Arkadaslar selam. Yeni uyeyim. Tanısma forumuna kısa bi giris yapmıstım ama gormemıs/okumamıs olanlar vardır, olsun. Bu cumartesi gunu GT250 Cometimi aldım. Daha ilk motorum. Alır almaz da bayiinin yonlendirmesiyle hemen servise gidip sağına soluna baktırdım, civatalarını sıktırdım, debriyajını kendime göre ayarlattım vs. Sonra da yağmura rağmen biraz dolaştım istanbulda. Çok zevkliydi. Kaskın altından 32-diş gülümsediğimi etraftakiler görse bana deli demeleri mümkündü!

ben istanbulda bu kadar hyo kullanıcısı olduğunu daha önce fark etmemiştim. Motorumu galeriden aldım, daha 5 dakika olmamış, gayrettepe emniyet müdürlüğünün önündeki yokuştan yukarı, sürmeli oteline doğru tırmanacağım, niyetim oradan mecidiyeköye dönmek. Yokuştan çıkarkan sol tarafta sürmeli otelinin karşısında bir motor kaldırımın yanında park etmiş duruyor (acemi olduğum için gözümü yoldan ayırmıyorum, o yüzden ben ilk önce onu farketmemiştim). Bana selektör yapıp kornayla selam verdi, onu farkederek kafamı bir çevirdimki motorumun aynısından ama kırmızı renk bir GT250, üstündeki kardeşim selam veriyor bana! Ben de tabiiki korna ve başla selamımı verdim. Sonradan durup tanışmadığıma pişman oldum ama hem acemi olduğumdan kaptırmış yokuştan çıkarken aniden durmak benim için biraz zor olurdu hem de biran önce servise gidip motorun işlerini halletmek istiyordum. Eğer buradaysa ve okuyorsa tekrar selamlar. Neyse, pazar günü de dolaştım motorumla biraz, sonra kapalı garajına koyup kilitledim ve eve döndüm. Akşamüzeri birşeyler almak için bağdat caddesine çıktığımda tam erenköy divan pub'ın sırasındaki kentucky fried chicken'ın önünde kaldırımda motorumun aynısından (hemde rengi de siyah olmak üzere!) bir gt250 daha gördüm. Bu sefer tedbirliydim ama, buradan selam söyleyebilmek için plakasını bile aldım. 34 ZK 2279, selam dostum, motorun başında olsaydın direk muhabbete girecektim ama etrafta yoktun. Daha sonra eve dönerken arabada erenköy ışıklarda kırmızıda beklerken bağka bir GT250 geldi. Gene siyah ama plakası farklı, tam yanımdaki arkadaşıma 'bu kadar da olmaz, her taraf bizimkilerden kaynıyor' derken yanımdan geçen bir sesle kafamı çevirdim. Ne göreyim, siyah bir GT250R. Baktım R'ın üzerindeki arkadaşta GT250 Comet'in üzerindekine bakıyor. Sonra trafik açıldı evli evine köylü köyüne gitti ama böyle güzel tesadüflerle dolu hoş bir haftasonuydu. Daha nicelerine umarım...