o arada eski bujinin aralığını açar denerim önce :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

1240 TL olmadı mı o ceza 1002'den yav :queen:

nalet olsun zamları pardon fiyat revizelerini takip edemiyoruz artık

Ben en son 1002'de kaldım sonrasını hatırlamıyorum :queen:
 
Katılım
18 May 2018
Mesajlar
89
bu egzoz patırdaması benimde başıma bela açacaktı. trafik ekiplerinin yanından geçerken ya debriyaj çekili ya da gaz kesmeden geçiyordum kompresore girdiğinde fazla dikkat çekici bir patırdama yapıyordu ustama gidip durumu anlattım katalizör iptali yaparsak patırdama kesilir dedi bir zararı olmadığını da belirtti. katalizör iptalini yaptırdım patırdama kesildi rahat rahat dolaşıyorum...
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Konuya yazacaktım aklımdan çıkmış kusura bakmayın.
Geçtiğimiz hafta sonu NGK marka bir buji ile motordaki bujiyi değiştirdim, patlama %80 oranında düştü.
Muhtemelen yanmayan benzin yüzünden oluşan patlamaları kesti.
Katalizör muhabbetini gittiğim usta da söyledi fakat, buji sesi kesmekte yeterli gelince katalizör iptaline gerek duymadık.
Bu mühendisler bunu koyduysa şekilden koymamıştır herhalde, gereksiz yere iptal etmek istemedim.
 
Katılım
18 May 2018
Mesajlar
89
bende önce bujiyi denedim fakat pek faydasını görmedim ufak çaplı bir araştırmadan da katalizör iptalinin zararının olmadığını öğrendikten sonra iptal ettirdim
 
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
14
Sa kardesim bidahaki cevirmede kontak kapatip gec ordan ;p saka bir yana mantik degisik param olsa duzgun bise ile gezersin degilmi sonra bakanda cikip aciklama yapiyor neymis efendim ceza gelirleri muhtac vatandasa gidiyor diyor fabrikada bir arkadasimda bi merso bide reno var sirf merakdan sordum soyle bakalim merso kac kere cevirmeye girdi +hic girmedi abi... Dedi siritarak bende e peki reno? Dedim +ohoo sayisi belli degil goren ceviriyor... Bende soruyorum bu fakirin ameliyatlari olmasa bu ulkede baska ne is yapcaklardi bu somurucu kitle acaba... Selamlar efenim...
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Hazır buji konusu açılmış, NGK'nın da adı geçmişken sorayım: Piyasada sahte NGK bujiler dolandığı hakkında bir şey duydunuz mu?
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Hazır buji konusu açılmış, NGK'nın da adı geçmişken sorayım: Piyasada sahte NGK bujiler dolandığı hakkında bir şey duydunuz mu?

20 liraya Ngk aldım. Büyük ihtimalle sahtedir. İrudyumu çıkarıp onu taktığımdan beri gazdan elimi çekince patırdamaya başladı motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst