Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
cbr250'im var, 2012 model.

takas etmek isteyen varsa görüşebiliriz.

Motorsuz kalmak istemeyen ama paraya sıkışan birisi 8-10 para lazım ise takas yapar ,
Motorunuza baktım istediginiz para bu ekonomik şartlarda nakit satış için fazla eski kasa için 11.750 istemişsiniz takas için normal sayılır.

Bende CBR500R var GS/triump800 bakınıyorum satışda yok uygun ölü fiyata yazanda yok .

Size tavsiyem bu dönemde önce motorunuzu alın sıkışan birisinden çok uygun fiyata alabilirisiniz .
Sonra sizde üçe beşe bakmayın uygun fiyata verirsiniz.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Motorsuz kalmak istemeyen ama paraya sıkışan birisi 8-10 para lazım ise takas yapar ,
Motorunuza baktım istediginiz para bu ekonomik şartlarda nakit satış için fazla eski kasa için 11.750 istemişsiniz takas için normal sayılır.

Bende CBR500R var GS/triump800 bakınıyorum satışda yok uygun ölü fiyata yazanda yok .

Size tavsiyem bu dönemde önce motorunuzu alın sıkışan birisinden çok uygun fiyata alabilirisiniz .
Sonra sizde üçe beşe bakmayın uygun fiyata verirsiniz.

Valla o kadar param olsa zaten alırım. Üzerine biraz koyarak 500 e geceyim dedim. Belki paraya ihtiyacı olan vardır. üstü konuşulur zaten. Bakalim kısmet bu işler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

İnşallah takas etmek isteyen çıkar. Hayırlı alış-verişler...;)

Inşallah bakalim. Abi sen macır misin:)
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Aslında bende düşünmüyor değilim. Cbr500 mü 650 karar veremedim. Düşünen varsa 2016 model 21.000 de yeni michelin lastikli sayah model
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar.Honda serviinde başıma gelenler.12000 bakımda hava filtresini değişmişler ve 18000 bin bakımda şaka değil 1Litre fazla yağ çıktı...
EmOybq.jpg
[/url][/IMG]
grP9nb.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Merhaba, ben anlayamadım? Mototal 3l yağ faturalamış (bu arada buna yarı sentetik 5100 değil tam sentetik 7100 koymak gerekir...), motorun kapasitesi 2,7l zaten. Adamlar 4l yağ koyup 3l faturalamış olamazlar, demek ki boşaltım eksik yapılmış? Böyle mi anlamalıyız?

Hava filtresini de ben her bakımda değiştiriyorum, normalde 24.000'de bir ama ucuz parça, bizim ortamlar hep toz toprak, her sefer değiştirmek bana daha mantıklı geliyor. Siz de öyle yapın, 50TL'den kaçmayın. Yağ, benzin ve hava bunlar motor için en önemli şeyler...
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
1 lt fazla yağ ile motor çok zorlanır kesinlikle hissettirir kullanımda.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
35 senedir motor kullanıyorum bende anlamadım,adamlar bedava yağ koymaz.hava filtresi ağır bakım 24binde değişiyormuş,parasından kaçtığım yok.Servis 500r lara yarı sentetik bile koymuyor,sorun çıkartıyormuş...18bin bakımda Hondanın yağını koydular,kullanan varmı nasıl kalitesi?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben Honda servise gidiyorum İstanbul'da, orada direkt 7100 koyuyorlar. Söylemem bile gerekmiyor. (Esengül) 7100 kitapçıktaki tüm standartları karşılıyor. (10W-30 olacak tabi, o ayrı...)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

Sizinkine 10W-40 koymuşlar, o da olmaz. 10W-30 olmalı.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu servisleri anlamıyorum ben.18bin bakımda Hondanın yağını koydular bu yağ hakkında hiçbir bilgim yok nettede bişeyler bulamadım...Evet her bakımda 10/40 koydular.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Motor kitapçığında 10W-30'dan başka opsiyon yok. Bir dahakine 10W-30 olmasına dikkat edersiniz artık, lazım gelenden az kalın 10W-40...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Markasından daha önemli aslında yağ numarası...
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
70
Her servis farklı konuşuyor hangisi doğru yanlış bilinmiyor. Motorumu 6 bin bakımı için esengüle götürdüm yağ filtresi,yağ,tapa pulu, temizleyici sprey ve işcilik 400tl dediler. Koydukları yağ iphonenın full sentetiği motulun 7100 full sentetik olanı ve başka alternatif yağ yok sorduğumda da full sentetik gider bu motora dediler. Yaptırmayıp anes e götürdüm orda da yine aynı parçalar işcilik dahil 340tl tuttu. 0.8 saat 60tl işcilik yazdılar bu iyi ve benim motoru 9.30 da içeri alıp öğlen 2.30 da bitirdiler extra olarak role kontrol edildi yakıt şamandıra kolu değiştirildi bu 2 si garanti kapsamında gerçekleşti. yağ olarak mobil extra 10 40 koydular. sentetik yağ varmı ondan koyalım dediğimde sentetik bütün yağlar honda da sıkıntı çıkartıyor dedi. durum bundan ibaret. son ekleme yapayım anesteki ustaların geneli motor kendi motoruymuş gibi ilgileniyor görüpte es geçtiği sıkıntı olmuyor motorda buda bi garip ben anlamıyorum :D
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
7500km'dir full sentetik kullanıyorum sıfır sorun - motor 16500'de hep Motul 7100 10W-30 konmuş. Aradaki fark da yağ fiyatındandır, Motul pahalı biraz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Servisin dediğinden çok kullanım kitapçığında yazana kıymet vermekte fayda var bu arada, servis elinde en iyi kâr bırakan ne varsa onu saplar...
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
135
Merhaba arkadaşlar , arabamı sattım , 4-5 ay kadar kullanmak için motosiklet bakıyordum , Cbr 500R tavsiye eder misiniz ?
Yakıt tüketimi ortalama kaç litre
Bakım ücretleri , parça ücretleri vs yüksek mi
Çabuk satabilir miyim
Gri renk nasıl sizce ?
bir tane buldum yarın ona göre değerlendireceğim ?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Tamamen aynı şasi ve geometriye sahip (karenajsız versiyonu olan) CB500F sahibiyim, yaz şehir içi yakıt 3,6l/100km, kış (lastik havalarını az indirdiğim için de) 3,9l/100km tüketim yapıyor. Temmuz ayında 12.000 bakıma 500TL verdim. (80TL'si ekstra işçilik; debriyaj ve fren kablolarını yağlattım. Yağ da Motul 7100 konduğu için maliyetin yarısı o...)

Parça ücretlerini bilmem yağ filtresi ve hava filtresi dışında bir parça değiştirmedim, hava filtresini ekstra değiştirdiğim için fiyatını hatırlıyorum; 50TL+KDV idi. (Normalde 24.000'de bir değişir ama ben 12.000'de bir değiştiriyorum.) Honda parçalar ucuz değil ama o kesin... Zamanında bir NC'nin amortisör keçelerine 200TL vermiştim, öpülüyorsunuz biraz.

İyi bir motosiklettir. Ben memnunum şehir içi için çok pratik, manevrası çok iyi ve her yere giriyor.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Merhaba arkadaşlar , arabamı sattım , 4-5 ay kadar kullanmak için motosiklet bakıyordum , Cbr 500R tavsiye eder misiniz ?
Yakıt tüketimi ortalama kaç litre
Bakım ücretleri , parça ücretleri vs yüksek mi
Çabuk satabilir miyim
Gri renk nasıl sizce ?
bir tane buldum yarın ona göre değerlendireceğim ?

Çabuk satamazsın, parça fiyatları r25 ten ucuz az yakar-az kaçar...yakıt tüketimi ortalama :4lt/100km. givi 3lü çanta seti takılı...vaziyette.2016'da sıfır aldım,27k da yağ,su,akü hariç sıfır masraf ve sıfır arıza.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Çabuk satamazsın, parça fiyatları r25 ten ucuz az yakar-az kaçar...yakıt tüketimi ortalama :4lt/100km. givi 3lü çanta seti takılı...vaziyette.2016'da sıfır aldım,27k da yağ,su,akü hariç sıfır masraf ve sıfır arıza.

Az yakıyor ama az kaçıyor demek de ayıp olur.A2 ile aynı atiklikte olan motor yok.Atikliğini ben gayet yerinde bulmuştum açıkcası.
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Bende yazın bu motoru düşünüyorumda piyasası çok değişik bakalım yeni kasalardan uygun denk getirebilirsem eğer. Ve forumu neden bu kadar ölü hiç mi kullanan yok?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Nedense pek tutmuyor, ara bir cc, 250'lerden pahalı, üstünü verebilen az daha kasıp >=600 alıyor.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Bende yazın bu motoru düşünüyorumda piyasası çok değişik bakalım yeni kasalardan uygun denk getirebilirsem eğer. Ve forumu neden bu kadar ölü hiç mi kullanan yok?

Ölü olmaması için arıza verip şurası patladı burası patladı gibi şeylerin olması lazım.

Miley binip gezmekten forma girmiyor .

Başlık canlı olması için tamircide motor olmalı milletin motoru yatar iken can sıkıntısından forma girmeli.

Afrika twinde binlerce sattı ama onun başlığında ölü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst