honda nc700 deauville nasıl bir motordur?

Katılım
30 Eki 2018
Mesajlar
4
s.a
arkadaşlar yamaha mt25 kullanıcısıyım ilk motorumdu 1 senedir kullandım ama şuan oturaklı, konforlu ola bileceğini düşündüğüm honda nc700 deauville almayı düşünüyorum. bitane buldum ama km 120 binin üstünde km den dolayı tereddütte kaldım bu konuda bilgili olan arkadaşların fikrine ihtiyacım var.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
s.a
arkadaşlar yamaha mt25 kullanıcısıyım ilk motorumdu 1 senedir kullandım ama şuan oturaklı, konforlu ola bileceğini düşündüğüm honda nc700 deauville almayı düşünüyorum. bitane buldum ama km 120 binin üstünde km den dolayı tereddütte kaldım bu konuda bilgili olan arkadaşların fikrine ihtiyacım var.

Daha once forumda karsilasmistim, sizin gibi yuksek km oldugu icin tereddutte olanlar vardi. Forumu arastirmanizi oneririm.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/26187-honda-nt-700v-deauville-resimli.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/159891-hala-nt-700-deauville-alinirmi.html
http://www.motosiklet.net/forum/ays...-sehre-de-yola-da-gelir-ayse-sule-bilgic.html
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Muhtemelen bütçe kısıtlı olduğu ve ucuz bulduğun için böyle bir motora yöneliyorsun ama eğer spesifik olarak araştırıp, evet benim ihtiyaçlarımı karşılayan motosiklet budur, uzun yıllar sürerim gibi bir durumdaysan alınabilir ama onun dışında tercih edilmemesi gereken ve piyasası olmayan bir motosiklet.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Temiz ise alınır. Piyasası biraz yavaş olur ancak her fiyat bütçesinin alıcısı ve markanında Honda olduğu düşünülürse neden olmasın... En önemli durum ciddi anlamda bir kronik sorununun olup olmadığı. Malum 700 ile başlayan seri 750'lere geçti, 750'de bile bir sürü revizyonlar oldu vs vs.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
valla bu motosikletin hiçbir parçası honda dahil yok denecek kadar az. Grenajları hiç yok zaten. ( Honda parçalarını sipariş üzerine getirebiliyor fakat çok pahalı ve uzun sürüyor.. ) Sakın bulaşmayın bu sebeptende fiyatları makul. Allah korusun bi yan yatsa kaportacı memet usta fiberci yusuf usta gider gelirsiniz.

Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Vaktiyle baya araştırmış, soruşturmuş ve hatta ilanlarını takip etmiş telefon görüşmeleri yapmıştım. Parça sıkıntısı olacağı aşikar. Onun dışında satmak istediğinizde elinizde kalabilir. Temizini bulmak zor. Bazı kronik sıkıntıları vardı tam olarak hatırlamadığım. Uzun yol motoru ancak ülkeye gelmiyor olmasından (belkide üretilmiyordur bile artık) ve piyasada çok az sayıda olmasından, kalmasından kaynaklı oldukça riskli.

Bu işi bilenler, tamirci arkadaşlarım mesela, beni vazgeçirmişlerdi ki, bir tanesi Ankara'nın iyi bilinen Honda tamircilerindendir.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
172
10-11 yaşında bir motosiklet. Parça sıkıntısı ve ikinci elinin yavaşlığı bariz. İstenen fiyatlar çok yüksek. Zamanında iyi motordu ama artık değil, alınmaz. NC serisine yürüyün daha iyi olur.
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
Kullanıp yorum yapan hiç yok sanırım, ben birkaç şey yazayım. Öncelikle 700cc transalp ile aynı motor bloğunu kullanıyor ve sağlam bir motoru var. Öyle kronik sıkıntısı falan da yok. 5 vites, 68 beygir falan güç üretiyor. Şaftlı olması güzel, zincir bakımı ile uğraşmıyorsun. Sürüşü çok rahat bir motordur. Kilometresi bakımlı bir motor için çok yüksek değil, almayı düşünüyorsan servise ustaya biryerlere baktır. Yan çantaları sabittir, sökülmez. Plastik kalitesi de çok iyi değil, kırık çatlak varsa yeni kapaklar pahalı. Kaç para istiyor senin almak istediğine bilmiyorum ama 17-18 bin den fazla verme (2018 sonbahar).
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bizim şirketin oraya ara ara bir tane geliyor, kapaklar koli bandıyla yapıştırılmış, dashboard'daki saklama gözlerinin kapakları kırılmış kaybolmuş oldukça bakımsız bir alet; parçasının zor bulunduğu ve/veya pahalı olduğu belli...

Transalp bloğu varsa iyi, güzel blok o.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Kullanıp yorum yapan hiç yok sanırım, ben birkaç şey yazayım. Öncelikle 700cc transalp ile aynı motor bloğunu kullanıyor ve sağlam bir motoru var. Öyle kronik sıkıntısı falan da yok. 5 vites, 68 beygir falan güç üretiyor. Şaftlı olması güzel, zincir bakımı ile uğraşmıyorsun. Sürüşü çok rahat bir motordur. Kilometresi bakımlı bir motor için çok yüksek değil, almayı düşünüyorsan servise ustaya biryerlere baktır. Yan çantaları sabittir, sökülmez. Plastik kalitesi de çok iyi değil, kırık çatlak varsa yeni kapaklar pahalı. Kaç para istiyor senin almak istediğine bilmiyorum ama 17-18 bin den fazla verme (2018 sonbahar).

Benim oğlum zamanında bu motosikleti heves edip aldı. Satana kadar anamız ağladı. En sonunda ona 0 nc750 x alınca yükseliş honda bunu scooter parasına bizden alıp vitrinine koydu. Biz motosikleti 2 sene önce deneme fırsatımız oldu tekrar söylüyorum hiç bir parçası hondanın hazır stoğunda bulunmuyor. Sanıyorum sadece yan çanta boyasız kapağı vardı. Bir grenaj için 6 ay beklediğimizi hatırlıyorum. Ben ozamanlar hondadır herşeyi bulunur belki diye karşı çıkmamıştım :)

En basit yöntem honda türkiyeyi arayıp ön farı veya sağ sol grenajı elinizde varmı diye sorabilirsiniz. Allahtan fırsatçı paragöz fiberci ustalar varda motosikleti bir şekilde tamir ettirip elden çıkardık :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Kullanıp yorum yapan hiç yok sanırım, ben birkaç şey yazayım. Öncelikle 700cc transalp ile aynı motor bloğunu kullanıyor ve sağlam bir motoru var. Öyle kronik sıkıntısı falan da yok. 5 vites, 68 beygir falan güç üretiyor. Şaftlı olması güzel, zincir bakımı ile uğraşmıyorsun. Sürüşü çok rahat bir motordur. Kilometresi bakımlı bir motor için çok yüksek değil, almayı düşünüyorsan servise ustaya biryerlere baktır. Yan çantaları sabittir, sökülmez. Plastik kalitesi de çok iyi değil, kırık çatlak varsa yeni kapaklar pahalı. Kaç para istiyor senin almak istediğine bilmiyorum ama 17-18 bin den fazla verme (2018 sonbahar).

NT'de en çok şikayet edilen şey, plastiğin zaman içinde yıpranması neticesinde oluşan titreşimin zırıltıyla sonuçlanması. Parça deyince neden aklınıza hep motor geliyor ki? Grenajları var mı mesela (var olması yetmez, ulaşılabilir olması lazım)? Gösterge paneli? Şaftın yenisini bulabilir miyiz? Ön farını değiştirmek gerekse sonuç ne olur?

Sonuçta motor seçerken hep bloğa takılırız ancak bu tarz motorlarda en az arıza/sıkıntı açacak yerdir blok. Daha sofistike düşünmek lazım, düştün, kırıldı granajlardan iki parça, maliyeti nedir? gibi. R1100RT BMW için 2 parça granaj fiyatı sorduğumda dudağım uçuklamıştı...
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
İkinci elde satış işi biraz göreceli, sattığınız motorun durumu, istediğiniz para, renk, şehir o kadar çok şey etki eder ki, bu motorun piyasası yok demek çok yanlış. Benim en hızlı sattığım motorlarda biri nt700, bunun yanında piyasası çok hızlı denilen motoru 2 sene de zor sattım. İkiside sorunsuz kazasız temiz motorlardı. Yedek parça konusunda öyle her parçasının stokta olduğu model çok az sayıda. Grenajı stokta bulamazsın ama yok diye de bu motordan niye vazgeçesin. Arazi motoru değil ki bu sürekli düşüp kalksın, kaza yaparsan sıkıntı olur, onda da insan kendini düşünmeli motorun grenajından önce. Böyle büyük ağır bir motoru dengede tutamayacak adam almasın zaten. 20 binliraya yeni 250cc tek silindir bir motor mu alırsın, yoksa 700cc yeterince güçlü çok konforlu bir motor mu alırsın. Verilmesi gereken karar bu. Ben nt700 ü 4 silindir bir motordan sonra aldım, o yüzden sevmedim. Yoksa herşeyi ile güzel bir motordu. Frenleri efsane bu arada.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
236 kg. ağırlığa sahip olması kötü. Park edeyim. Yola çıkarayım derken sakat eder insanı.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
hondanın ürettiği en kaliteli en şahane motorlardan biridir tam bir mühendislik motorudur özeldir bunu bir bilelim önce .. bir kere nc ile nt ne alaka bambaşka motorlar , bambaşka segmentler .. Nc nt nin tüyü edemez..

Nt orta segment touring bir makinedir sanırım artık yenisi ctx700 olarak üretiliyor.. nt nin abisi vardır birde pan europan oda alettir..

Fiyatının ucuzluğuna bakmayınız zengin motorudur.. ağırlık merkezi düşük çok konforlu keyifli güçlü dengeli bir makinedir..viraj yeteneği ve fren sistemi ile ün salmışdır sadece abs yoktur cbs de vardır kombine fren sistemi , vites geçiş aralıkları uzundur o yüzden şehir içinde sürüşde rahatlık sağlar, o motorun en büyük esprisi şaftlı motora göre gayet az yakmasıdır.

Niye zengin motorudur bu deauville modeli 2006-2008 arası üretildi.. hiç bir kaplama grenaj aparat ara parçalarını türkiyede bulamassın illaki interneti kullanmayı biliceksin yurtdışından parça sitelerinden sipariş geçiceksin .. benim interneti kullanmamda sorun yok zaten yurtdışı sitelerinden çok parça alıyorum diyorsan parça sıkıntın falan yok.. nt700 parts yaz envare çeşit site çıkar karşına.

birebir transalp motoru yoktur nt700 de honda üst kapak, piston, ateşleme sisteminde oynamalar yapmışdı birde sübab olayı farklıydı transalpden üstüne katalatik konvertröde vardır motorda egzos emisyon değerleride çük düşüktür euro3 bir motor olmasına rağmen.. o yüzden derim hondanın en ileri vizyon özel bir mühendislikle üretilmiş motorlarından biridir...

yani birebir transalpdeki motor yoktu çok zaman oldu hatırladığım bunlar..

o motorun tek dez avantaj diyebiliceğim şeyi ince motordur aslen ama arka çantaların olduğunu düşenerek sürmeniz gerekir arka çantalar motoru genişletiyor ama siz oturduğunuz poziyondan bu motor burdan geçer deyipde arkadaki çantayı sürterseniz şaşırmayın.. bana göre yavru RT1200 dür..

ikinci el olayına girmiycem satılmaz çünkü alırsan elinde kalır bu bir gerçek.. bu motorda zaten al sat motoru değil öyle alıyım 1 sene sürer satarım motoru değil bunu alırsan koyucaksın bir köşeye uzun gezilerin olucak bunla çıkıcaksın şehir içide ayrı ufak bir motorun olucak onla şehir içinde takılıcaksın..

birde ek olarak madem bu kadar kaliteli motordu niye 2 sene üretildi üretimden kalktı denirse bu şahsi fikrim yorumum . motor çok ince elenmiş sık düşünülmüş bir makine her yerinden mühendislik ve kalite akıyor haliyle büyük ihtimal maliyetli bir motordu beklenilen satışı yapamadılar üstüne 2008 deki global dünya ekonomik krizi gelince üretimini durdurdular diye düşünüyorum. o yıllarda çünkü pek çok marka fazla satamadıkları modellerin ya üretimini durdurdu yada askıya aldı azaltmışdı..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2018
Mesajlar
4
arkadaşlar nacizane görüşleriniz için teşekkürederim. vaz geçtim almaktan. peki bana kullanışı rahat uzun yolda yormayacak fiyatıda makul olan bir motor öneriniz varmı?? bu arada boyum 1,65 mt25 kullanıyorum rahatlıkla.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
öneri için önce arayışını belirtmen lazım touring mi enduromu cruiser mı naked mi scooter mi v.b .. bunların hepsiyle uzun yol yaparsın ama rahat ama sıkıntılı.. yedek parça genel gider yakıt ekonomisi arıyormusun ikinci eli kuvvetli olsun istiyormusun yoksa alırım satmam mı diyorsun ..

önce beklenti ihtiyaçlarını güzel anlat belirt ki insanlarda sana nokta atışı bir tavsiyede bulunsun.. yoksa olucağı söyliyim nc si olanlar 700-750 nc tavsiye edicek .. cdr ı olan cbr , bmw si olan bmw .. :) şimdi adamın tekide çıkar bende piaggio x10 var aşırı memnunum yürüyen saltanat koltuğu der uzun yol şehir içi affetmez az yakar falan der. :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst