Bir önceki sayfada arkadaşımız şöyle bir yorum yapmış :
Oncelikle konuya soyle bakalim, lifanda kelime oyunu var. 250cc diyor kendisine cift silindir fakat 2 adet 125cc lik motor aslinda...e iki 125 cc yi toplayip 250 demek bence olmuyor falcon tek motor 230cc...
Ardından da "Gerçek 250 cc olsaydı Lifan alırdım" demiş.
Şaka mı gerçek mi anlayamadım ?
Bu motoru iki ay kadar önce test ettim. Sürüşü güzel ama çıkardığı çeşit çeşit sesle ve zıngırdamayla "Ben eski teknoloji bir Çin motoruyum" diye bağırıyor. Bence şu andaki fiyatını kesinlikle hak etmiyor. 1000 TL daha koyun, Lifan alın. Biraz daha kaliteli olsa, Superlight kadar olsa alınırdı.

selamlar, işinize gelen kısmı cımbızlamışsınız aslında

aynı yazıda lifan daha dayanıklı ve kaliteli olacaktır diyorum zaten çünkü çift silindir, ama şahsi fikrim çift silindirin çift derdi bakımı olur...servise gittiğinizde daha fazla verirsiniz ve sadece torku daha iyi bir 125cc lik motora binmek yerine daha ucuza gelecek freedom tercih ederim demek istiyorum

seriliği vs lifandan daha iyi çünkü... gerçek 250cc olsaydı lifan alırdımdan kastım, 2 adet 250cc lik blok lu v makina olsaydıdır... ozaman tadından yenmezdi... bu cümleden beni vurmaya çalışacağınızı tahmin etmiştim aslında

sadece daha basit anlatırım diye iki 125cc blok şeklinde anlattım...yoksa sonuçta tabiki 250cc bir makinaya biniliyor...
önceki yazımdan alıntı "Oncelikle konuya soyle bakalim, lifanda kelime oyunu var. 250cc diyor kendisine cift silindir fakat 2 adet 125cc lik motor blok aslinda...e iki 125 cc yi toplayip 250 demek bence olmuyor falcon tek motor 230cc...
Saglamlik, omur ve tork farki kesinlikle cok ustun falcona kubaya gore... Performansida bize erisir bi motor cunku birebir
Yamaha Virago kopyasi motor ve bir artisi olacak elbet...
Ama servis bakim masrafi ve giderleri olarak ben ucuz ikinci el falcon alirdim... Eger gercek 250cc v motor olsaydi lifan alirdim dusunmeden.."
(bu cümdeledi hatam 500cc lik olsaydı dememek, yada 250 cc 2 şer silindir blok cihaz olsa demeliydim, o konuda haklısınız...)
zırıltılar konusunda kesinlikle haklısınız, falcona yakışmıyor, lifan bukonuda oturaklı ve daha kaliteli... falcon neden zırıldıyor dersenizde, maalesef adamlar 5 para etmez egsoz takmışlar...iç perdeleri koptuğu için zırıldıyor...2 defa garantiden değişti yeniside gitti...ayrıca kullanılan vidalar vs çok kalitesiz...
yine tüm yazımı fanatikçe okumazsanız görürsünüz ki zaten 9500 tl falcona verilmez bu zamanda diyorum

gidin 7000 e ikinci el alın gerisiylede kendinize adam gibi kask mont dizlik bot alın

yani şuan sıfır alıyor olsam liste fiyatı 10300 olmuş ff250 hayatta almam... ama lifanda almam

2015de 5500 tl iken okdi... 3-5 bin daha koyarım blackster rks alırım, daelim 250 vs alırım... parammı yok, ozaman yine 2015 model 6500-7 ye falcon bulup bakımını yapar paşalar gibi kullanırım... çünkü döviz ve gümrük vergileri saçma sapan arttırmış fiyatları... 10k lara butarz basit china motorlar almak içime otururdu..
bu arada bende izmirliyim bornovadan ,) boşver falconu lifanı bigün inciraltında bi mangal atar keyfimize bakar nolcak bu benzinin hali diye tartışırız

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
selamın aleyküm cümleten 3 gün önce aldıgım falconda arka fren istop etikten sonra kendini kitliyor ve motor marş almasına ragmen gaz yemiyor cogu zaman anlayan varsa yardımcı olabilir mi ?
jigleyi açık bırakmışsınız gibi duruyor gaz yemez açıksa

arka fren kitlenmeside kirden olur, bi balata sprey i alıp sıkın isterseni arka kampana iç kısmına gelcek şekilde, yada fren kolunda hareketli parçalara wd40 sıkıp yağlayın