Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sıkışık trafikte affetmiyor fan açıyor. Burada pilot road 4 leri teste devam ediyorum. Sizler için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

His kaybı, kayma, saçmalama yok. Belki orjinal ebatlarda bridgetson battlax s20’lerde aynı avantajı sağlayabilir ama denemediğimden öneremeyeceğim. Güzel bir alternatif olabilir test sonuçlarına göre.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,006
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Michelin PR4, R5 candır :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,006
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Vallahi motorda her şeyden kısılır ama lastikten (hadi bir de fren sisteminden) asla...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Eski motorlarımda direk sorgusuz sualsiz değiştiriyordum orjinal lastiklerini ama bu sefer bir bekle 5000km sür falan dediler. Yazında iyi tutunuyor sayılır lastik. Kışa kadar idare ederim dedim ve bittiler. Kışında aklım acaba die kalmıyor. Zorluyorum aldığımdan beridir ama ani gaz açmalarda salma falan yapmıyor.

Sadece arka frene abandığımda abs devreye giriyor. Onun dışında ön frenden daha abs tepkisi almadım, alamadım.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Eski motorlarımda direk sorgusuz sualsiz değiştiriyordum orjinal lastiklerini ama bu sefer bir bekle 5000km sür falan dediler. Yazında iyi tutunuyor sayılır lastik. Kışa kadar idare ederim dedim ve bittiler. Kışında aklım acaba die kalmıyor. Zorluyorum aldığımdan beridir ama ani gaz açmalarda salma falan yapmıyor.

Sadece arka frene abandığımda abs devreye giriyor. Onun dışında ön frenden daha abs tepkisi almadım, alamadım.

Dominarın ağırlık oranı ön tarafta daha fazla olabilir.orta dozda Abs ye gerek kalmadan yavaşliyor yuksek ihtimalle.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,006
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bende tam tersi oldu; 9000km'lik orijinal Dunlop D222'lerle arka freni biraz zorlasam hemen (lastikler freni yere iletemeyip kaydığı için) ABS devreye giriyordu, Road 5'e geçtikten sonra arkada hiç ABS devreye sokamadım (özellikle denemedim, ama eski lastiklerle de özellikle denemiyordum - tamamen aynı kullanım...)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Balatalara da bakmam lazım belki de...
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Ben lastik işini askıya aldım. 1ay kadar daha motosiklet kullanacağım zaten sonrası daha seyrek. Lastik basınçları 20lere düşmüştü o yüzden daha kötü hissettiriyordu orijinal lastikler. Hava basınca kendine geldi. Geçen gün de ilk defa arka tekeri kitledim. Abs girmedi. Slider girdiği anda abandım galiba frene. Ön absyi de fark edemediğim çukurlarda 3-5 kez devreye soktum. Ümraniyenin her yeri kazı, çukur, leş gibi yollar. Gerçi o ara lastik basıncı da düşük kalmış onun etkisi olabilir.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Doğal olarak sadece arka tekere abanınca abs devreye giriyor. Bide arka frene ayakla basıyorız die iyice abanabiliyoruz. Ben abs sisteminden çok memnunum. 15600km oldu. 1kez bile ^^acaba?^^ dedirtmedi.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Lastik basıncını bana bi anlatın yav,aldığımdan beri hava vurmadım ne durumda bilmiyom
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Lastik basıncını bana bi anlatın yav,aldığımdan beri hava vurmadım ne durumda bilmiyom

Demekki sen şansını zorlarken, hayatını tehlikeye atıyorsun. Serviste bakıp basarlar genelde ama genede söyleyelim. Sol arka maşada da sticker vardır. Ben yıkarken sökmüşüm. Ön 29 arka 32. 110/70/17 -- 150/60/17 standart lastikle kullanman kaydıyla.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben hiç metzeller kullanmadım. Kendi aldığım lastikte geri dönüşler çok iyi olduğu için gözümü kapatıp aldım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiyedeki dominarlar 2017 model mi hâlâ ? Veya 2018 üretimi mi neden hindistandaki sarı jantlilar gelmiyor?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sende ne var angrypower

Dediğim gibi ben genişlettim tabanı be michelin pilot road4 taktım. Taban genişledi die yere basması ve viraja girişleri değişti ama zerre kaymıyor. Hatta imkanım olsa tekrar İzmir’e gider ve o dandik asfaltta test etmek isterdim. Burada tekerin attığı yerlerde milim kımıldamadı.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,006
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yeni tabana alışmışsındır artık PR4'lerin profil güzel, çabuk iniyor. (110/150'ye göre farkını bilemem, hiç kullanmadım ama 120/160'lar içinde hantal denemez bir lastik.)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yeni tabana alışmışsındır artık PR4'lerin profil güzel, çabuk iniyor. (110/150'ye göre farkını bilemem, hiç kullanmadım ama 120/160'lar içinde hantal denemez bir lastik.)

Yok yok alıştım. Çok güzeller. Her fırsatta daha çok zevk alıyorum. Viraja yatamıyorum yalnız. Şimdi daha da hızlandığım için hemen bitiyor virajlar :p
Bitmeselerde tadına varsam şu virajların :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hafta sonu Dominar kullanıcılarına özel Kuralkan Tuzla Fabrikasında yapılan etkinlikten geriye kalanlar, sırt çantası hediyesi içinde ayriyeten tşk ediyorum.

42805504_329555910954810_6126229836483526656_n.jpg


42820824_556653858101385_5466606843608432640_n.jpg


42785675_1950322161935095_2032286418893537280_n.jpg


42791002_2199795513635859_3506411528087666688_n.jpg


42800817_491284701354133_5867003503330721792_n.jpg


42800850_295335041070153_2746113973513355264_n.jpg


42816408_249718799003455_2183893314128838656_n.jpg


42832413_285318755651739_3299716033694138368_n.jpg


42851114_337135293703494_1612847149786071040_n.jpg


42854487_1109853229165658_5502852794173882368_n.jpg


42858303_327510238004098_1655028057959825408_n.jpg


42861033_179030589597981_8875811454922522624_n.jpg


42861051_553997288387139_1955292077776437248_n.jpg


42870593_2099946320048855_4551029775853944832_n.jpg


42933466_343845809515229_8451785830757826560_n.jpg


42974466_276537866315490_6114033946134052864_n.jpg


42981095_177288719830312_284755756199182336_n.jpg
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ne güzel etkinlik olmuş. Benim motor dün kazada ne oldu bilmiyorum. Polis pelt oldu galiba diyordu. Otoparka çekilmiş, bir ara gidip bakacağım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst