Falcon Falcon Freedom 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir yazamadım. Falcon Freedom la 7000 kilometrelik deneyimden sonra bazı paylaşımlar yapmanin arkadaşlar açısından faydalı olacağını düşünüyorum. Mayıs ayının başında Marmaris Datça Bodrum olmak üzere 1300 kilometrelik bir yol yaptım. Ana yolların dışında özellikle Bodrum taraflarında sahil yollarını dağ taş dere tepe demeden Falcon Freedom la geçtim. Forumdaki Bütün arkadaşların ortak görüş olarak belirttiği gibi motosikletin grenajında çatlamalar kırılmalar kronik. Fakat makine en ufak bir sorun çıkarmadan saat gibi tıkır tıkır işledi. Dere tepe bana mısın demedi. Tabii hızınız en çok 90 100 kilometre olmak şartıyla. Malum bu motorun hızı belli fazla zorlamanın alemi yok. Yakıt tasarrufu için karbüratör ayarı, hava ayarı şu bu, tabi ki önemli bunlar ancak ne kadar kurcalarsan kurcala bu motosikletin ortalama yakıt değeri 100 kilometrede 4 litre.
Hepinize hayırlı yolculuklar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

Raptor hoşuma gitmedi açıkcası.benim gibi uzun boylu olup falcon kullanan var mıdır

Bu motor boyunuz için alçak Enduro tarzını tavsiye ederim size. Dirsekleriniz dizlerinize yapışır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

g6kRZ0.jpg
[/url][/IMG]
url]


---------- Mesajlar birleştirildi - 04:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:59 ----------

MD64pM.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:02 ----------

Q2RGBj.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:03 ----------

zMm7YB.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:

egg

Katılım
13 Haz 2018
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar herkese öncelikle selamlar, yaklaşık olarak 2-3 hafta önce ben de bir freedom aldım, artçı kaskını koymak için 2 gün önce de internetten https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/forte-gt-70025-reflektorlu-cepli-sifre-kilitli-motor-canta-36-lt-349888645 bu çantayı sipariş ettim. Fakat çantayı montelemem için sanırım arka çanta demiri gerekli bi türlü bulamadım. konuyla alakalı bilgisi olan bir arkadaşımız mevcut mu? muadili falan var mıdır ?
 
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
5
BİRADER FALCONUN HİÇBİR MODELİ BEŞ PARA ETMEZ SADECE MAKYAJINI İYİ YAPMIŞLAR FORUMDA SATICI ADINA SANKİ NORMAL VATANDAŞ GİBİ FALCONU ÖVSEDE ÇİN MALI SONUÇDA 1 SENEDE ELİNDE KALIR SATAMAZSINDA ÇOK DÜŞER İKİNCİ ELİ BEN SIFIR ALMIŞDIM FREEDOM 250 BİLDİĞİN ÇÖP İLK BAŞLAR ÇOK GÜZEL 6 AYDA BAŞLIYOR SIKINTILAR SERVİSDEN ÇIKMAZSIN İKİNCİ EL JAPON AL BAŞIN AĞRIMAZ HİÇ OLMAZSA..
 
Katılım
5 Ocak 2018
Mesajlar
198
BİRADER FALCONUN HİÇBİR MODELİ BEŞ PARA ETMEZ SADECE MAKYAJINI İYİ YAPMIŞLAR FORUMDA SATICI ADINA SANKİ NORMAL VATANDAŞ GİBİ FALCONU ÖVSEDE ÇİN MALI SONUÇDA 1 SENEDE ELİNDE KALIR SATAMAZSINDA ÇOK DÜŞER İKİNCİ ELİ BEN SIFIR ALMIŞDIM FREEDOM 250 BİLDİĞİN ÇÖP İLK BAŞLAR ÇOK GÜZEL 6 AYDA BAŞLIYOR SIKINTILAR SERVİSDEN ÇIKMAZSIN İKİNCİ EL JAPON AL BAŞIN AĞRIMAZ HİÇ OLMAZSA..

Öncelikle kabul etmek lazım ki bu bir Çin malı makine yani sağlam olmadığından dolayı bu kadar ucuz. Geçen hafta bir tane edindim. Alır almaz km sayacı arızalı çıktı, arka fren takılı kaldı. Lakin bunlar beklediğim sorunlardı bir Çin malı makineden bekleyebilme ihtimaliniz olan tek şey motor bloğunun arıza çıkarma süresinin 20k dan fazla olması olmalı. Çin malı makine alan pensesini, tornavidasını yanında gezdirmek zorunda. İnsanlara zor gelen şey bu kadar para verdim ama bu mal hatalı demeleri. Baktığınız zaman 10000 TL ile düzgün bir markadan scooter bile alamıyorken bir cruiser sahibi oluyorsunuz. Bu motoru alırken baktığım motorlar, modelleri fiyatları şöyle idi: Honda Shadow 2005 25-30k arası, HD Iron 883 2018 bayii de 16k euro, Daelim Daystar 2018 20k TL diye uzar gider bu liste... Gördüğünüz gibi 2.el bir Honda cruiser bile gelmiyor bu paralara kaldı ki 15 senelik blok ne yaşamış tahmin etmek zor.
 
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
5
KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ BİRADER ALIRSAN ÇİN MALI BAŞINA BELA ALIRSIN İYİ BİR MOTOR PARASI KADAR SERVİSE VERİRSİN ELİNDE ÇİN MALI FALCON KALIR ONUDA SATMAKDA SIKINTI YAŞARSIN..
 
Katılım
5 Ocak 2018
Mesajlar
198
KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ BİRADER ALIRSAN ÇİN MALI BAŞINA BELA ALIRSIN İYİ BİR MOTOR PARASI KADAR SERVİSE VERİRSİN ELİNDE ÇİN MALI FALCON KALIR ONUDA SATMAKDA SIKINTI YAŞARSIN..

Servise ihtiyac duymamaniz gerekiyor. Bunu motor saglamligi ile bagdastirmayin hemen, kendinizin motoru bastan asagiya sokup takmaya mental acidan hazir olmaniz sart diger secenek para biriktirip eli yuzu duzgun bir sey almak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Nis 2018
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu soruya cevap alamadım halen ancak motorun far ampullerini değiştirmek isteyen ancak ampul tiplerinin ne olduğunu bilmeyen arkadaşlar olabilir düşüncesiyle ufak tefek araştırmalar sonucunda aşağıda linklerini vereceğim ampuller freedom ile uyumludur dileyen arkadaşlar bu ampullerden alabilir.

Bu büyük olan ampul H6 veya BA20D olarak geçiyor. 1050lm, 1200lm gibi değerlerde olanları var onların fazla aydınlatma yapacağını düşünmediğim için 2000lm olanı aldım. Selektör yaparken flash etkisi var tavsiye ederim arkadaşlar
https://tr.aliexpress.com/item/2016-New-LED-20W-2-2000LM-2-Hi-Lo-Beam-DC12V-6500K-BA20D-Plug-Led-Motorcycle/32711806267.html?spm=2114.13010608.0.0.UOMZbA

Bu ampul de 1156 kodu ile geçen bir çok arabada sinyal ya da plaka aydınlatma lambası olarak da bilinen bir ampul. Bu ampuller büyük farın iki yanında ki sis farı benzeri farlara takılıyor. Aydınlatma çok iyi değim ama görsel olarak güzel duruyor.
https://tr.aliexpress.com/item/Car-styling-Newest-2-PCS-p21w-1156-ba15s-8-COB-360-degrees-LED-car-tail-bulb/32751470401.html?spm=2114.13010608.0.0.UOMZbA

Son olarak Büyük far tasının içinde bulunan küçük park ampulü;
https://tr.aliexpress.com/item/Meetrock-1-PCS-white-car-bulbs-BA9S-Led-reading-light-T4W-automotive-Interior-Lamp-sourse-6smd/32705931704.html?spm=2114.13010608.0.0.UOMZbA

Ben bu ampulleri aldım kullanıyorum arkadaşlar dileyen aynı mağazadan alabilir veya ampullerin özellikleri bakımından referans alabilirler. Ben uzun süre araştırıp uygun fiyatlı olarak bu ampulleri almıştım.
üstad merhaba. Hala memnun musun tavsiye eder misin?
 
Katılım
28 Eki 2018
Mesajlar
29
Herkese selamlar öncelikle, iki gün önce motordan aldım sıfır ayarında ikinci el olarak. Çok araştırma yaptım bilir kişiler ile konuştum açıkçası son kararım ff250 de kaldım. Motorda güzel denk geldi inşallah hayırlısı ile süreriz. İlk defa motorum oldu başlangıç seviyesindeyim hala. Önerileriniz barsa memnuniyetle beklerim.. herkese iyi forumlar..
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Merhabalar arkadaşlar bir arkadaşım 2 hafta önce falcon freedom 250 aldı. Henüz 47 kilometrede. Benzin musluğunu yukarı konuma getirdiğimizde tahliyeden benzin akıtıyor. Daha önce başına böyle bir sıkıntı gelen varmı? Acaba karbüratör de mi sıkıntı var fikri olan varsa yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Merhabalar arkadaşlar bir arkadaşım 2 hafta önce falcon freedom 250 aldı. Henüz 47 kilometrede. Benzin musluğunu yukarı konuma getirdiğimizde tahliyeden benzin akıtıyor. Daha önce başına böyle bir sıkıntı gelen varmı? Acaba karbüratör de mi sıkıntı var fikri olan varsa yardımlarınızı bekliyorum.


Anlaşılan burası ölmüş :) Falcon kullanıcısı kalmamış.✋
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Anlaşılan burası ölmüş :) Falcon kullanıcısı kalmamış.✋

Tahliyeden attığına emin misiniz? Bende RKS varken benzin filtresinden çıkan hortumun ucunda çatlama olmuştu ve bu nedenle benzin akıtıyordu, çatlak kısmı keserek hortumu 1 cm kısaltarak sızıntıyı kesmiştim. Acaba sorununuz bu olabilir mi?
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Tahliyeden attığına emin misiniz? Bende RKS varken benzin filtresinden çıkan hortumun ucunda çatlama olmuştu ve bu nedenle benzin akıtıyordu, çatlak kısmı keserek hortumu 1 cm kısaltarak sızıntıyı kesmiştim. Acaba sorununuz bu olabilir mi?

yok bahsettiğiniz yerleri kontrol etmiştik zaten. Bizim sıkıntımız musluk yedek depo konumundayken sıkıntı yok ama normal depoya alındığında bir müddet sonra tahliyeden benzin atıyor. Karbüratörde bir sorun olduğundan şüphe ettik . Forumda bir başkasına aynı olay olmuşmudur diye burada sorduk ama formda da kullanıcı kalmamış sanırım . Yardımınız için teşekkürler
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
yok bahsettiğiniz yerleri kontrol etmiştik zaten. Bizim sıkıntımız musluk yedek depo konumundayken sıkıntı yok ama normal depoya alındığında bir müddet sonra tahliyeden benzin atıyor. Karbüratörde bir sorun olduğundan şüphe ettik . Forumda bir başkasına aynı olay olmuşmudur diye burada sorduk ama formda da kullanıcı kalmamış sanırım . Yardımınız için teşekkürler

Benim şu an kullanmakta olduğum Wolf'te de benzer sıkıntı yaşadım. Bende de tahliyeden benzin atıyordu, özellikle depo çeyrek ve üstü doluysa. Depoda benzin azsa sızıntı olmuyordu. Depo hava almıyor diye benzin depo kapağını değiştirttim sorun düzelmedi, bir yerlerde çatlak oluşmuş olabilir dediler garanti kapsamında depoyu değiştirttim öyle düzeldi. Sizinki de benzer bir soruna benziyor, yedek depoda sızdırmıyor. Depoyu söküp baktırdınız mı?
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Yok depoyu söküp bakmadık ama zannedersem dediğiniz gibi havayla alakalı bir sıkıntı depo yarıya inince sızdırma kalmadı . Daha sonra tekrar fulledik ve 3 gündür takip ediyoruz herhangi bir sıkıntı gözükmüyor şimdilik. Sıfır motor olduğu için bazı şeyler yavaş yavaş rayına oturacak herhalde :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yok depoyu söküp bakmadık ama zannedersem dediğiniz gibi havayla alakalı bir sıkıntı depo yarıya inince sızdırma kalmadı . Daha sonra tekrar fulledik ve 3 gündür takip ediyoruz herhangi bir sıkıntı gözükmüyor şimdilik. Sıfır motor olduğu için bazı şeyler yavaş yavaş rayına oturacak herhalde :)

Problemin bittiğine sevindim. Bir zaman sonra yeniden sızdırma gözlerseniz depo doluyken depo kapağı açık sürün, sürüşten sonra sızdırma olmuyorsa hava almamasıyla ilgili bir problem olabilir.
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
2018 sıfır bu motoru almalı miyiz almamalı miyiz ?


Bütçe meselesi , daha iyi birşey alma imkânın varsa farklı markalara bak derim. Buraya biraz göz gezdirdiysen motor bloğunun sağlam ama bazı kronik problemleri olduğunu da okumuşsundur. Halledilmeyecek şeyler değil.
 
Katılım
3 Nis 2018
Mesajlar
51
Bütçe meselesi , daha iyi birşey alma imkânın varsa farklı markalara bak derim. Buraya biraz göz gezdirdiysen motor bloğunun sağlam ama bazı kronik problemleri olduğunu da okumuşsundur. Halledilmeyecek şeyler değil.

O zaman ben kendime 2018 sıfır bir FF250 alıyorum :D
 
Katılım
14 Ara 2018
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba, uzun bir süre önce scoter sürüp ardından motorsiklete ara vermiştim. Şimdi tekrardan falcon fredom 250 alarak motorsiklete geri dönüş yapmaya karar verdim. Sıfır almayı düşünüyorum ve bugüne kadar vitesli motor hiç kullanmadım İstanbul gibi bir yerde sizce sorun olur mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst