Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Merhaba, motorunuzdan gelen ses egzantrik sesidir. Motorunuz 2009 modelin hangi rengi acaba?

Orj rengi kirmiziymis ama suan hrc, renk ile ilgisi var mi?
Bu surecde ogrendigim kadariyla motorumda 2 ses var, biri crankshaft sesi biride tas sesi, ikiside kronik mis bunlarda, birde egzantrik sesi varmi bilmiyorum, motoru 3,4 usta gordu hic biride bisey demedi
Alinti yaparak cevaplar misiniz lutfen, haberim olmuyor yoksa
 
Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
4
Arkadaşlar yeni kasa repsol 1000rr arıyororum max km 5000 civarı özelden mesaj atarsanız sevinirim
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Ben bu grubu daha hareketli bekliyordum şaşırdım doğrusu, arkadaşlar bundan 2-3 ay önce s1000rr'ımı sattım, şimdi yeni bir motor alma arefesindeyim bu motor ya sıfır bir cbr1000rr (sp değil rengini sevmiyorum) olacak ya da 2. el 2012-2013 s1000rr, ikisi arasında o kadar çok kaldım ki yeni cbr'ı hiç kullanmadım o yüzden de kıyaslama yapamıyorum sorduğum motorcularda da her ikisinide kullanan neredeyse hiç yok o yüzden de ikiye bölünmüş durumdalar "s1000rr kullanan adamı cbr kesmez" diyen de var, "2.el motor alacağına sıfır cbr al o da senin işini fazlasıyla görür" diyende, ben bmw'nin rahatlığına ve sürüş dinamiklerine o kadar çok alıştım ki sıfırda olsa başka bir motor almaya korkuyorum, çok fazla şehiriçi motor kullanan birisi değilim ki gittiğim en kısa mesafa alanya-antalya arası gidiş dönüş 300 km'lik mesafe diğerlerini siz düşünün ve bu sürüşlerin neredeyse hiçbirinde diğer motorlarda yaşadığım yorgunluk hissinin gramını yaşamadım s1000rr'la, yaş itibari ile gençliğimizde ki gibi öyle olur olmadık heryerde agrasif kullanan birisi de değiliz artık, bu durumda bir öneride bulunacak olan var mıdır ? s1000rr'dan sonra cbr'ın konforu ve sürüş dinamikleri beni tatmin edebilir mi acaba ? yeni cbr'ın kronik sorunları var mıdır ? şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
20 Eki 2013
Mesajlar
795
2012-2013 Model s1000rr bineceğime şu an ki kampanyadan faydalanıp sıfır yeni kasa cbr1000rr binmek bence daha mantıklı
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
2012-2013 Model s1000rr bineceğime şu an ki kampanyadan faydalanıp sıfır yeni kasa cbr1000rr binmek bence daha mantıklı

Hocam yeni kasa cbr1000rr kullandın mı ? Ben uzun yol yapan adamım arasıra kullandığm ş.içi turlarını saymazsan gittiğim en kısa mesafe gidiş dönüş Alanya-Antalya arası 300km o yüzdende konfor önemli, belimden dolayı naked motorları kullanamıyorum racingden çok daha fazla yoruyorlar beni, bana bu konuda şeffaf birisi lazım, yani kardeş ben dediğin motorların her ikisinide sürdüm ya da en azından biliyorum şu motor diğerine göre daha önde diyebilecek birileri gerekiyor, honda'nın kampanyası çok iyi ama en basidinden takdrdığınız quickshifter'ların sorun çıkarabildiiğini duydum birkaç yerden daha nesi sorunlu veya tek sorunu bu mu bilmiyorum, ben aşağı yukarı 1,5 yıldır s1000rr kullanıyorum ve kronik olarak çok ciddi bir problemini duymadım, kullanıma bağlı kol çıkarma vs. hariç tabi, herşeyden önemlisi motor ufak tefek bişey olduğu için kullanımı çok rahat ve çok konforlu, en basid örnekle binlik kategorisinde camın arkasına zerre rüzgar almayan neredeyse tek motor gram sallama yapmıyor ip gibi gidiyorsunuz ama gelgelim yeni Honda hakkında zerre fikrim yok lakin kampanyaları beni cezbediyo 2. el s1000rr veya zx10r fiyatına sıfır Honda, 76000 tl'lik fiyat yüzünden çok ara da kaldım...
 
Katılım
20 Eki 2013
Mesajlar
795
Yeni kasa deneme imkanım olmadı fakat alan arkadaşlarımızdan gördüğüm kadarı ile çok memnunlar.
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
207
Bence emre1000rr izleyip karar verebilirsin diye düşünüyorum 2017-18 bi harika olmuş gidişi mükemmel pişman olucağını zannetmem honda başarmış başka motor almaya gerek yok eski kasasını kiralayıp bindim yeni modeline binmedim izleyince aralarında baya bi fark var gibime geliyo gidişi sesi süper az bi param kaldı 2019 da yeni modelini alıcam inşallah
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
8
Merhaba. yeni kasa sıfır 1000rr aldım. 2000 km oldu. Bir günlüğüne 2009 1000rr kiralamamın dışında 1000'lik makine kullanmadığım için diğerleriyle çok kıyaslama yapamayacağım ama 600rr ile kıyaslayabilirim. Gazı daha yumuşak ve vites geçişleri daha rahat. Makine ufak diyorlar ama bana rahat geldi. 181 cm boyum var. Daha az yoruyor. Amortisörleri biraz sert ama alıştım. Ayarlanabilir ama. 288'e kadar çıktım. Rüzgarı iyi kesiyor. Quickshifter ile ilgili herhangi bir sıkıntı bilmiyorum ama araştırdığım ve kullandığım kadarıyla kronik bir problemi yok. Sadece yeni gelen elektrik desteklerinden çok memnun değiller. Pist kullanımında motora fazla müdahale edip performansını düşürüyormuş. Gördüğüm kadarıyla beygir gücü diğer 1000'liklere göre az olmasına rağmen düzlükte çoğunu deliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Bence emre1000rr izleyip karar verebilirsin diye düşünüyorum 2017-18 bi harika olmuş gidişi mükemmel pişman olucağını zannetmem honda başarmış başka motor almaya gerek yok eski kasasını kiralayıp bindim yeni modeline binmedim izleyince aralarında baya bi fark var gibime geliyo gidişi sesi süper az bi param kaldı 2019 da yeni modelini alıcam inşallah

emre600rr'la aynı kişi mi bu ? ben emre600rr'ı çok uzun zamandır takip ediyorum eğer oysa emre600rr'dı 1000rr'ı aldıktan sonra emre1000rr'mı oldu hiç farkında bile değilim :) o Honda'cı ona da sordum ama cevap vermedi hatta birisi videosunun altına "abi s1000rr alsaydında bizi coştursaydın" demiş o da "yine olsa yine Honda alırım" demiş yani anlayacağın tam bir Honda'cı ama o videolarında motorla ilgili çok ciddi sorunlar yaşadığından bahsediyodu servisten sakın kullanma dedikleri için bayramda falan kullanamadım diyodu, benim kafamı karıştıran asıl adam o oldu zaten, ben gelemem öyle şeye bir motora en fazla bir şans tanırım 2.'sini yaptımı ya yok parasına satar kendi kendime kahrolurum ya da bir daha yüzüne bile bakmam istemeye istemeye binerim ver her binişimde onu alan aklıma küfrederim :) Bir kez başıma geldi ordan biliyorum :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Artık Forumlara cok girmediğim için pek yazamıyorum...
Birkac fotograf paylasayım :)

Eskisi ve Yenisi Garajda :) Plakalarıma Dikkat :p











Rize'den Sevgiler Selamlar ...
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
5
Sahibinden de düşük km yeni kasa cbr1000rr ilanı var bir sürü bu motor tutulmadımı yoksa kronik sorunları mı var
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Sahibinden de düşük km yeni kasa cbr1000rr ilanı var bir sürü bu motor tutulmadımı yoksa kronik sorunları mı var

Kronik bir sorunu yok, tutuldu da.
Sadece uygun fiyata aldılar , fırsatçılık yapmadan uygun fiyata satıyorlar bence :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Cakalaz ben de bir iki fotomuzu ekleyeyim bari :)

O9LvGU.jpg


IzlQCX.jpg


qMKXIR.jpg


paERxA.jpg
 
Katılım
26 May 2017
Mesajlar
353
Artık Forumlara cok girmediğim için pek yazamıyorum...
Birkac fotograf paylasayım :)

Eskisi ve Yenisi Garajda :) Plakalarıma Dikkat :p

[url]https://i.hizliresim.com/nlq9G1.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/7DGWVm.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/b6oZgY.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/Azl807.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/3z4W1O.jpg[/url]

Rize'den Sevgiler Selamlar ...

Fotoları helal edin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:07 ----------

Kronik bir sorunu yok, tutuldu da.
Sadece uygun fiyata aldılar , fırsatçılık yapmadan uygun fiyata satıyorlar bence :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Cakalaz ben de bir iki fotomuzu ekleyeyim bari :)

https://imageshack.com/a/img923/9034/O9LvGU.jpg

https://imageshack.com/a/img922/7136/IzlQCX.jpg

https://imageshack.com/a/img924/2846/qMKXIR.jpg

https://imageshack.com/a/img923/988/paERxA.jpg

Bayraklı olan tam bir efsane...
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
benim 1000rr da ve önceki 1000rr'ım da ve arkadaşların 1000rrlarının bazılarında az şarj problemi var, soğukken sorunsuz çalışıyor motor ama stop ettikten sonra zor çalışıyor ya soğumasını beklemek gerekiyor, bu durumda olupda çözen oldu mu hiç?
 
Katılım
20 Eki 2013
Mesajlar
795
Düzenli binilmediği taktirde şarj problemi değilde akü sıkıntısı olabiliyor. 1000rr da tam dolu akü olması gerekiyor. Ben binemediğim zamanlarda akü sarj kitine bağlı tutuyorum. Akü zayıf ise şehir içinde fan devreye girdiğinde yetiştiremiyor. Stop ettiğin taktirde hemen marj yapmayabilir.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
5
Yeni kasa kullanan arkadaşlar tcs arkası baya kaydıktan sonra devreye giriyor r1 de farklıydı yorumu olan var
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
benim 1000rr da ve önceki 1000rr'ım da ve arkadaşların 1000rrlarının bazılarında az şarj problemi var, soğukken sorunsuz çalışıyor motor ama stop ettikten sonra zor çalışıyor ya soğumasını beklemek gerekiyor, bu durumda olupda çözen oldu mu hiç?

Benim 2005 model 1000RR'da vardı bu sorunun aynısı. Sıcakken çalışmıyordu. Benzin almaya durduğumda en az yarım saat derecenin 50 olmasını bekliyordum.

Sonra ne mi oldu, gömlek çatlakmış. Sıcakken piston gömleğe fazla sürttüğü için zor dönüp marş almıyormuş şeklinde bir sonuç çıktı. Eskisi hurdaya, komple sandık motor takıldı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst