Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
conti
dostum motorunun resmini bana mail atarmısın... avatarındaki resim motorunun galiba... süper görünüyo da...:cat:
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
86
Arkadaslar selam. Yeni uyeyim. Tanısma forumuna kısa bi giris yapmıstım ama gormemıs/okumamıs olanlar vardır, olsun. Bu cumartesi gunu GT250 Cometimi aldım. Daha ilk motorum. Alır almaz da bayiinin yonlendirmesiyle hemen servise gidip sağına soluna baktırdım, civatalarını sıktırdım, debriyajını kendime göre ayarlattım vs. Sonra da yağmura rağmen biraz dolaştım istanbulda. Çok zevkliydi. Kaskın altından 32-diş gülümsediğimi etraftakiler görse bana deli demeleri mümkündü! :) ben istanbulda bu kadar hyo kullanıcısı olduğunu daha önce fark etmemiştim. Motorumu galeriden aldım, daha 5 dakika olmamış, gayrettepe emniyet müdürlüğünün önündeki yokuştan yukarı, sürmeli oteline doğru tırmanacağım, niyetim oradan mecidiyeköye dönmek. Yokuştan çıkarkan sol tarafta sürmeli otelinin karşısında bir motor kaldırımın yanında park etmiş duruyor (acemi olduğum için gözümü yoldan ayırmıyorum, o yüzden ben ilk önce onu farketmemiştim). Bana selektör yapıp kornayla selam verdi, onu farkederek kafamı bir çevirdimki motorumun aynısından ama kırmızı renk bir GT250, üstündeki kardeşim selam veriyor bana! Ben de tabiiki korna ve başla selamımı verdim. Sonradan durup tanışmadığıma pişman oldum ama hem acemi olduğumdan kaptırmış yokuştan çıkarken aniden durmak benim için biraz zor olurdu hem de biran önce servise gidip motorun işlerini halletmek istiyordum. Eğer buradaysa ve okuyorsa tekrar selamlar. Neyse, pazar günü de dolaştım motorumla biraz, sonra kapalı garajına koyup kilitledim ve eve döndüm. Akşamüzeri birşeyler almak için bağdat caddesine çıktığımda tam erenköy divan pub'ın sırasındaki kentucky fried chicken'ın önünde kaldırımda motorumun aynısından (hemde rengi de siyah olmak üzere!) bir gt250 daha gördüm. Bu sefer tedbirliydim ama, buradan selam söyleyebilmek için plakasını bile aldım. 34 ZK 2279, selam dostum, motorun başında olsaydın direk muhabbete girecektim ama etrafta yoktun. Daha sonra eve dönerken arabada erenköy ışıklarda kırmızıda beklerken bağka bir GT250 geldi. Gene siyah ama plakası farklı, tam yanımdaki arkadaşıma 'bu kadar da olmaz, her taraf bizimkilerden kaynıyor' derken yanımdan geçen bir sesle kafamı çevirdim. Ne göreyim, siyah bir GT250R. Baktım R'ın üzerindeki arkadaşta GT250 Comet'in üzerindekine bakıyor. Sonra trafik açıldı evli evine köylü köyüne gitti ama böyle güzel tesadüflerle dolu hoş bir haftasonuydu. Daha nicelerine umarım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celsius bu haftasonu bir tek bana rastlamamışsın sen istanbulda caddede :)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
49
Celsius hayırlı olsun ..Allah kaza bela vermesin... aman dikkat et... altındaki makina 250 diye bi süre sonra küçümseme.. zaten o sana hatırlatır...Hayırlı ugurlu olsun... ;)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Ne kadar güzel! Aman allah hayırlı sürüşler versin,
ve nolur yağmura, demir kapaklara (kayar!), şeritin ortasındaki dizel damlalarına çok dikkat! Ayrıca sıkışmış trafikte iki şerit arasında giderken aniden şerit değiştiren araçlara çok dikkat!!


-turgu
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
25
ceko35 dostum çok geçmiş olsun dizin tam düzelene kadar aman zorlama motoruna kavuşmana çok sevindim umarım bidaha böyle ayrılıklar yaşamazsınız
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
Arkadaslar selam. Yeni uyeyim. Tanısma forumuna kısa bi giris yapmıstım ama gormemıs/okumamıs olanlar vardır, olsun. Bu cumartesi gunu GT250 Cometimi aldım. Daha ilk motorum. Alır almaz da bayiinin yonlendirmesiyle hemen servise gidip sağına soluna baktırdım, civatalarını sıktırdım, debriyajını kendime göre ayarlattım vs. Sonra da yağmura rağmen biraz dolaştım istanbulda. Çok zevkliydi. Kaskın altından 32-diş gülümsediğimi etraftakiler görse bana deli demeleri mümkündü! :) ben istanbulda bu kadar hyo kullanıcısı olduğunu daha önce fark etmemiştim. Motorumu galeriden aldım, daha 5 dakika olmamış, gayrettepe emniyet müdürlüğünün önündeki yokuştan yukarı, sürmeli oteline doğru tırmanacağım, niyetim oradan mecidiyeköye dönmek. Yokuştan çıkarkan sol tarafta sürmeli otelinin karşısında bir motor kaldırımın yanında park etmiş duruyor (acemi olduğum için gözümü yoldan ayırmıyorum, o yüzden ben ilk önce onu farketmemiştim). Bana selektör yapıp kornayla selam verdi, onu farkederek kafamı bir çevirdimki motorumun aynısından ama kırmızı renk bir GT250, üstündeki kardeşim selam veriyor bana! Ben de tabiiki korna ve başla selamımı verdim. Sonradan durup tanışmadığıma pişman oldum ama hem acemi olduğumdan kaptırmış yokuştan çıkarken aniden durmak benim için biraz zor olurdu hem de biran önce servise gidip motorun işlerini halletmek istiyordum. Eğer buradaysa ve okuyorsa tekrar selamlar. Neyse, pazar günü de dolaştım motorumla biraz, sonra kapalı garajına koyup kilitledim ve eve döndüm. Akşamüzeri birşeyler almak için bağdat caddesine çıktığımda tam erenköy divan pub'ın sırasındaki kentucky fried chicken'ın önünde kaldırımda motorumun aynısından (hemde rengi de siyah olmak üzere!) bir gt250 daha gördüm. Bu sefer tedbirliydim ama, buradan selam söyleyebilmek için plakasını bile aldım. 34 ZK 2279, selam dostum, motorun başında olsaydın direk muhabbete girecektim ama etrafta yoktun. Daha sonra eve dönerken arabada erenköy ışıklarda kırmızıda beklerken bağka bir GT250 geldi. Gene siyah ama plakası farklı, tam yanımdaki arkadaşıma 'bu kadar da olmaz, her taraf bizimkilerden kaynıyor' derken yanımdan geçen bir sesle kafamı çevirdim. Ne göreyim, siyah bir GT250R. Baktım R'ın üzerindeki arkadaşta GT250 Comet'in üzerindekine bakıyor. Sonra trafik açıldı evli evine köylü köyüne gitti ama böyle güzel tesadüflerle dolu hoş bir haftasonuydu. Daha nicelerine umarım...

bnde haftasonu caddedeydim bitane siyah gt250 gördüm ama bizden değildi sanırım yada acelesi vardı pek oralı olmadı bastı gitti yavaş yavaş büyüyoruz haberiniz olsun...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
conti
dostum motorunun resmini bana mail atarmısın... avatarındaki resim motorunun galiba... süper görünüyo da...:cat:
Merhaba Kartal23
Avatardaki resim Aslında benim mortorsikletime ait değil
benim motorumda siyah ve seneye böyle birşey yapmayı planlıyorum.
aslında resimdeki motorun yüksek çözünürlükte olanı sana göndermek isterdim.
ama bilgisayarımda bulamadım. :(

Trasher merhaba
O zaman öyle yaparız ben sana çarşamba haber veriyorum.
Bir problem olmazsa da (motorsikleti servisten teslim alabilirsem) cumartesi Bursa'ya gidiyoruz o zaman .
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
19
arkadaşarlar gt650r 2006 model kırmızı 3000 km de jantlar siyah değil direk kafadan 9 dediler biraz indirimle 8.5 gibi alınabilir :)

kafam yattıda motora siz ne dersiniz ?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
eğer jantlar siyah değilse nasıl 2006 oluyo ben anlamadım 2005 in jantlar gri sadece die biliyorum yanlışmıyım arkadaşlar motoru bi gör derim
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Dün motorun 1000km bakımını yaptırdım maslak oto sanayide.Yağ ve yağ filtresi değişti civatalar kontrol edildi lastik havalarına bakıldı.Toplam 40ytl tuttu.Sübap ayarı ve bujilere bakılmadı.Kitapçıkata kontrol edilmeli yazdığı için sordum servise ama gerek yok dedi 1000km bakımında.Sizlerinde 1000 bakımında gerek olmadığı söylendi mi yok sa bi kontrol yapıldı mı?
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Tamer: Bende de yapılmadı, ama ben sesimi çıkarmadım, çünkü sibop ayarına bakmak büyük bir iş, ve ben de yeni (ve iyi çalışan sorunsuz) bir motorun bu kadar sökülmesini istemedim.
Buji de aynı şekilde, daha 1000KM de bujilere birşey olmaz.

4000 de ikisine de bakılmasını isteyeceğim..
-turgut
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Sübap kontrolü için sökülüp bakılmasına gerek yok, iyi bir usta ve binici dinleyerek veya motoru kullanarak sübap ayarında sorun olup olmadığını anlar.

Herhangi bir şikayetiniz yoksa sübap ayarına baktırcam diye söktürmeyin boşuna aletleri.

Unutmayın, tamircilikde en önemli şey şudur ;

"Çalışıyorsa Kurcalama"
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sübap kontrolü için sökülüp bakılmasına gerek yok, iyi bir usta ve binici dinleyerek veya motoru kullanarak sübap ayarında sorun olup olmadığını anlar.

Herhangi bir şikayetiniz yoksa sübap ayarına baktırcam diye söktürmeyin boşuna aletleri.

Unutmayın, tamircilikde en önemli şey şudur ;

"Çalışıyorsa Kurcalama"



Eyongcan şu senin alarm taktığın fotolar nerde abi...Konuyla alakasız ama bir pm atıver...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
conti ne oldu senin parçalar hala gelmedi mi globalmotor UZAY' dan mı getiriyo acaba parçayı. global'in bu konudaki tutumu değişmeye başladı arkadaşlar bu hiç iyi bir durum değil sana ulaşamıyorum ulaşsam sana soracam telefon no'mu değişti senin noldu eğer bu haftasonuda bursa'ya gidemezsek ayıp olucak valla senden haber bekliyorum.

ayrıca benim 1000km bakımda serviste yağ filtresi değiştirilmedi 30 YTL alındı 4000'e geliyorum ama motora bişi olcak die de korkuyorum 4000 olmadan artık gidicem servise ve kitapçık üzerinden tek tek onaylatarak kontrol ettiricem sizde kesinlikle kontrollerin yapılması için motorunuzun başında olun ve kitapçıktan check edin...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
TAMER
oyak bank full kasko yapıyo terör hareketlerine karşı bile sigorta var ben 203 peşin 186x2 verdim 580 gibi bişey
kapalı garaj şartı falan yok ..ve sel deprem herşeyi içeren bir paket..

İstanbulda demek yer gök hyo oldu haa ...iyidir bu bir motor ne kadar çoksda o kadar rahat parçasına ulaşılır...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
hangi acentadan yaptırdın her acenta farklı söylüyo bende yaptırmayı düşünüyodum bu fiyat çok çok iyi geldi bana çünkü kapalı garaj şartı 1200YTL ye mal oluyodu dier sigorta şirketlerinde BBRR telefon no falan varsa verirsen çok ii olur..
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
TAMER
oyak bank full kasko yapıyo terör hareketlerine karşı bile sigorta var ben 203 peşin 186x2 verdim 580 gibi bişey
kapalı garaj şartı falan yok ..ve sel deprem herşeyi içeren bir paket..

İstanbulda demek yer gök hyo oldu haa ...iyidir bu bir motor ne kadar çoksda o kadar rahat parçasına ulaşılır...

Teşekkkürler arayıp ben de bi danışayım,fiyat alayım.İsviçre sigortadan da fiyat alıcağım hangisi cazip gelirse artık..
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
102
Tamer de görüp beğendiğim Hyosung aksesuarları nihayet Bursaya geldi. İşte resimleri:



Ve 0 km ve aksesuarlı Hyosung :



Not: Verdiğin bilgiler için teşekkürler Tamer biraderim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst