Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
146
Metzeler Sportec Street kullanan var mı? Fuar da kampanya falan olursa bende stok lastiklerini değiştirmeyi düşünüyorum.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Selam arkadaşlar.
Bugün yakındaki bir bayide dominara baktım. Motor oldukça hoşuma gitti. Bana ağır gelebileceğini düşünmüştüm ama hiç öyle değil; hem sele yüksekliği fazla değil hem de motor derli toplu olduğu için kolay kontrol edebildim. Oturuş ve gösterge pozisyonu ergonomik geldi. Eşim de yanımdaydı O da beğendi Dominarı.

En önemlisi de bayi 20 bin TL gibi bir fiyat verdi, ilk bakımını da hediye edebileceğini söyledi. Şartlar uygun gibi görünüyor, siz ne dersiniz?
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
251
Selam arkadaşlar.
Bugün yakındaki bir bayide dominara baktım. Motor oldukça hoşuma gitti. Bana ağır gelebileceğini düşünmüştüm ama hiç öyle değil; hem sele yüksekliği fazla değil hem de motor derli toplu olduğu için kolay kontrol edebildim. Oturuş ve gösterge pozisyonu ergonomik geldi. Eşim de yanımdaydı O da beğendi Dominarı.

En önemlisi de bayi 20 bin TL gibi bir fiyat verdi, ilk bakımını da hediye edebileceğini söyledi. Şartlar uygun gibi görünüyor, siz ne dersiniz?

Tekirdağ ilinde 17750 tl fiyat verilmiş sıfır için yine Antalya'da 19400 fiyat verilmiş nakitte özel fiyat verilir demiş yani ufak bir pazarlık yapılabilir,bence 18500-19000 lira bandına düşer bayi,sıkı pazarlıkla alabilirsiniz,şu an sezonu değil bu yüzden pazarlık kozunuzu iyi kullanın derim,ve bu arada Tufanlar motorsa görüştüğünüz elindeki motorlar 2017 model pazarlık kozunuzu arttırır.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Selam arkadaşlar.
Bugün yakındaki bir bayide dominara baktım. Motor oldukça hoşuma gitti. Bana ağır gelebileceğini düşünmüştüm ama hiç öyle değil; hem sele yüksekliği fazla değil hem de motor derli toplu olduğu için kolay kontrol edebildim. Oturuş ve gösterge pozisyonu ergonomik geldi. Eşim de yanımdaydı O da beğendi Dominarı.

En önemlisi de bayi 20 bin TL gibi bir fiyat verdi, ilk bakımını da hediye edebileceğini söyledi. Şartlar uygun gibi görünüyor, siz ne dersiniz?

Ben İstanbul dışından aldım ve 18.000 altına alabilmiştim, alırken İstanbul'da 18.500'den aşağı bulamamıştım.. Arkadaşlar yazmış 2017 model artık 2.yaşına girdi aletler, biraz daha pazarlık et ya da Anadoludan getirt, benim motoru Ispartadan kargosunu bayii yaparak gönderdi. 2018 Nisan'da aldım ben. Sıkı pazarlık et hele hele nakit vereceksen epeyce bir düşürürsün fiyatı. Acele etme, bir kaç farklı bayiiden fiyat al. İlk bakımı zaten genellikle hediye ediliyor, benimki de öyleydi, üstelik motoru dışarıdan almama rağmen.:wiinkk:



Bu arada herkesin yeni yılı kutlu olsun.
Motoru olmayanlar motorlansın, olanlar sağlıkla sürsün.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
38
ben de 4600 km de genel olarak temiz ve kazasız , yan .anta,uzun cam ve bikaç ekstra daha olan mavi bir dominar aldım 17000 tlye. hemen bir bakım yaptırıp 70 80 km kadar yol yaptım. rs200 den sonra güç oturuş şahane titreşim biraz var ama sorun değil.

fakat yan çantaların demirleri olmasına rağmen bir türlü düzgün bağlayamadım force gt marka çantalar kullanan var mıdır başka acaba ?
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Ben İstanbul dışından aldım ve 18.000 altına alabilmiştim, alırken İstanbul'da 18.500'den aşağı bulamamıştım.. Arkadaşlar yazmış 2017 model artık 2.yaşına girdi aletler, biraz daha pazarlık et ya da Anadoludan getirt, benim motoru Ispartadan kargosunu bayii yaparak gönderdi. 2018 Nisan'da aldım ben. Sıkı pazarlık et hele hele nakit vereceksen epeyce bir düşürürsün fiyatı. Acele etme, bir kaç farklı bayiiden fiyat al. İlk bakımı zaten genellikle hediye ediliyor, benimki de öyleydi, üstelik motoru dışarıdan almama rağmen.:wiinkk:



Bu arada herkesin yeni yılı kutlu olsun.
Motoru olmayanlar motorlansın, olanlar sağlıkla sürsün.:)

Bayinin elindeki son motordu ve 2017 de gelen 2. parti olduğunu söyledi. Pazarlığı baştan sıkı tuttu demek :)

Şehir dışında daha uygun fiyatlar var ama motoru getirmek kış sezonunda zor olur diye çok düşünmüyordum. Bu kargo işi nasıl oluyorki, montajlı halde zarar vermeden taşımak zordur bence, güvenebilir miyiz?

Son olarak, anlamadığım konu şudur; Isparta'daki bayi nasıl bakım hediye etti, yani bakımı nasıl yaptırdınız?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bayinin elindeki son motordu ve 2017 de gelen 2. parti olduğunu söyledi. Pazarlığı baştan sıkı tuttu demek :)

Şehir dışında daha uygun fiyatlar var ama motoru getirmek kış sezonunda zor olur diye çok düşünmüyordum. Bu kargo işi nasıl oluyorki, montajlı halde zarar vermeden taşımak zordur bence, güvenebilir miyiz?

Son olarak, anlamadığım konu şudur; Isparta'daki bayi nasıl bakım hediye etti, yani bakımı nasıl yaptırdınız?

İsparta daki bayi hediye etmiyor ilk bakım genellikle hediye ediliyor diyor, kuralkan ın talimatı varsa servislere o şekil bakım hediye ediliyor olabilir net bilgim yok onu da söylim ben 2.el almıştım çünki. Kargo işi trevego otobüse yüklenerek gönderiliyor galiba, aynalar sökük vaziyette otobüsün içine güzel bir şekilde yüklenerek seyahat ediyor siz aynayı takıp kontağı çevirip ilk benzinliğe gidiyorsunuz ve yolunuza bakıyorsunuz.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kuralkan fabrikadan bu şekil bir servislere bildirim gelmiş.
( Tüm BAJAJ DOMİNAR kullanıcılarının dikkatine...
Kuralkan dominar modeli için iyileştirme yapmıştır.
Zincir sürtme aparatını garantiniz bitsin yada bitmesin ücretsiz yeni aparatla değiştirebilirsiniz. ) Bilginize.
 
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
70
Kuralkan fabrikadan bu şekil bir servislere bildirim gelmiş.
( Tüm BAJAJ DOMİNAR kullanıcılarının dikkatine...
Kuralkan dominar modeli için iyileştirme yapmıştır.
Zincir sürtme aparatını garantiniz bitsin yada bitmesin ücretsiz yeni aparatla değiştirebilirsiniz. ) Bilginize.

Dostum zincir sürtme aparatı ne ola ki? Ben zincir veya zincir koruma parçasına dair hiç bi sorunla karşılaşmadım bugüne kadar. Ne olduğunu merak ettim.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Dostum zincir sürtme aparatı ne ola ki? Ben zincir veya zincir koruma parçasına dair hiç bi sorunla karşılaşmadım bugüne kadar. Ne olduğunu merak ettim.

Buyuk ihtimalle,

Arka salincak,sol tarafinda zincirin uzerinde yüzdüğü lastik parçadan bahsediyorlar.

Salincak gobegine montajlaniyor

Ayrica o parcanin teknik ismi

ZİNCİR SIYIRICI olarak geçer..

 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dostum zincir sürtme aparatı ne ola ki? Ben zincir veya zincir koruma parçasına dair hiç bi sorunla karşılaşmadım bugüne kadar. Ne olduğunu merak ettim.

Bende tam olarak çıkaramadım ve bir sorunla karşılaşmadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Buyuk ihtimalle,

Arka salincak,sol tarafinda zincirin uzerinde yüzdüğü lastik parçadan bahsediyorlar.

Salincak gobegine montajlaniyor

Ayrica o parcanin teknik ismi

ZİNCİR SIYIRICI olarak geçer..

[url]https://i.hizliresim.com/0Rn5E9.jpg[/url]

Eğer bu parça ise büyük ihtimal zincirde sürtme izi oluyor, zincir bu parçaya değdiği için zincirde sürtme izi bırakıyor buna istinaden bu parçayı değişiyorlar olabilir, orjinal zincir bu parçaya sürtüyor ben 520 oringsiz zincir kullandığım için orjinalindeki gibi sürtme izi hiç yapmıyor ama en azından bu parçayı yenilemiş olurum sonuçta motor 30000km ye dayandı.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bende tam olarak çıkaramadım ve bir sorunla karşılaşmadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------



Eğer bu parça ise büyük ihtimal zincirde sürtme izi oluyor, zincir bu parçaya değdiği için zincirde sürtme izi bırakıyor buna istinaden bu parçayı değişiyorlar olabilir, orjinal zincir bu parçaya sürtüyor ben 520 oringsiz zincir kullandığım için orjinalindeki gibi sürtme izi hiç yapmıyor ama en azından bu parçayı yenilemiş olurum sonuçta motor 30000km ye dayandı.

Yok,ne iz birakacak zincirde..

O malzeme lastik(kaucuk)bildigin yumusak bir parca.

Tam tersi,zincir ona surterek aşındirir kanal yapar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yok,ne iz birakacak zincirde..

O malzeme lastik(kaucuk)bildigin yumusak bir parca.

Tam tersi,zincir ona surterek aşındirir kanal yapar.

Zarar vermiyor ama sürtmeden dolayı zincirde iz belli oluyor, bu parçanın ortası çukur kenarı yüksektir ve zincir hareket edince orta çukurda değil parçanın bir kenarından doğru hareket ediyor ve zincir yağlı olunca sürtme izi belli oluyor o yüzden dedim ama zaten plastik parça zincire etki etmez, etki plastik parçaya oluyor dediğin gibi.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben o parçayı zincir kaydırıcı diye biliyorum; maksadı zincir maşaya çarpıp sürtmesin her iki parça da aşınmaya maruz kalmasın...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bayinin elindeki son motordu ve 2017 de gelen 2. parti olduğunu söyledi. Pazarlığı baştan sıkı tuttu demek :)

Şehir dışında daha uygun fiyatlar var ama motoru getirmek kış sezonunda zor olur diye çok düşünmüyordum. Bu kargo işi nasıl oluyorki, montajlı halde zarar vermeden taşımak zordur bence, güvenebilir miyiz?

Son olarak, anlamadığım konu şudur; Isparta'daki bayi nasıl bakım hediye etti, yani bakımı nasıl yaptırdınız?

Adamlar motor kontağı aç çalıştır halde nakliye kamyonu ile Orhanlı'ya ambara yolladı ben de gidip aldım çalıştırdım eve geldim:). Nakliyesini onlar karşıladı. Bakımı Isparta hediye etmiyor, burada baymoto etti, daha doğrusu Kuralkan etti. Valla motor tertemiz geldi, üzerinde yorganımsı bir örtü ile ve belgeleri ile geldi depoya, o örtüyü bi ara arabaya dolu yağmasın diye bile kullandım :) Neticede garantili motor gelince bir yeri kırık dökük olsa teslim almam olur biter, zaten gelmeden bir sürü konuştuk iletişim kurduk, Ekrem bey ve yardımcısı da ilgilendi konuyla sağ olsun o zaman.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

Kuralkan fabrikadan bu şekil bir servislere bildirim gelmiş.
( Tüm BAJAJ DOMİNAR kullanıcılarının dikkatine...
Kuralkan dominar modeli için iyileştirme yapmıştır.
Zincir sürtme aparatını garantiniz bitsin yada bitmesin ücretsiz yeni aparatla değiştirebilirsiniz. ) Bilginize.

Madem böyle bir şey var niye servisler çağırmıyor o zaman bizi, SMS filan atılır ne biliim, buraya girmesem ne yazılım güncellemesinden ne bu işten haberim bile olmazdı. Ara ara kdiner bu bilgileri vermese hiç tık yok valla Kuralkan'dan.
Kesin bilgi mi, gidelim değişelim fırsat bulunca o zaman.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Adamlar motor kontağı aç çalıştır halde nakliye kamyonu ile Orhanlı'ya ambara yolladı ben de gidip aldım çalıştırdım eve geldim:). Nakliyesini onlar karşıladı. Bakımı Isparta hediye etmiyor, burada baymoto etti, daha doğrusu Kuralkan etti. Valla motor tertemiz geldi, üzerinde yorganımsı bir örtü ile ve belgeleri ile geldi depoya, o örtüyü bi ara arabaya dolu yağmasın diye bile kullandım :) Neticede garantili motor gelince bir yeri kırık dökük olsa teslim almam olur biter, zaten gelmeden bir sürü konuştuk iletişim kurduk, Ekrem bey ve yardımcısı da ilgilendi konuyla sağ olsun o zaman.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------



Madem böyle bir şey var niye servisler çağırmıyor o zaman bizi, SMS filan atılır ne biliim, buraya girmesem ne yazılım güncellemesinden ne bu işten haberim bile olmazdı. Ara ara kdiner bu bilgileri vermese hiç tık yok valla Kuralkan'dan.
Kesin bilgi mi, gidelim değişelim fırsat bulunca o zaman.

Bilgi kesin garanti olsun veya olmasın servislerde ücretsiz değişim yapıyorlar, dominar Facebook sayfasında bilgi mevcut. Bazı servisler gelmeden önce isim yazdırın diyor gitmeden önce istersen servisle iletişim kur ona göre uygun bir zamanda gidip değişim yaptırabilirsin.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Bilgi kesin garanti olsun veya olmasın servislerde ücretsiz değişim yapıyorlar, dominar Facebook sayfasında bilgi mevcut. Bazı servisler gelmeden önce isim yazdırın diyor gitmeden önce istersen servisle iletişim kur ona göre uygun bir zamanda gidip değişim yaptırabilirsin.

Benim feysbuk hesabım yok, açmayı da düşünmüyorum, yani şimdi burayı da takip etmesem haberim bile olmayacak, böyle şey olur mu? Müşterilerinin hepsi belli, SMS atarsın olur biter veya daha kolayı telefonla arar bilgi verirsin, ben feysbuk takibi MT takibi yapmasam dünyadan habersiz yaşayacam, böyle şey olmaz, bu tip bi müşteri odaklılık olmaz bunu anlatmaya çalışıyorum.
Eyvallah Bajaj'ın müşteriye yaklaşımını övüyoruz sağda solda filan ama bu mevzuda bunu bence tüm kullanıcılara kendisi arayarak ya da sms'le iletmeliydi, ben sosyal ağlardan takiple bunu öğrenemeyebilirim neticede.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst