- Katılım
- 12 Eki 2018
- Mesajlar
- 146
Metzeler Sportec Street kullanan var mı? Fuar da kampanya falan olursa bende stok lastiklerini değiştirmeyi düşünüyorum.
Selam arkadaşlar.
Bugün yakındaki bir bayide dominara baktım. Motor oldukça hoşuma gitti. Bana ağır gelebileceğini düşünmüştüm ama hiç öyle değil; hem sele yüksekliği fazla değil hem de motor derli toplu olduğu için kolay kontrol edebildim. Oturuş ve gösterge pozisyonu ergonomik geldi. Eşim de yanımdaydı O da beğendi Dominarı.
En önemlisi de bayi 20 bin TL gibi bir fiyat verdi, ilk bakımını da hediye edebileceğini söyledi. Şartlar uygun gibi görünüyor, siz ne dersiniz?
Selam arkadaşlar.
Bugün yakındaki bir bayide dominara baktım. Motor oldukça hoşuma gitti. Bana ağır gelebileceğini düşünmüştüm ama hiç öyle değil; hem sele yüksekliği fazla değil hem de motor derli toplu olduğu için kolay kontrol edebildim. Oturuş ve gösterge pozisyonu ergonomik geldi. Eşim de yanımdaydı O da beğendi Dominarı.
En önemlisi de bayi 20 bin TL gibi bir fiyat verdi, ilk bakımını da hediye edebileceğini söyledi. Şartlar uygun gibi görünüyor, siz ne dersiniz?
Ben İstanbul dışından aldım ve 18.000 altına alabilmiştim, alırken İstanbul'da 18.500'den aşağı bulamamıştım.. Arkadaşlar yazmış 2017 model artık 2.yaşına girdi aletler, biraz daha pazarlık et ya da Anadoludan getirt, benim motoru Ispartadan kargosunu bayii yaparak gönderdi. 2018 Nisan'da aldım ben. Sıkı pazarlık et hele hele nakit vereceksen epeyce bir düşürürsün fiyatı. Acele etme, bir kaç farklı bayiiden fiyat al. İlk bakımı zaten genellikle hediye ediliyor, benimki de öyleydi, üstelik motoru dışarıdan almama rağmen.:wiinkk:
Bu arada herkesin yeni yılı kutlu olsun.
Motoru olmayanlar motorlansın, olanlar sağlıkla sürsün.![]()
Bayinin elindeki son motordu ve 2017 de gelen 2. parti olduğunu söyledi. Pazarlığı baştan sıkı tuttu demek
Şehir dışında daha uygun fiyatlar var ama motoru getirmek kış sezonunda zor olur diye çok düşünmüyordum. Bu kargo işi nasıl oluyorki, montajlı halde zarar vermeden taşımak zordur bence, güvenebilir miyiz?
Son olarak, anlamadığım konu şudur; Isparta'daki bayi nasıl bakım hediye etti, yani bakımı nasıl yaptırdınız?
Arkadaşlar yeni mtv ne kadar oldu son ödeme ne zaman bilginiz varmı?
Kuralkan fabrikadan bu şekil bir servislere bildirim gelmiş.
( Tüm BAJAJ DOMİNAR kullanıcılarının dikkatine...
Kuralkan dominar modeli için iyileştirme yapmıştır.
Zincir sürtme aparatını garantiniz bitsin yada bitmesin ücretsiz yeni aparatla değiştirebilirsiniz. ) Bilginize.
Dostum zincir sürtme aparatı ne ola ki? Ben zincir veya zincir koruma parçasına dair hiç bi sorunla karşılaşmadım bugüne kadar. Ne olduğunu merak ettim.

Dostum zincir sürtme aparatı ne ola ki? Ben zincir veya zincir koruma parçasına dair hiç bi sorunla karşılaşmadım bugüne kadar. Ne olduğunu merak ettim.
Buyuk ihtimalle,
Arka salincak,sol tarafinda zincirin uzerinde yüzdüğü lastik parçadan bahsediyorlar.
Salincak gobegine montajlaniyor
Ayrica o parcanin teknik ismi
ZİNCİR SIYIRICI olarak geçer..
[url]https://i.hizliresim.com/0Rn5E9.jpg[/url]
Bende tam olarak çıkaramadım ve bir sorunla karşılaşmadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
Eğer bu parça ise büyük ihtimal zincirde sürtme izi oluyor, zincir bu parçaya değdiği için zincirde sürtme izi bırakıyor buna istinaden bu parçayı değişiyorlar olabilir, orjinal zincir bu parçaya sürtüyor ben 520 oringsiz zincir kullandığım için orjinalindeki gibi sürtme izi hiç yapmıyor ama en azından bu parçayı yenilemiş olurum sonuçta motor 30000km ye dayandı.
Yok,ne iz birakacak zincirde..
O malzeme lastik(kaucuk)bildigin yumusak bir parca.
Tam tersi,zincir ona surterek aşındirir kanal yapar.
Bayinin elindeki son motordu ve 2017 de gelen 2. parti olduğunu söyledi. Pazarlığı baştan sıkı tuttu demek
Şehir dışında daha uygun fiyatlar var ama motoru getirmek kış sezonunda zor olur diye çok düşünmüyordum. Bu kargo işi nasıl oluyorki, montajlı halde zarar vermeden taşımak zordur bence, güvenebilir miyiz?
Son olarak, anlamadığım konu şudur; Isparta'daki bayi nasıl bakım hediye etti, yani bakımı nasıl yaptırdınız?
Kuralkan fabrikadan bu şekil bir servislere bildirim gelmiş.
( Tüm BAJAJ DOMİNAR kullanıcılarının dikkatine...
Kuralkan dominar modeli için iyileştirme yapmıştır.
Zincir sürtme aparatını garantiniz bitsin yada bitmesin ücretsiz yeni aparatla değiştirebilirsiniz. ) Bilginize.
Adamlar motor kontağı aç çalıştır halde nakliye kamyonu ile Orhanlı'ya ambara yolladı ben de gidip aldım çalıştırdım eve geldim. Nakliyesini onlar karşıladı. Bakımı Isparta hediye etmiyor, burada baymoto etti, daha doğrusu Kuralkan etti. Valla motor tertemiz geldi, üzerinde yorganımsı bir örtü ile ve belgeleri ile geldi depoya, o örtüyü bi ara arabaya dolu yağmasın diye bile kullandım
Neticede garantili motor gelince bir yeri kırık dökük olsa teslim almam olur biter, zaten gelmeden bir sürü konuştuk iletişim kurduk, Ekrem bey ve yardımcısı da ilgilendi konuyla sağ olsun o zaman.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
Madem böyle bir şey var niye servisler çağırmıyor o zaman bizi, SMS filan atılır ne biliim, buraya girmesem ne yazılım güncellemesinden ne bu işten haberim bile olmazdı. Ara ara kdiner bu bilgileri vermese hiç tık yok valla Kuralkan'dan.
Kesin bilgi mi, gidelim değişelim fırsat bulunca o zaman.
Bilgi kesin garanti olsun veya olmasın servislerde ücretsiz değişim yapıyorlar, dominar Facebook sayfasında bilgi mevcut. Bazı servisler gelmeden önce isim yazdırın diyor gitmeden önce istersen servisle iletişim kur ona göre uygun bir zamanda gidip değişim yaptırabilirsin.