Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ece ve dot standartı varsa yanında garnitür snell yada sharp testleride varsa her tür kask alınır hepside korur iş görür..
geri kalan aradaki fiyat farkı marka brand name denilen markanın yıllanmış tecrübesinden doğan bir parasal fark , konfor farkı, ek bazı teknolojilik pratik farklar ve kaskın içindeki bizde köpük deniyor avrupalılar macun diyor ve darbe anında kafayı esas koruyan madde o madde ..
o madde de 3 kalite var . tersden gidersek üçüncü kalite olanı en adi kasklarda kullanılıyor.. ikinci kalite olanı orta sınıf markalar kullanıyor işini güzel görüyor birinci kalite kadar ama birinci sınıfa göre ömrü daha kısa birinci sınıfın ömrü 8-9 yılsa bunun 4-5 sene..
birinci sınıf ise pahalı bir madde dünyada o macunu yada köpüğü diyelim yapan sanırım bir fabrika varmış ve yapımıda çok zormuş onuda en kaliteli kask firmaları kullanıyor..
Fiyat farkları bunlardan doğuyor başka bir şey değil..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------
Bende üretimden kalktı diye biliyordum arkadaş yazınca dedim herhalde plus adı altında yeni bir modelini çıkarmışlar.. yoksa çok eski bir model yanlışım olmasın ben 2006 dan falan bilirim...
aynen sanırım rhpa 10 sonra rpha plus 10 dendi sonra muhtemelen 2015 üretimi alıcaktır arkadaş.bende yaklaşık 1 ay oldu rpha 11 aldım çok memnunum ses olayını gerçekten çözmüşler hatta bence fazla çözmüşler r25in sesini zar zor duyuyorum.hız ve rüzgar sesi alamadığım için hala motorun hızını hesaplayamıyorum çoğu zaman sandığımdan daha hızlı sürüyorum.