- Katılım
- 1 May 2018
- Mesajlar
- 27
@Angrypower çok geçmiş olsun. Ciddi bir sorun olmaması teselli ama insan keşke hiç bunları yaşamasak demeden de edemiyor. Umarım çabucak eski (motor üstündeki) hâline dönebilirsin.
Arkadaşlar aşağıdaki fotoğrafta da görüleceği üzere vites pedalının üzeri gres / motor yağı gibi bir yağ ile kaplı gözüküyor. Bunu ben daha önce temizledim. Sonradan tekrar yağ kaplı hâle geldi. Bu normal mi? Yoksa şanzıman ya da motordan yağ kaçağı gibi bişey olabilir mi?
Bu arada motor yağını yaklaşık 1500 km önce değiştirdim ve şu an 1900'lerde, henüz yağ lambası gibi bişey yakmadı.
Arkadaşlar aşağıdaki fotoğrafta da görüleceği üzere vites pedalının üzeri gres / motor yağı gibi bir yağ ile kaplı gözüküyor. Bunu ben daha önce temizledim. Sonradan tekrar yağ kaplı hâle geldi. Bu normal mi? Yoksa şanzıman ya da motordan yağ kaçağı gibi bişey olabilir mi?
Bu arada motor yağını yaklaşık 1500 km önce değiştirdim ve şu an 1900'lerde, henüz yağ lambası gibi bişey yakmadı.
Son düzenleme: