cbr250'im var, 2012 model.
takas etmek isteyen varsa görüşebiliriz.
İnşallah takas etmek isteyen çıkar. Hayırlı alış-verişler...
cbr250'im var, 2012 model.
takas etmek isteyen varsa görüşebiliriz.
cbr250'im var, 2012 model.
takas etmek isteyen varsa görüşebiliriz.
Motorsuz kalmak istemeyen ama paraya sıkışan birisi 8-10 para lazım ise takas yapar ,
Motorunuza baktım istediginiz para bu ekonomik şartlarda nakit satış için fazla eski kasa için 11.750 istemişsiniz takas için normal sayılır.
Bende CBR500R var GS/triump800 bakınıyorum satışda yok uygun ölü fiyata yazanda yok .
Size tavsiyem bu dönemde önce motorunuzu alın sıkışan birisinden çok uygun fiyata alabilirisiniz .
Sonra sizde üçe beşe bakmayın uygun fiyata verirsiniz.
İnşallah takas etmek isteyen çıkar. Hayırlı alış-verişler...![]()
Merhaba arkadaşlar , arabamı sattım , 4-5 ay kadar kullanmak için motosiklet bakıyordum , Cbr 500R tavsiye eder misiniz ?
Yakıt tüketimi ortalama kaç litre
Bakım ücretleri , parça ücretleri vs yüksek mi
Çabuk satabilir miyim
Gri renk nasıl sizce ?
bir tane buldum yarın ona göre değerlendireceğim ?
Çabuk satamazsın, parça fiyatları r25 ten ucuz az yakar-az kaçar...yakıt tüketimi ortalama :4lt/100km. givi 3lü çanta seti takılı...vaziyette.2016'da sıfır aldım,27k da yağ,su,akü hariç sıfır masraf ve sıfır arıza.
Bende yazın bu motoru düşünüyorumda piyasası çok değişik bakalım yeni kasalardan uygun denk getirebilirsem eğer. Ve forumu neden bu kadar ölü hiç mi kullanan yok?